Zal ik nu ook met een mijlpaal komen?

Ik heb een zindelijk kind aan de borst!

Ze wordt groot

En toch is ze zo klein als ze helemaal ontspannen bij me drinkt

PR en ik waren het afgelopen weekend weg. Opa en oma pasten op de kids, en wij hadden een weekendje voor ons 2. Was erg gezellig en fijn (en goed voor "ons"), maar heb mijn kids grondig gemist.
Ik had voor de zekerheid mijn kolf meegenomen.. Netjes flesjes en schelpen uitgekookt, je weet maar nooit.
Dus zaterdagochtend word ik wakker, harde plek.

Niet een schijf, maar wel echt duidelijk een plek die ik niet moet laten zitten. Hij zat namelijk precies op de plek waar ik destijds dat abces had, en ik ga niet zitten wachten op een nieuw abces of bo.
Dus ik zet alles klaar om te kolven. Waar zijn mijn buisjes? Ik heb geen buisjes mee! Paniek! Gelukkig zat de handkolf er nog wel bij. Dus ik proberen te kolven en te masseren, ging natuurlijk niet, die kolf schoot steeds los. Toen gingen we met zijn tweeën kolven. PR aan de pomp en ik meemasseren. Het was even zoeken, maar we kregen een ritme. PR heeft trouwens nieuw respect voor hoeveel moeite Aviva moet doen voor een paar druppels melk.

Maar ja, zonder tsr gebeurt er inderdaad niet heel veel.

Samen hebben we er 90cc uitgekregen, wat ik door de gootsteen heb weggespoeld. Nu wel een vingertopje geproeft en het is idd niet vies

Zaterdagavond de andere kant gekolfd, beetje spanning eraf, zonder tsr, ook 90cc.
Ik moet zeggen, ik snap de dames die geen tsr krijgen met kolven nu een stuk beter. Ljikt me echt naar als je moet kolven om flesjes te vullen dat er dan nauwelijks wat komt.
Zondag heeft madam weer lekker bij me gedronken, en nu is mijn productie weer op het oude niveau.
Helemaal goed dus