Jij weet veel te veel in en outs hier en bent zomaar opeens opgedoken en komt alleen in dit topic, als iets naar stront ruikt, er uit ziet als stront dan moet wel stront zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:10 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Controleer IP-adres maar, ben echt geen kloon.
Ben idd wel een kloon maar niet van CC. Je mag tegenwoordig niet eerlijk zijn je wordt gelijk veroordeeld, net als die heksen vroeger. Was genoodzaakt om een kloon aan te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij weet veel te veel in en outs hier en bent zomaar opeens opgedoken en komt alleen in dit topic, als iets naar stront ruikt, er uit ziet als stront dan moet wel stront zijn.
Ook al dezelfde stront-redenering als CC/Xeno cs., duidelijk. They made me do it.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Ben idd wel een kloon maar niet van CC. Je mag tegenwoordig niet eerlijk zijn je wordt gelijk veroordeeld, net als die heksen vroeger. Was genoodzaakt om een kloon aan te maken.
Je kruipt net zo goed als X in je slachtoffer rol, dus waarom zou je niet X zijn? Op fok veroordeeld worden? Ik dacht dat dit een discussieplatform was, en ik zie hier geen rechters rondlopen die je veroordelen. Het is niets meer dan zielig gedrag om je frustratie jegens het regeeraccord toch nog van wat extra repliek te kunnen dienen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Ben idd wel een kloon maar niet van CC. Je mag tegenwoordig niet eerlijk zijn je wordt gelijk veroordeeld, net als die heksen vroeger. Was genoodzaakt om een kloon aan te maken.
Zal nix slechts meer zeggen over de huizenmarkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:15 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Ook al dezelfde stront-redenering als CC/Xeno cs., duidelijk. They made me do it.
Laat je niet kennen joh.... ze komen hier altijd weer met dat kloonargument.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:25 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Zal nix slechts meer zeggen over de huizenmarkt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Laat je niet kennen joh.... ze komen hier altijd weer met dat kloonargument.
De grap wil dat het eerste gekloonde dier een SCHAAP was![]()
Schaapjes hebben wie hier zat rondlopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolly_(schaap)quote:
Als iedereen die tegen het afsluiten van megahypotheken een kloon van CC is dan zullen er de komende tijd veel klonen bijkomen. Moet zo werken dus ik kan nooit CC zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef michaelHD9 het volgende:
Lachen om eigen 'grappen' is zo Lee Towers.
Zo.... zo.... een gesubsidieerde grootlener die een ander ook wat gunt...misschien is er nog hoop voor dit landquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:29 schreef michaelHD9 het volgende:
Lachen om eigen 'grappen' is zo Lee Towers.
maar dat kleine plezier gun ik je wel, bij gebrek aan elke andere vorm van vooruitzicht
none of the above :0quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zo.... zo.... een gesubsidieerde grootlener die een ander ook wat gunt...misschien is er nog hoop voor dit land
Wat een baggerherrie, ik heb zelfs geprobeerd hem achterstevoren af te spelen maar daar werd het ook al niet beter vanquote:
Dat hebben wij nou ook met jouw posts/gedram onder diverse signatuurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat een baggerherrie, ik heb zelfs geprobeerd hem achterstevoren af te spelen maar daar werd het ook al niet beter van
Jammer idd dat de moderatie hier nogal te wensen overlaat, en er eigenlijk pas weer door Xeno en zijn klonen gebaggerd mag worden op het moment dat hij inhoudelijk antwoorden geeft op zijn soundbites, doet hij dit niet zou hij gewoon weer een ban moeten krijgen. Ow wat is de wereld toch oneerlijk gaat hij dan roepen, zich niet realiserend dat hij veel aan zichzelf te danken heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Dat hebben wij nou ook met jouw posts/gedram onder diverse signatuur
Ja, het nogal bizar dat iemand die zelf aangeeft hier alleen te posten om te rellen gewoon zijn gang kan gaan omdat dit forum al maanden modloos is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jammer idd dat de moderatie hier nogal te wensen overlaat, en er eigenlijk pas weer door Xeno en zijn klonen gebaggerd mag worden op het moment dat hij inhoudelijk antwoorden geeft op zijn soundbites, doet hij dit niet zou hij gewoon weer een ban moeten krijgen. Ow wat is de wereld toch oneerlijk gaat hij dan roepen, zich niet realiserend dat hij veel aan zichzelf te danken heeft.
het zijn vast cloons van elkaar (volgens hun eigen redenatie)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wat zitten de subsidieleners weer op 1 lijn
Ga jij dadelijk nog even in op de de gestelde vragen door mij waar xeno of zijn kloon niet op ingaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Artimunor het volgende:
[..]
het zijn vast cloons van elkaar (volgens hun eigen redenatie)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
rechtsongelijkheid, op welke gronden dat dan, kom eens met wat zaken die deze boude stelling van jou zouden kunnen onderbouwen met wetteksten.
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Basp1 het volgende:
Nee je lult er over heen, ik vraag expleciet om jou stelling te onderbouwen en blijkbaar kun je dat niet dus begin je maar weer over iets anders.
Wat is een rechtvaardige fiscale behandeling? Een arbeidskorting die iedereen heeft, verschillende belasting tarieven is dat rechtvaardig, bedrijven die in NL zich vestigen omdat de belstingen hier beter zijn als in de UK , enz.. of geeft dit voor de overheid gewoon het meeste rendement waardoor mensen in NL willen blijven wonen en de werkende mensen je in je uitkering kunnen voorzien.
Oproepen tot een ban is wel heel erg laag Basquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jammer idd dat de moderatie hier nogal te wensen overlaat, en er eigenlijk pas weer door Xeno en zijn klonen gebaggerd mag worden op het moment dat hij inhoudelijk antwoorden geeft op zijn soundbites, doet hij dit niet zou hij gewoon weer een ban moeten krijgen. Ow wat is de wereld toch oneerlijk gaat hij dan roepen, zich niet realiserend dat hij veel aan zichzelf te danken heeft.
Je begint zo onder andere ook een beetje een karikatuur van wat je ooit was te worden. Dat is een teken dat je redelijk ingeburgerd begint te raken op fokquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga jij dadelijk nog even in op de de gestelde vragen door mij waar xeno of zijn kloon niet op ingaan?
Alvast bedankt
Sorry xeno, maar dan moet je ook misschien ook maar eens fatsoenlijke antwoorden geven en je soundbites ook onderbouwen ipv zo te baggeren , zo moeilijk kan het toch niet zijn lijkt me of heb je net zoals banksters en bestuurders ook problemen met je eigen foute redenaties soms toe te geven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:01 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Oproepen tot een ban is wel heel erg laag Bas![]()
Al helemaal om de reden die jij noemt, ik bagger hier helemaal niet onder diverse kloons, het is misschien heel moeilijk voor te stellen in jouw wereld dat er ook nog andere mensen zijn die de HRA en de selectieve behandeling van huurders geen goed idee vinden
Geef nou eens gewoon concreet antwoord op de vraag die je gesteld wordt in plaats van er zo omheen te draaien. Of, zeg gewoon dat je het niet weet, dat kan ook. Nu lul je maar wat en als je naar info wordt gevraagd waaruit blijkt dat jouw stellingen waar zijn, dan laat je het afweten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je begint zo onder andere ook een beetje een karikatuur van wat je ooit was te worden. Dat is een teken dat je redelijk ingeburgerd begint te raken op fok![]()
Zolang onze verlichte leiders geen verstandige en rechtvaardige maatregelen nemen m.b.t. de huizenmarkt zal het moddergooien gewoon doorgaan, vermoed ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |