abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118616010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:10 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Controleer IP-adres maar, ben echt geen kloon.
Jij weet veel te veel in en outs hier en bent zomaar opeens opgedoken en komt alleen in dit topic, als iets naar stront ruikt, er uit ziet als stront dan moet wel stront zijn. :D
pi_118616107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij weet veel te veel in en outs hier en bent zomaar opeens opgedoken en komt alleen in dit topic, als iets naar stront ruikt, er uit ziet als stront dan moet wel stront zijn. :D
Ben idd wel een kloon maar niet van CC. Je mag tegenwoordig niet eerlijk zijn je wordt gelijk veroordeeld, net als die heksen vroeger. Was genoodzaakt om een kloon aan te maken.
pi_118616145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Ben idd wel een kloon maar niet van CC. Je mag tegenwoordig niet eerlijk zijn je wordt gelijk veroordeeld, net als die heksen vroeger. Was genoodzaakt om een kloon aan te maken.
Ook al dezelfde stront-redenering als CC/Xeno cs., duidelijk. They made me do it.
pi_118616211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Je kruipt net zo goed als X in je slachtoffer rol, dus waarom zou je niet X zijn? Op fok veroordeeld worden? Ik dacht dat dit een discussieplatform was, en ik zie hier geen rechters rondlopen die je veroordelen. Het is niets meer dan zielig gedrag om je frustratie jegens het regeeraccord toch nog van wat extra repliek te kunnen dienen.

Ow en X ga je nog eens inhoudelijk in de door mij sgestelde vragen, maakt niet uit onder welke kloon. :D
pi_118616482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:15 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Ook al dezelfde stront-redenering als CC/Xeno cs., duidelijk. They made me do it.
Zal nix slechts meer zeggen over de huizenmarkt.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:25:31 #206
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118616494
Wat zitten de subsidieleners weer op 1 lijn, je zou je haast afvragen hoe het mogelijk is dat het huizentreintje niet meer in volle vaart voort dendert :D

Ooh wacht... zoals ieder piramidespel hebben ze steeds meer paardenkrachten nodig om de locomotief + zwaar beladen wagons uit het dal te trekken _O-

Misschien moeten ze eerst maar eens wat wagons gaan afkoppelen :Y
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:27:06 #207
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118616562
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:25 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Zal nix slechts meer zeggen over de huizenmarkt.
Laat je niet kennen joh.... ze komen hier altijd weer met dat kloonargument.

De grap wil dat het eerste gekloonde dier een SCHAAP was :D
Schaapjes hebben wie hier zat rondlopen :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118616609
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Laat je niet kennen joh.... ze komen hier altijd weer met dat kloonargument.

De grap wil dat het eerste gekloonde dier een SCHAAP was :D
Schaapjes hebben wie hier zat rondlopen :P
:D
pi_118616641
Lachen om eigen 'grappen' is zo Lee Towers.

maar dat kleine plezier gun ik je wel, bij gebrek aan elke andere vorm van vooruitzicht
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:29:55 #210
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118616655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef graaierrr het volgende:

[..]

:D
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_(schaap)

Geboren in 1996... gestorven in 2003... ze staat dus wel een beetje synoniem voor de periode waarin de huizenmarkt zeepbel werd geblazen ;)
pi_118616696
2003, was dat de expiratiedatum van de koopsomgokpolis. They made me do it.
pi_118616697
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef michaelHD9 het volgende:
Als iedereen die tegen het afsluiten van megahypotheken een kloon van CC is dan zullen er de komende tijd veel klonen bijkomen. Moet zo werken dus ik kan nooit CC zijn.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:31:30 #213
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118616707
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef michaelHD9 het volgende:

maar dat kleine plezier gun ik je wel, bij gebrek aan elke andere vorm van vooruitzicht
Zo.... zo.... een gesubsidieerde grootlener die een ander ook wat gunt...misschien is er nog hoop voor dit land O+
pi_118616759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Zo.... zo.... een gesubsidieerde grootlener die een ander ook wat gunt...misschien is er nog hoop voor dit land O+
none of the above :0

is dat effe kut
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:34:46 #216
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118616821
quote:
Wat een baggerherrie, ik heb zelfs geprobeerd hem achterstevoren af te spelen maar daar werd het ook al niet beter van :D
pi_118616834
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Wat een baggerherrie, ik heb zelfs geprobeerd hem achterstevoren af te spelen maar daar werd het ook al niet beter van :D
Dat hebben wij nou ook met jouw posts/gedram onder diverse signatuur :D
pi_118616999
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Dat hebben wij nou ook met jouw posts/gedram onder diverse signatuur :D
Jammer idd dat de moderatie hier nogal te wensen overlaat, en er eigenlijk pas weer door Xeno en zijn klonen gebaggerd mag worden op het moment dat hij inhoudelijk antwoorden geeft op zijn soundbites, doet hij dit niet zou hij gewoon weer een ban moeten krijgen. Ow wat is de wereld toch oneerlijk gaat hij dan roepen, zich niet realiserend dat hij veel aan zichzelf te danken heeft.
pi_118617179
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jammer idd dat de moderatie hier nogal te wensen overlaat, en er eigenlijk pas weer door Xeno en zijn klonen gebaggerd mag worden op het moment dat hij inhoudelijk antwoorden geeft op zijn soundbites, doet hij dit niet zou hij gewoon weer een ban moeten krijgen. Ow wat is de wereld toch oneerlijk gaat hij dan roepen, zich niet realiserend dat hij veel aan zichzelf te danken heeft.
Ja, het nogal bizar dat iemand die zelf aangeeft hier alleen te posten om te rellen gewoon zijn gang kan gaan omdat dit forum al maanden modloos is.
pi_118617535
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wat zitten de subsidieleners weer op 1 lijn
het zijn vast cloons van elkaar (volgens hun eigen redenatie)
pi_118617759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Artimunor het volgende:

[..]

het zijn vast cloons van elkaar (volgens hun eigen redenatie)
Ga jij dadelijk nog even in op de de gestelde vragen door mij waar xeno of zijn kloon niet op ingaan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

rechtsongelijkheid, op welke gronden dat dan, kom eens met wat zaken die deze boude stelling van jou zouden kunnen onderbouwen met wetteksten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Basp1 het volgende:

Nee je lult er over heen, ik vraag expleciet om jou stelling te onderbouwen en blijkbaar kun je dat niet dus begin je maar weer over iets anders.

Wat is een rechtvaardige fiscale behandeling? Een arbeidskorting die iedereen heeft, verschillende belasting tarieven is dat rechtvaardig, bedrijven die in NL zich vestigen omdat de belstingen hier beter zijn als in de UK , enz.. of geeft dit voor de overheid gewoon het meeste rendement waardoor mensen in NL willen blijven wonen en de werkende mensen je in je uitkering kunnen voorzien.
Alvast bedankt ^O^
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:01:04 #222
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118617770
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oproepen tot een ban is wel heel erg laag Bas o|O

Al helemaal om de reden die jij noemt, ik bagger hier helemaal niet onder diverse kloons, het is misschien heel moeilijk voor te stellen in jouw wereld dat er ook nog andere mensen zijn die de HRA en de selectieve behandeling van huurders geen goed idee vinden :{
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:03:48 #223
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118617866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ga jij dadelijk nog even in op de de gestelde vragen door mij waar xeno of zijn kloon niet op ingaan?

Alvast bedankt ^O^
Je begint zo onder andere ook een beetje een karikatuur van wat je ooit was te worden. Dat is een teken dat je redelijk ingeburgerd begint te raken op fok O+

Zolang onze verlichte leiders geen verstandige en rechtvaardige maatregelen nemen m.b.t. de huizenmarkt zal het moddergooien gewoon doorgaan, vermoed ik zo :)
pi_118617874
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:01 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Oproepen tot een ban is wel heel erg laag Bas o|O

Al helemaal om de reden die jij noemt, ik bagger hier helemaal niet onder diverse kloons, het is misschien heel moeilijk voor te stellen in jouw wereld dat er ook nog andere mensen zijn die de HRA en de selectieve behandeling van huurders geen goed idee vinden :{
Sorry xeno, maar dan moet je ook misschien ook maar eens fatsoenlijke antwoorden geven en je soundbites ook onderbouwen ipv zo te baggeren , zo moeilijk kan het toch niet zijn lijkt me of heb je net zoals banksters en bestuurders ook problemen met je eigen foute redenaties soms toe te geven. :D
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:09:13 #225
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118618035
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:03 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Je begint zo onder andere ook een beetje een karikatuur van wat je ooit was te worden. Dat is een teken dat je redelijk ingeburgerd begint te raken op fok O+

Zolang onze verlichte leiders geen verstandige en rechtvaardige maatregelen nemen m.b.t. de huizenmarkt zal het moddergooien gewoon doorgaan, vermoed ik zo :)
Geef nou eens gewoon concreet antwoord op de vraag die je gesteld wordt in plaats van er zo omheen te draaien. Of, zeg gewoon dat je het niet weet, dat kan ook. Nu lul je maar wat en als je naar info wordt gevraagd waaruit blijkt dat jouw stellingen waar zijn, dan laat je het afweten.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:10:40 #226
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118618073

Rutte: "Dit is het, ook voor de toekomst"
Samsom: "maatschappelijke logica"

Dus.... Rutte doet gewoon voorspellingen voor de komende 30 jaar :?
Maatschappelijke logica? Je bedoelt schaapjes logica? Zo van.... 'huizenprijzen kunnen alleen maar stijgen' _O-

Wat een volksverlakkerij, we krijgen weer wat ons toekomt mensen w/
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:13:10 #227
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118618160
Sorry... maar ik ga er gewoon niet op in want mijn standpunten zijn toch duidelijk?
Kom anders eens met een betoog waaruit de positieve aspecten van de HRA blijken en beargumenteer dan ook even waarom de HRA een rechtvaardig instrument is :7
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:17:20 #228
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118618318
Mark Rutte (met een zeer vermoeide blik in de ogen): "Rust ja..."

Ik denk dat we de nodige rust gaat krijgen op de mark, rust zacht huizenmarkt zeepbel :Y
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:18:18 #229
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118618367
Shocking hè.... om te zien wat voor een clowns dit land gaan regeren :o
pi_118618495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
on niet op in want mijn standpunten zijn toch duidelijk? Kom anders eens met een betoog waaruit de positieve aspecten van de HRA blijken en beargumenteer dan ook even waarom de
Dus jij beweert van alles en hoeft daarna niet in te gaan op je stellingen of iets wel of niet waar is, zoals ik al zei je bent net zo erg als de door jou verafschuwde banksters en bestuurders die ook alleen wat roepen zonder het te onderbouwen. _O-

Shocking dat er hier een persoon rondslingert die van zichzelf beweerd dat hij/zei enig niveau zou hebben maar zwaar door de mand aan het vallen is.

Dat jij een aversie tegen de HRA hebt weten we , maar om niet in te willen gaan op wat jij een rechtvaardige fiscale behandeling vind is wel heel zwak, want de punten die ik aanhaal zijn ook niet rechtvaardig maar daar ga je dus niet op in.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:30:10 #231
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118618764
Dus jouw argument is dat onrecht maar in stand moet blijven?

Lekker dan -O-
pi_118619271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dus jouw argument is dat onrecht maar in stand moet blijven?

Lekker dan -O-
Is dat mijn argument nee, ik vraag wat jij rechtvaardig vind, want volgens jou logica zouden verschillende belastingschijven ook erg onrechtvaardig zijn, een arbeidskortingen, huurtoeslagen, zorgtoeslagen net zo goed.

Ik vind de HRA (om eigen wonigbezit te stimuleren) geen onrecht en ben heel blij dat men nieuwe gevallen vanaf 2013 alleen nog maar HRA gaan krijgen met aflossende hypotheken. Eigen wonigbezit heeft een positieve invloed op de leefomgeving daardoor verpauperen normaliter koopwijken ook niet.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:47:59 #233
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118619411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef Basp1 het volgende:

Is dat mijn argument nee, ik vraag wat jij rechtvaardig vind, want volgens jou logica zouden verschillende belastingschijven ook erg onrechtvaardig zijn, een arbeidskortingen, huurtoeslagen, zorgtoeslagen net zo goed.

Ik vind de HRA (om eigen wonigbezit te stimuleren) geen onrecht en ben heel blij dat men nieuwe gevallen vanaf 2013 alleen nog maar HRA gaan krijgen met aflossende hypotheken. Eigen wonigbezit heeft een positieve invloed op de leefomgeving daardoor verpauperen normaliter koopwijken ook niet.
Zie.... je bent gewoon een voorstander van nog MEER ongelijkheid. Valt me zwaar van je tegen -O-
pi_118619689
Xeno wat vind jij rechtvaardigheid dat was de vraag?

Waarom zou het nieuwe beleid van 2013 alleen HRA voor aflossende hypotheken voor nog meer ongelijkheid gaan zorgen, ik zie het niet deel jou logica eens met ons.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:55:48 #235
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_118619736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Basp1 het volgende:
Xeno wat vind jij rechtvaardigheid dat was de vraag?

Waarom zou het nieuwe beleid van 2013 alleen HRA voor aflossende hypotheken voor nog meer ongelijkheid gaan zorgen, ik zie het niet deel jou logica eens met ons.
Zwart-wit
Ik-hun
Alles-niets

Borderline....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:37:42 #236
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118623904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Zwart-wit
Ik-hun
Alles-niets

Borderline....
Dissociatieve stoornissen zijn heel normaal onder fokkers :D

Ik ben regelmatig hele topicreeksen kwijt in mijn overzicht :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:38:58 #237
62913 Blik
The one and Only!
pi_118623954
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:37 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dissociatieve stoornissen zijn heel normaal onder fokkers :D

Ik ben regelmatig hele topicreeksen kwijt in mijn overzicht :P
dat heeft te maken met je kloon
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:45:39 #238
37248 BertV
Klei indiaan
pi_118624276
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
Shocking hè.... om te zien wat voor een clowns dit land gaan regeren :o
Ik weet niet wat er achter de schermen afspeelt maar deze (totaal niet aangedraaide) HRA-duimschroeven kunnen nog wel door onder druk van de EU geplaatst zijn.

Je zult zien dat er nu iedere keer aan de splinternieuwe duimschroeven gedraaid wordt.
Rust gaat dat niet geven.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:48:16 #239
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_118624399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef BertV het volgende:

[..]
Je zult zien dat er nu iedere keer aan de splinternieuwe duimschroeven gedraaid wordt.

Dat denk ik ook, de pot met geld is open en de EU heeft heel erg veel nodig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:49:17 #240
16180 crew  CoolGuy
pi_118624437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:45 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er achter de schermen afspeelt maar deze (totaal niet aangedraaide) HRA-duimschroeven kunnen nog wel door onder druk van de EU geplaatst zijn.

Rust gaat dat niet geven.
Voor mij persoonlijk heb ik de rust dat ik de HRA niet nodig heb. Die gaat dan ook dalen met een half % per jaar vanaf 2014. Maar, wel een belastingverlaging, dus it's all good for me.

En jij zit blijkbaar ontzettend vast in je huurhuis, en je mag elk jaar weer meer gaan betalen. Hoeveel rust geeft dat?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:50:39 #241
37248 BertV
Klei indiaan
pi_118624501
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En jij zit blijkbaar ontzettend vast in je huurhuis, en je mag elk jaar weer meer gaan betalen. Hoeveel rust geeft dat?
Goed onthouden. Waarom zo in de aanval?
Ik zou graag een huis kopen, maar niet nu, en niet koste wat kost.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:55:44 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_118624724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef BertV het volgende:

[..]

Goed onthouden. Waarom zo in de aanval?
Nee, geen aanval, zo was het ook niet bedoeld. Ik belicht gewoon de andere kant, aangezien iedereen de mond vol heeft over de HRA etc, maar de huurmarkt blijft bij die mensen altijd onderbelicht, dus aan de HRA is iets gewijzigd, maar de huur wijzigt elk jaar.

Die onrust waar jij het over hebt gaat alleen maar op voor de mensen die de HRA nodig hebben, en die mensen wonen simpelweg te duur, anders heb je de HRA niet nodig.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:56:31 #243
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118624750
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef BertV het volgende:
^^ Dat :)
censuur :O
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:58:46 #244
37248 BertV
Klei indiaan
pi_118624848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, geen aanval, zo was het ook niet bedoeld. Ik belicht gewoon de andere kant, aangezien iedereen de mond vol heeft over de HRA etc, maar de huurmarkt blijft bij die mensen altijd onderbelicht, dus aan de HRA is iets gewijzigd, maar de huur wijzigt elk jaar.

Die onrust waar jij het over hebt gaat alleen maar op voor de mensen die de HRA nodig hebben, en die mensen wonen simpelweg te duur, anders heb je de HRA niet nodig.
eens. (kort van stof)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:04:05 #245
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118625033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef CoolGuy het volgende:

Dus 90% van de mensen die de afgelopen 10 jaar een hypotheek afgesloten heeft woont gewoon boven zijn stand? Weten we dat ook weer :7

Maar wat gaan we daar dan aan doen CG? De starters dan ook maar dwingen om boven hun stand te gaan leven? Immers een rustpauze van 10 jaar op de koopmarkt is een prima middel om de markt te herstellen maar ik denk dat de mensen die een inkomen verkrijgen uit dienstverlening aan het huizentreintje daar geen genoegen mee zullen nemen :D
pi_118625077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

Dus 90% van de mensen die de afgelopen 10 jaar een hypotheek afgesloten heeft woont gewoon boven zijn stand? Weten we dat ook weer :7

90% nog wel, toch frappant dat de kopers in dit topic bij de resterende10% horen. Kom eens met wat cijfers die deze je 90% onderbouwen. :D
pi_118625110
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat :)
Wanneer wel dan, als ik mag vragen? En waarom?

Serieuze vraag, even zonder het domme achterlijke gerel van ComplexConjugate graag.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:08:03 #248
62913 Blik
The one and Only!
pi_118625152
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

90% nog wel, toch frappant dat de kopers in dit topic bij de resterende10% horen. Kom eens met wat cijfers die deze je 90% onderbouwen. :D
Ik vroeg me nog af waarom die niet gewoon 99% noemde...

Lekker makkelijk, spuien met cijfers maar nooit enige onderbouwing erbij
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:08:30 #249
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118625164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat kopers niet hebzuchtig zijn en niet voor maximaal gegaan zijn?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:09:13 #250
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_118625199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik vroeg me nog af waarom die niet gewoon 99% noemde...

Lekker makkelijk, spuien met cijfers maar nooit enige onderbouwing erbij
Dus jij kan net zo vrolijk verder gaan met je leven zonder HRA?

Het is vriendje CG die beweert dat als je dat niet kan je boven je stand leeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')