Lekker vaag weer, duidelijkheid heb je wat aan.quote:
Alsof jij die waarheid in pacht hebt, jij weet het evenmin. Jij moet het ook maar doen met de overtuiging die je hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 04:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Lekker vaag weer, duidelijkheid heb je wat aan.
Wat ik zei is, waarom zou je hier over nadenken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Alsof jij die waarheid in pacht hebt, jij weet het evenmin. Jij moet het ook maar doen met de overtuiging die je hebt.
Niet als je jouw denkwijze volgt van dood is dood. Als je werkelijk dood bent, kom je nergens meer achter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:03 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat ik zei is, waarom zou je hier over nadenken?
Er is maar 1 manier om er achter te komen en iedereen zal er achterkomen.
Je bent dan gewoon weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Niet als je jouw denkwijze volgt van dood is dood. Als je werkelijk dood bent, kom je nergens meer achter.
Maar je kunt niet én weg zijn, én ergens nog achterkomen zoals jij beweert.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon weg.
Leeg dood, geen ziel en geest die afdwaald.
Dus dat maakt dan niet meer uit.
Precies, je komt er nooit achter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar je kunt niet én weg zijn, én ergens nog achterkomen zoals jij beweert.
Het is het één of het ander. Óf je bent gewoon weg en je komt nergens achter, óf er blijft nog iets van jou bestaan en je komt wel ergens achter.
Maar weg zijn en ergens achterkomen, is hinkelen op 2 gedachten.
5 Minuten geleden beweerde je nog heel stellig dat iedereen er achter zou komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 05:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
Precies, je komt er nooit achter.
Dat is mijn punt dat het zonde is van je tijd om er aan te denken.
Om jouw op deze denkwijze te brengen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
5 Minuten geleden beweerde je nog heel stellig dat iedereen er achter zou komen
Draaien en konkelen is wel jouw dingquote:Op dinsdag 13 november 2012 05:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Om jouw op deze denkwijze te brengen.
Zekers, ben slaap dronken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:25 schreef Tayu het volgende:
[..]
Draaien en konkelen is wel jouw ding
Dankje, jij ook en geniet van het leven en denk niet te veel aan de dood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Slaap lekker voor straks en droom wat moois
In mijn overtuiging, bestaat er niet zoiets als dood, zoals jij over de dood denkt. In mijn overtuiging, is dood tevens een begin. Een cyclus van komen en gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:32 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dankje, jij ook en geniet van het leven en denk niet te veel aan de dood.
Maar de persoon die je nu bent in dit leven, die vergaat van deze aardbol.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
In mijn overtuiging, bestaat er niet zoiets als dood, zoals jij over de dood denkt. In mijn overtuiging, is dood tevens een begin. Een cyclus van komen en gaan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
Maar de persoon die je nu bent in dit leven, die vergaat van deze aardbol.
Dat is klotequote:
Doodgaan is altijd kut omdat je personen waarvan je houd achter laat.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
Doodgaan is altijd kut omdat je personen waarvan je houd achter laat.
Maar je hebt ook mensen die van iemand houden die niet van hem houd, hoe lossen ze dat op?quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja.
Maar er zijn anderen die er van overtuigd zijn dat ze herenigd zullen worden met diegenen waar ze van houden en die hen zijn voorgegaan.
Onbeantwoorde liefdes, zullen wel altijd onbeantwoord blijven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 06:01 schreef smitjew het volgende:
[..]
Maar je hebt ook mensen die van iemand houden die niet van hem houd, hoe lossen ze dat op?
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:55 schreef Natalie het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen idee over de dood. Houdt alles op? Is het een nieuw begin? Bestaat er zoiets al reïncarnatie? Etc. Etc. En da's prima.
Denk niet dat de dood iets is om de vrezen: het hoort erbij. Het is de enige zekerheid die je hebt als je wordt geboren: eens ga je dood. En wat er daarna gebeurt? Wie zal het zeggen.
Gister nog naar Radar gekeken Piet: Chelati-therapie. Waarbij zuur in de aderen gespoten wordt. Schoonmaakazijn. Niet dat het helpt, maar het kost wel 115 euro per behandeling , maal 10.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip 3,
Ga er van uit dat er geen hemel of hel is, geniet er nu gewoon van.
Probeer je nou te suggereren dat Piet zo'n zure baas is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gister nog naar Radar gekeken Piet: Chelati-therapie. Waarbij zuur in de aderen gespoten wordt. Schoonmaakazijn. Niet dat het helpt, maar het kost wel 115 euro per behandeling , maal 10.
Over hel gesproken..
Nee joh. Zou niet durven. Maar ik weet dat Piet ook zo de pest heeft aan die verlakkerij, dus vandaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Probeer je nou te suggereren dat Piet zo'n zure baas is?
Mensen die off-topic posten gaan ook naar de hel, wist je dat? Mods hebben een speciale hel, waar de edit knopjes nét buiten bereik zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh. Zou niet durven. Maar ik weet dat Piet ook zo de pest heeft aan die verlakkerij, dus vandaar.
Daarom voegde ik aan die post ook even de hel toe . Bleef het on topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Mensen die off-topic posten gaan ook naar de hel, wist je dat? Mods hebben een speciale hel, waar de edit knopjes nét buiten bereik zijn.
Mensen die aderverkalking letterlijk nemen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gister nog naar Radar gekeken Piet: Chelati-therapie. Waarbij zuur in de aderen gespoten wordt. Schoonmaakazijn. Niet dat het helpt, maar het kost wel 115 euro per behandeling , maal 10.
Over hel gesproken..
WC-eend door je aderen spuiten, pure hell !!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die aderverkalking letterlijk nemen...
Verbeterdquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Mensen die off-topic posten gaan ook naar de hel, wist je dat? Mods hebben een speciale hel, waar de edit knopjes nét buiten bereik zijn.een beachclub waar ze met een ballgag in hun mond over een kabelrol liggen
Dat is voor mij een heaven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verbeterd
One mans hell is another's heaven.
In balans met wat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:17 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik denk dat de aarde in balans is en geen hel.
Dat komt omdat mensen er een potje van maken. Het is geen goddelijke straf, het zijn mensenquote:
Wie zegt dat de hel warm is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Manke het volgende:
[..]
was het maar zo, dan was het niet zo koud
De Maan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:58 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
In balans met alles wat in haar omgeving is.
In een comic die ik las, waarin de hel centraal staat, is de hel snijdend koud.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wie zegt dat de hel warm is?Plus de aarde is aan het opwarmen, dus misschien is de aarde de hel (bijna).
Oh dat is niet een heel vrolijke zienswijze.. Maar aan de andere kant: hoeveel mooier zou het hiernamaals dan zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |