Halo 4quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welcome on board Aquila. Welke launchgames haal jij?
Dit, jammer genoeg..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef speknek het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens precies wanneer de release date is. Dat zegt wel genoeg over mijn hype.
Mooi, alle twintig releasegames te reviewen voor je. Binnen twee weken gerne.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben hyped als een motherfucker en zou mijn ziel nog verkopen om een Nintendo-console op launch te hebben. BAM.
Ik heb anders geen 3DSXLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent met elke release van Nintendo hyped al gaat het enkel om een ander kleurtje
What happened?quote:
Binnenkort weer een Direct om de hype op te wekken, geen zorgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mijn enthousiasme is ook nog vrij hoog, alleen wel iets gedaald t.o.v. die nieuwsstroom die we een maandje geleden hadden. Straks zal dat wel weer bijtrekken als de 30e dichterbij komt
Nintendo gooit het qua marketing toch maar weer op blije gezinnen.quote:
Ah ja, de muziek was me nog niet eens zo opgevallen eigenlijk. Dubstep wordt al zo vaak onder trailers gezet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nu met kindvriendelijke dubstep!
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....quote:
Zullen we helaas nooit zien...quote:Op zondag 4 november 2012 11:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit ziet er al 100x beter uit dan die andere....
Onofficieel als in niet van Nintendo?quote:
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegquote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Onofficieel als in niet van Nintendo?
Deze vind ik echt ijzersterk.
Ja, die is ook goed (er is ook nog een 18 minuten ‘Mariocompilatie’).quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De beschrijving van het filmpje geeft het wel een beetje wegHet was opzich een aardig filmpje geweest als dat meisje Engels kon spreken.
Maar bij een nieuwe console wil je niet de aandacht op het oude richten.
Overigens:
Zo gaaf.
Die trailer heeft mij zo zwaar opgehypet voor de Wii toentertijd, dat was echt niet normaalquote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad; heeft degene zelf gemaakt.
Doet me ook denken aan de zelfgemaakte ‘Revolution video’ uit 2005.
Kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef E.b het volgende:
Zal er ook 29 november een nachtopening zijn voor de Wii u of zullen ze hem donderdag al stiekem verkopen of pas alleen de 30e (wil eigenlijk niet meer wachten en er eentje willen hebben)....
Nu nog de mogelijkheid een spel op meerdere systemen installeren.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo neemt afscheid van Friend Codes
Onbekend.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zal de online dienst zijn met bijvoorbeeld games als Black ops ?
Zal dit net zo goed zijn als op de Playstation 3 ?
Ik kan me herinneren dat dit op de Wii nooit zo goed werkte allemaal.
En is het niet zo dat Fifa 13 voor de WiiU ook vet gaar is vergeleken met de versies voor de PS3 en Xbox360?
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbekend.
Onbekend.
Ja, maar met controller-specifieke features.
Anders nog iets?
Basisprijzen zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waarom scheelt het qua prijs zoveel om die zwarte te pre-ordenen bij verschillende bedrijven ?
http://www.nintendo.nl/Wii-U/Wii-U-344102.html
Is het al bekend of alle pre-orders nu al geleverd kunnen wachten, of is nu al zeker dat er gewacht moet worden op een volgende levering aan Nederland ?
Maar wel uitverkochtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gamemania heeft de ZombiU bundel voor 364
quote:Nintendo maakt duidelijk dat het proces gelijkwaardig zal zijn aan het overzetten van Nintendo DS-software op de Nintendo 3DS. Je stopt ten eerste een lege SD-kaart in je Wii U om het proces te starten. Vervolgens start je de Wii System Transfer App die in de Wii U zal zitten. Hierna haal je de SD-kaart weer uit de Wii U, waarna je deze in de Wii stopt. Dan is het de noodzaak dat je de Transfer App vanuit het Wii Winkelkanaal downloadt op je Wii. Wanneer je deze opstart, zal alle data van je Mii op de SD-kaart gezet worden. Vervolgens stop je deze SD-kaart weer terug in de Wii U, waarna alle data overgezet zal worden op de Wii U en verwijderd zal worden van de SD-kaart.
In totaal zullen de volgende dingen kunnen worden overgezet van de Wii naar de Wii U:
• Wii Software save data
• WiiWare-games en save data
• Virtual Console-games en save data
• Aangeschafte DLC
• Wii Points
• Wii Winkelkanaal activiteit
• Mii-personages
Het is wel een idiote servicequote:Op woensdag 7 november 2012 22:34 schreef nomar83 het volgende:
Nintendo onthult hoe je Wii-software over kunt zetten naar de Wii U
[..]
Zolang er geen accountsysteem is zal er zo'n omweg gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is wel een idiote service
duurt niet langquote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Zolang er geen accountsysteem is zal er zo'n omweg gemaakt moeten worden.
Met Wiimotes is het gewoon synchen met Wii U en klaar. Zo werkt dat nu ook...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vind het ook wat veel gedoe. Ik backup eerst ff al mijn saves op een SD kaartje denk ik maar en dan daarna die transfer uitvoeren.
Irritant gewoon dat je 2 systemen tegelijk aangesloten moet hebben. Ben heel benieuwd hoe dat met de Wii motes zal gaan
Een Wiimote is altijd maar aan één systeem vast gekoppeld. Je kunt wel een tijdelijke/losse koppeling tussen Wiimote en Wii maken. (Weet niet hoe dat reageert als beide systemen in dezelfde kamer staanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar als hij nou ook al gesynct is met de gewone Wii...
Dan vervalt die synch.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar als hij nou ook al gesynct is met de gewone Wii...
Ik voorzie een hoop telefoontjes naar Nintendo's helpdeskquote:
Ben je nu wel hyped? HYPED!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/unboxing-van-de-wii-u/
Gaan jullie ook met die handschoentjes aan spelen?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je nu wel hyped? HYPED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
YouTube is bezaaid nu met unboxing-filmpjes van de Wii U, en het valt me erg op dat zowel de console als de gamepad ontzettend vingerafdrukgevoelig zijn. Dat valt me eerlijk gezegd zwaar tegen van Nintendo. Waarom kiezen voor dat soort glanzend afwerking van het plastic, en geen mat als bij de 3DS XL nu. Vooral op zwart ziet het er niet uit. Dus ik zou bijna zeggen: je kunt er maar beter een setje handschoentjes bij gaan kopen ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook met die handschoentjes aan spelen?
Want af en toe een doekje eroverheen halen is teveel gevraagd? Je ziet het toch alleen maar als er licht fel op staat, glans zwart is tevens ook veel sexierquote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
YouTube is bezaaid nu met unboxing-filmpjes van de Wii U, en het valt me erg op dat zowel de console als de gamepad ontzettend vingerafdrukgevoelig zijn. Dat valt me eerlijk gezegd zwaar tegen van Nintendo. Waarom kiezen voor dat soort glanzend afwerking van het plastic, en geen mat als bij de 3DS XL nu. Vooral op zwart ziet het er niet uit. Dus ik zou bijna zeggen: je kunt er maar beter een setje handschoentjes bij gaan kopen ja.
Er komt een hele shitload aan 3rd party games en niet de minste. Black Ops 2, Ninja Gaiden 3, Mass Effect, ZombiU en nog veel meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Kan uiteindelijk de Wii U Premium krijgen voor 265 euro (kortingsbonnen e.d.), maar twijfel nog enorm of ik hem wel wil halen. Heb ook een 3DS welke ik eigenlijk nooit meer gebruik. Op de een of andere manier zijn de games van Nintendo zelf de laatste jaren steeds korter en makkelijk geworden, en om dan 40-50 euro voor een spel uit te geven vind ik een beetje een jammer....
Nog meer mensen die twijfelen?
Komen er nog vette games uit van andere ontwikkelaars dan Nintendo? En dan heb ik het niet over uitgekleden console versies zoals in het verleden op de Wii...
Geen analoge schouderknoppen is jammer, dan haal ik NFS Most Wanted dus voor PS3 ipv Wii U...quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:02 schreef Aether het volgende:
Ten things that surprised us about the Wii U hardware.
Whehe. Jessica Chobot is toch een leuker poesje.quote:
Of Xenoblade. Op een manier dat je partner niet gestoord raakt en op een goede controller.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel de meest veilige vorm van BC natuurlijk, maar jammer, laatste beetje hoop op VC op je controller nu vervlogen
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 12:01:06Over twee weken starten we met een #WiiU Winkelcentrum Tour. Zie voor data en locaties onze Wii U Facebook Pagina! http://t.co/B8KB5x8a reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |