Mooi, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je wie trouwens ook heel lekker is?
[ afbeelding ]
Dat kan, ik vind het een mooie vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Der gezicht?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Daarom zeg ik ook mooi ipv lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig verschillen smaken, en is mooi en aantrekkelijk ook niet altijd t zelfde...
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkquote:
Preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkZolang het maar bij de persoon past
Ik vind haar hoofd zo mooiquote:
Ben je gekquote:
ja, maar als t hoofd me niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveelquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der zit ook nog een lichaam aan hoor.
Stomme vraag jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
ook al nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
Waarom zou ik achteraan sluiten als ze voor m'n neus zou staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Oh, ik kan wel onderscheid houden, maar als het gezicht / lichaam mij niet aanstaat kan dat best een afknapper zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
e niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveel
Is al besproken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Te veel make upquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. En niet eens omdat ze echt heel knap is, maar haar uitstraling en haar look
.
Valt wel mee. Ze is heel erg bleek, bewustquote:
Oh, dan leek het zo. Uitstraling is daarentegen wel weer mooi jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze is heel erg bleek, bewust. Zit niet meer make-up op dan op Angelina Jolie of Scarlett Johansson, hoor
.
Ik welquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vorm van der gezicht vind ik ook niks.
Maar wel mooie rechterborst.
Ik vind borsten al snel mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel
Valt nauwelijks wat van te zien man
Denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan leek het zo. Uitstraling is daarentegen wel weer mooi ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
picsquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe mij maar die meid bij m'n EHBO cursus dan![]()
Al zal m'n vriend het daar niet mee eens zijn, want ik kan zo al inschatten dat hij haar niks vindt...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik. Ze heeft een pin-up look, dat is die stijl nu eenmaal
.
[ afbeelding ]
Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
[..]
.
Dat vind ik dan weer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
Ze komt natuurlijk eerst bij mij langsquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik achteraan sluiten als ze voor m'n neus zou staan. Gekkie.
Wat een rare volgordequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is al besproken.
Eerst mag samzz, ik mag kijken, daarna mag ik, en daarna mogen jullie het uitzoeken.
[..]
.
doet me denken aan een ex-actrice waarvan ik me haar naam niet kan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
die heeft ook nog een tijdje poker gespeeld, nog niet zo lang geleden.
Het gaat erom dat ze gewoon zo bleek is en dat die kleur dus niet van de make-up komt.quote:
De vrouw op de foto is Dita von Teese. Echt, zij heeft zo'n fantastische stijlquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me denken aan een ex-actrice waarvan ik me haar naam niet kan herinneren.
Oja wachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze gewoon zo bleek is en dat die kleur dus niet van de make-up komt.
enige nadeel is dat ik door dit lied altijd aan mijn ex denkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
You made me forget myself.
I thought I was someone else.
Someone good.
Hij moet het wel van zijn looks hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
heb ik deze al wel eens hier gepost?
zo'n mooi nummer
shannon elisabethquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me denken aan een ex-actrice waarvan ik me haar naam niet kan herinneren.
ja dat wist ik wel, dat zij dita van teese is. dat laatste wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw op de foto is Dita von Teese. Echt, zij heeft zo'n fantastische stijl.
Ze is de ex van Marilyn Manson, trouwens.
Je vind dat hij niet kan zingen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij moet het wel van zijn looks hebben.
(komt wellicht door zijn sacherijnige bakkus)
Bedoel je hiermee te zeggen dat Lou Reed niet kan zingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij moet het wel van zijn looks hebben.
(komt wellicht door zijn sacherijnige bakkus)
Of jennifer Tillyquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat wist ik wel, dat zij dita van teese is. dat laatste wist ik dan weer niet.
en fuckfuckfuck waarom kan ik niet op die naam komen?
Nee weet ik, maar dat was de eerste pokerende actrice die bij me opkwamquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nee man, die lijkt in de verste verte niet op dita von teese.
Met een spetterende climax.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we samen een kaskraker maken?
Wel een actiefilm he
ik ken haar alleen als nadia.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar dat was de eerste pokerende actrice die bij me opkwam
Wat een compleet losstaande tegenvraag dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vindt hem een knappe kop hebben in dat filmpje?
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een compleet losstaande tegenvraag dit.
Internet en sarcasme zonder emocons..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Je zou toch minstens moeten snappen dat ik sarcastisch was door die vraag aan jou te stellen omdat jij mijn sarcasme niet snapte.
Mja, moet daar misschien aan gaan werkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Internet en sarcasme zonder emocons..
Ik haalde het sarcasme er ook niet uit... Ach jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Internet en sarcasme zonder emocons..
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, moet daar misschien aan gaan werken
Chagrijnige.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had nog wel mijn post veranderd door te stellen dat het wellicht door zijn sacherijnige uitstraling kwam
Klopt. Je zegt er eigenlijk ook vaak een 'e' tussen. Het heeft even geduurd voordat ik doorhad dat die er helemaal niet in zit. Naast de 'e' op het einde dan.quote:
Omdat hij genoeg heeft aan die bobbel in zijn broek?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom trainen voetballers nooit hun borstspieren?
Omdat ze die nauwelijks gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Geile donderquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat hij genoeg heeft aan die bobbel in zijn broek?
Ze moeten een beetje kracht hebben om andere van de bal af te houden...quote:
Omdat het er zo strak genoeg uit zietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voetbal niet, dus ik weet het niet. Maar dat is wat ik dacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje kracht hebben om andere van de bal af te houden...
Je ziet ook dat ze alles trainen.. Schouders.. Armen.. Rug...
Maar dan opeens de borstspieren niet...
En om te zeggen dat die niet belangrijk zijn... Sprinters van de 100 meter trainen ook gewoon hun borstspieren... Tis wel degelijk belangrijk voor sprintjes...
Als ik zelf ga sprinten voel ik ook gelijk mijn borstspieren zich aanspannen... Je gebruikt ze dus wel degelijk bij lopen.
Omdat ze geen grotere tieten dan hun vrouw willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, echt hequote:
Dat ook ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt he. Komt ook wel door het druilerige weer.
Een chickquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh waar bij wel?
[..]
Mij wel dan?
Blijkbaar zijn ze daar niet belangrijk voor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik zelf ga sprinten voel ik ook gelijk mijn borstspieren zich aanspannen... Je gebruikt ze dus wel degelijk bij lopen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze daar niet belangrijk voor.
Dat ben ik dan weer wel.. geen chick, wel vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als met een vrouw.
hoe zie jij er eigenlijk uit? ik heb alleen een verdwaalde tiet van jou gezien geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer wel.. geen chick, wel vrouw
Ook hoiquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe zie jij er eigenlijk uit? ik heb alleen een verdwaalde tiet van jou gezien geloof ik.
Echt welquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer wel.. geen chick, wel vrouw
Dat zeg ik nergens, denk dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt dat voetbal trainers gewoon maar wat aanmodderen?
Tiet?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, denk dat ze het gewoon niet belangrijk genoeg vinden.
Link?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfff, dat regeerakkoord. Dat kán niet goed zijn voor Nederland
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ciale-zekerheid.htmlquote:
say whut?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ciale-zekerheid.html
Wel goed nieuws is dat de wietpas vervalt
En het fuseren van Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland?!!!!!!!
Hoera, ik hoop dat de mensen dan afgeleid zijn van het feit dat in 2015 de studentenOVkaart eruit gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ciale-zekerheid.html
Wel goed nieuws is dat de wietpas vervalt
En het fuseren van Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland?!!!!!!!
Och, in dawgs ogen ben ik ook lelijk en dikquote:
wat een onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, in dawgs ogen ben ik ook lelijk en dik.
En zo is het maar net!
Bewijs maar met pics.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
In dat geval...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
Oh, dat heb je vaak genoeg laten doorschemeren, hoorquote:
Wat moet ik bewijzenquote:
quote:
dat zijn jouw woorden.quote:
Tuurlijk, nóg een verhogingquote:Tot slot worden de accijns op sigaretten, bier, wijn, diesel en lpg verhoogd.
Oh, je hebt in singles regelmatig door laten schemeren dat ik dik en lelijk ben, hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden.
het enige wat ik gezegd heb -en wat nu al een paar keer weer opgerakeld wordt, het zit hoog blijjkbaar- is dat samz mijn type niet is.
Zelf makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, nóg een verhogingStel je voor dat men een wijntje bij het eten kan betalen
uh nee. dat is jouw perceptie. ik vind je trouwens niet lelijk, en ook niet dik. je bent niet mijn type, dat is wat anders. let it go.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt in singles regelmatig door laten schemeren dat ik dik en lelijk ben, hoor. Maar zoals ik zei, het boeit me niet zo dat jij dat vindt.
Oh dus je bent homo... Waar maak je je dan druk omquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
en dat is niet raar, want ik gok zo dat 98% van de vrouwen mijn type niet is.
Nee, dat is niet mijn perceptie. Maar zoals ik zei, don't really care. Het sloot mooi aan op wat Lola zeiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
uh nee. dat is jouw perceptie. ik vind je trouwens niet lelijk, en ook niet dik. je bent niet mijn type, dat is wat anders. let it go.
/eof.
Wijn maken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelf maken. Of gewoon martini drinken of zo
.
denk ook dat het helemaal niet druk gaat zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, fijn, het regent.. Nou heb ik al helemaal geen zin om de stad nog in te gaan vanavond..
ik maak me niet druk, jullie blijkbaar wel. gewichtsissues zo te lezen. geeft niet, hebben wel meer vrouwen volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je bent homo... Waar maak je je dan druk om
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maak me niet druk, jullie blijkbaar wel. gewichtsissues zo te lezen. geeft niet, hebben wel meer alle vrouwen volgens mij.
Nouja, ik ga wel voor hetzelfde denk ik hoor...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus je bent homo... Waar maak je je dan druk om
hou er dan over op? wat jij ervan denkt is niet wat ik heb gezegd of wat ik vind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn perceptie. Maar zoals ik zei, don't really care. Het sloot mooi aan op wat Lola zei.
Handig weerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk ook dat het helemaal niet druk gaat zijn
Straks zijn wij het enige team zonder supportersvriendin belt net af
Ik ben erg bezig met mijn gewicht ja... Maar wie boeit het hoe iemand eruit ziet. Kan je niet gewoon normaal doen? Vragen; hoi hoe gaat het enzo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik maak me niet druk, jullie blijkbaar wel. gewichtsissues zo te lezen. geeft niet, hebben wel meer vrouwen volgens mij.
Jij houdt wel van mollige moppies?quote:
Je zal sowieso eerst aardig aan de gang moeten wil je je eigen gemaakte wijntje hebben. Maar het kan wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je elke avond bij het eten ene wijntje wil kan je aardig aan de gang.
ik ben ziek, heb keelontsteking en morgen bloedprikken voor pfeifferquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Handig weer
Of uberhaupt het enige team
Ik weet het echt nog niet eigenlijk.. Voel me niet echt ok en blah en alles..
Zoals ik zei, het sluit mooi aan op wat Lola zeiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef dawg het volgende:
[..]
hou er dan over op? wat jij ervan denkt is niet wat ik heb gezegd of wat ik vind.
En dan wil je de stad in voor dat spel in de Ski? Jij bent echt niet wijs, ik zou binnen blijven, dekentje, thee, filmpje..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben ziek, heb keelontsteking en morgen bloedprikken voor pfeiffer
Wordt een gezellig avond
Gezelligquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben ziek, heb keelontsteking en morgen bloedprikken voor pfeiffer
Wordt een gezellig avond
ik vroeg me dat gewoon af. dat jij dan, samen met samz, meteen begint te zeiken zodat er even niet meer normaal gepost wordt heb je volledig aan jezelf te danken. fuck zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben erg bezig met mijn gewicht ja... Maar wie boeit het hoe iemand eruit ziet. Kan je niet gewoon normaal doen? Vragen; hoi hoe gaat het enzo?
Hey, haiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij houdt wel van mollige moppies?
Wat een kutSC zou dit dan zijn zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben erg bezig met mijn gewicht ja... Maar wie boeit het hoe iemand eruit ziet. Kan je niet gewoon normaal doen? Vragen; hoi hoe gaat het enzo?
1 teamgenootje heeft al afgezegd, en we hebben er minimaal 5 nodig. Als ik afzeg hebben we een probleem, sowieso ben ik de leider van het teamquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan wil je de stad in voor dat spel in de Ski? Jij bent echt niet wijs, ik zou binnen blijven, dekentje, thee, filmpje..
tuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het sluit mooi aan op wat Lola zei. Dat was eigenlijk ook de enige reden dat ik erover begon.
hey chickquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezelligmooi klote meis, beterschap
Ik zeik nergens dat er niet normaal gepost wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vroeg me dat gewoon af. dat jij dan, samen met samz, meteen begint te zeiken zodat er even niet meer normaal gepost wordt heb je volledig aan jezelf te danken. fuck zeg.
Ach zo.. Ik ga zo even eten verzorgen voor mezelf, kijken hoe ik me daarna voel etc.. Anders app ik wel eventjes..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 teamgenootje heeft al afgezegd, en we hebben er minimaal ( nodig. Als ik afzeg hebben we een probleem, sowieso ben ik de leider van het team
En het is niet zomaar een spelletje, we kunnen een feest winnen voor de voetbalclub
Oh hai meneer: ohja hoe zie jij eruit dan, ik heb wel eens een verdwaalde tiet gezienquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vroeg me dat gewoon af. dat jij dan, samen met samz, meteen begint te zeiken zodat er even niet meer normaal gepost wordt heb je volledig aan jezelf te danken. fuck zeg.
sta ik net een koe te melken en dan het geluid van een appjequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach zo.. Ik ga zo even eten verzorgen voor mezelf, kijken hoe ik me daarna voel etc.. Anders app ik wel eventjes..
Ik kom jullie niet aanmoedigen, veel te ver wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 teamgenootje heeft al afgezegd, en we hebben er minimaal 5 nodig. Als ik afzeg hebben we een probleem, sowieso ben ik de leider van het team
En het is niet zomaar een spelletje, we kunnen een feest winnen voor de voetbalclub
pssst psst meisje. ey meisje. pics?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hai meneer: ohja hoe zie jij eruit dan, ik heb wel eens een verdwaalde tiet gezien
Beter doe je zelf research en heb je mijn flickr acc al gevonden...
fuck zegJe kan ook gewoon normaal om een foto vragen
beetje jammer samzquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom jullie niet aanmoedigen, veel te ver weg.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
pssst psst meisje. ey meisje. pics?
Nee, straks, voordat je gaat enzo suffiequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sta ik net een koe te melken en dan het geluid van een appje
Als ik aan jou denk, denk ik aan je dronken giecheligheid en dan word ik instant vrolijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey chick
Hoe is het met jou dan
Dat mag ook Ik moet alleen om 12:10 op het schoolplein staan en dan om 13:00 logopedie en dan ben ik de middag weer vrijquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
Lola, ik kom anders naar je toe hoor
ow hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, straks, voordat je gaat enzo suffie
hihiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk, denk ik aan je dronken giecheligheid en dan word ik instant vrolijk
Moet dat?quote:
Ik heb een blauw/wit geblokt overhemd, thats all geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow hahaha
Hups komt ook nietze had nog wel blauw witte kleding gevonden
research.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hai meneer: ohja hoe zie jij eruit dan, ik heb wel eens een verdwaalde tiet gezien
Beter doe je zelf research en heb je mijn flickr acc al gevonden...
fuck zegJe kan ook gewoon normaal om een foto vragen
Ah, kom opquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
research.
ik ben geen wanhopige stalker of zo. ik vroeg gewoon iets. je trekt het uit je maandverband.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet dat?
Als je kan lezen : flickr
ik doe een blauw haarbandje inquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een blauw/wit geblokt overhemd, thats all geloof ik
Omdat najibquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na Pssst meisje ey die meisje daar psssst.
MOET een Hoer komen. Vraag me niet waarom, maar zo hoort dat.
Niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:22 schreef dawg het volgende:
[..]
research.
ik ben geen wanhopige stalker of zo. ik vroeg gewoon iets. je trekt het uit je maandverband.
Oh oke...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na Pssst meisje ey die meisje daar psssst.
MOET een Hoer komen. Vraag me niet waarom, maar zo hoort dat.
Succesquote:
Ik wil ook!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ben er weer vandoor
We krijgen gratis pannenkoeken (sorry Hollander he) dus ik moet opschieten
Ciao
toevallig deze keer wel. maar met deze reacties laten jullie je gigantisch kennen zeg. ik ben niet de oorzaak van jullie gewichtsissues, aanstellers.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, kom op. Een oprechte vraag was het ook niet.
Ik wil ook onder die steen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
Oh oke...
Ik kan niet alles weten he?
nee, want ik heb nog minder dan niks met het fobo. ja, dat kan. net zoals dat iemand geen facebook, twitter, linkedin, flickr, en meer van dat soort troep heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
Je zit op FOK dan check je automagisch toch fobo e.d. ?
[..]
Oh oke...
Ik kan niet alles weten he?
[..]
Succes
Ik zie Vin al liggen.quote:
Wij passen nooit samen onder die steen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want ik heb nog minder dan niks met het fobo. ja, dat kan. net zoals dat iemand geen facebook, twitter, linkedin, flickr, en meer van dat soort troep heeft.
HAHAquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok
laptop dichtklappen en tafel dekken
ib4 de dekgrapjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik 'm maar maken dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok
laptop dichtklappen en tafel dekken
ib4 de dekgrapjes!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij passen nooit samen onder die steen.AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn ziel
![]()
Ik probeer je een beetje binnen te harken, maar je zit vast aan bepaalde activiteiten waar je aanwezig moet zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook oud.
Zeg ben je nu klaar ?
Kids, school.. I dunno..quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer je een beetje binnen te harken, maar je zit vast aan bepaalde activiteiten waar je aanwezig moet zijn?
Ja verplichtingen en zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer je een beetje binnen te harken, maar je zit vast aan bepaalde activiteiten waar je aanwezig moet zijn?
Ik wil deze week ook nog naar Dredd en Resident Evil denk ik..quote:
Hip.quote:
Mehh, klote is dat altijd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil deze week ook nog naar Dredd en Resident Evil denk ik..
Maar ik wacht nogsteeds op bevestiging van mensen en alles..
Lekker gek, vlot en pittig. Alles.quote:
Ik ben je een beetje zat, dat is het meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte man, idioot
Was ik maar zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben je een beetje zat, dat is het meer.
Ok... Ik hoor het wel als je zin hebt om naar leiden te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Hangt vd planning af
Mensen die niet vanavond in Leiden zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok... Ik hoor het wel als je zin hebt om naar leiden te komen.
Mensen die vanavond wat moeten doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet vanavond in Leiden zijn.
* Fera strekt een arm uit naar het Oosten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet vanavond in Leiden zijn.
* -_Guitarist_- zwaait vanuit het Oostenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera strekt een arm uit naar het Oosten.
Mijn volk.
Lulhannes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- zwaait vanuit het Oosten
Jawel. Veel gewerkt. Dus moe. Vanavond dus niets anders dan bankhangen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, gaat wel lekker
Goed weekend gehad jij?
Nog even volhouden daarquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera strekt een arm uit naar het Oosten.
Mijn volk.
Het is hier vreselijk. Dat korte momentje in Arnhem was echt een verademing. Friet enzulcks.quote:
Ahh, een standaard weekendje voor jou dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Veel gewerkt. Dus moe. Vanavond dus niets anders dan bankhangen.
Net heerlijk gedoucht, ga me zo een bacon-kaas-tosti maken en dan wat series kijken en Fok!ken
Jij?
Waar zit je nu dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hier vreselijk. Dat korte momentje in Arnhem was echt een verademing. Friet enzulcks.
Mwa, dit weekend 4 uur meer gewerkt dan normaal. 20 uur ipv 16quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, een standaard weekendje voor jou dus
Beetje uit zitten zieken zaterdag, gisteren verjaardag van neefje gehad en vandaag een regel-, opruim-, en schoonmaakdag gehad
arnhem is the place to bequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is hier vreselijk. Dat korte momentje in Arnhem was echt een verademing. Friet enzulcks.
Ik heb geen gewichtsissues, hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
toevallig deze keer wel. maar met deze reacties laten jullie je gigantisch kennen zeg. ik ben niet de oorzaak van jullie gewichtsissues, aanstellers.
Raad eens. Juist, 50% van het topic, waaronder ik, zijn jou ook zat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben je een beetje zat, dat is het meer.
Had een voedselvergiftiging waarschijnlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
[..]
Mwa, dit weekend 4 uur meer gewerkt dan normaal. 20 uur ipv 16Maar verder, inderdaad, standaard weekend
![]()
Ah, wat had je?En hoe is het inmiddels met je knie?
Ik snap het, Kaneel is het enige lichtpuntje daar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Leiden. Of Lijden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
[..]
Mwa, dit weekend 4 uur meer gewerkt dan normaal. 20 uur ipv 16Maar verder, inderdaad, standaard weekend
![]()
Ah, wat had je?En hoe is het inmiddels met je knie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fout antwoord.quote:
Nijmegen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zal nog eens koekjes voor je halen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vergeet Twi en Mur niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap het, Kaneel is het enige lichtpuntje daar.
Koekjes zijn goed voor mijn emo eten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal nog eens koekjes voor je halen.
[..]
Vergeet Twi en Mur niet.
Ah, naarquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had een voedselvergiftiging waarschijnlijkGaat best goed met de knie
Kan weer bijna gewoon lopen. Alleen bij langdurige belasting doet het weer vies pijn. Maar gewoon zitten of even naar de winkel lopen lukt allemaal relatief pijnloos
Leer lezen man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wtf wie komen er allemaal uit ernhem?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Leiden. Of Lijden.Ah, bij je moeder of..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fout antwoord.
Nijmegen.
Ook fout. Amersfoort![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mag nog niet werkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, naarWaar had je gegeten?
![]()
Fijn dat het beter gaat met de knie! Hoe gaat het met de zoektocht naar werk?
Ennn, hoe is het met bliksem?
Twi zit toch niet in Leiden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal nog eens koekjes voor je halen.
[..]
Vergeet Twi en Mur niet.
Geen idee. Ik niet iig. Niks ten nadele van Arnheim, vond het er best leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wtf wie komen er allemaal uit ernhem?
En Dr. Pepper.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Koekjes zijn goed voor mijn emo eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je deze man voor met donkerblond haar. Dat zat tegenover mij in de trein van 't weekend![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen man.
O wacht, het was heel onduidelijk.Sorry.
OMG, die heb ik nog.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet iig. Niks ten nadele van Arnheim, vond het er best leuk.
[..]
En Dr. Pepper.
Okee. Maar dat je nog niet mag werken betekent niet dat je niet naar werk mag zoeken toch? Of mocht je toch blijven werken bij dat bedrijf van eerst? Dat heb ik namelijk niet meegekregen verderquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag nog niet werkenWil het wel graag, schijn morgen telefoon te krijgen van de keuringsarts.
Het gaat heel goed met BliksemHij groeit als een malle
Doe eens lief.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
OMIJNGOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je deze man voor met donkerblond haar. Dat zat tegenover mij in de trein van 't weekend![]()
.
Waar ging hij naar toe? Waar stapte hij in?![]()
![]()
![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Boodschappen, pakketjes weggebracht, telefoontjes gedaan, was gedaan n gestreken, statieflessen, opgeruimd, studie, gekookt, enz enz.:9quote:
Nee, dat bedrijf kan me de pleuris krijgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Maar dat je nog niet mag werken betekent niet dat je niet naar werk mag zoeken toch? Of mocht je toch blijven werken bij dat bedrijf van eerst? Dat heb ik namelijk niet meegekregen verder![]()
BliksemKittens groeien ook gewoon hard.
In mijn bed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OMIJNGOD!
![]()
![]()
![]()
Hij stapte in in Deutschlandquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OMIJNGOD!
![]()
![]()
![]()
Dream onquote:
Ik droom nooit over leuke mannen.quote:
Dan ben je niet de enige ik droom ook nooit over leuke mannenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
hoe kom je aan mijn foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je deze man voor met donkerblond haar. Dat zat tegenover mij in de trein van 't weekend![]()
.
![]()
Ja, oke. Dus je zoekt nog werk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat bedrijf kan me de pleuris krijgenHoe zij met personeel omgaan, no thanks.
Mja, het wordt een grote, stoere jongen
Ik ookquote:
Jammerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij stapte in in Deutschlanden waar hij naartoe ging... Geen idee
.
Haha, grapjas. Jij lijkt op Leonard. Zo makkelijk trap ik daar niet in hoorquote:
Ik durf knappe mannen niet aan te sprekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Dus je zoekt nog werk?
[..]
Ik ook
[..]
Jammer![]()
Maar omg. Als ik ooit een Johnny Depp lookalike tegenkom is 'ie hoe dan ook van mij!
[ afbeelding ]
Nou ja, nu vooral beetje kijken. Over een paar weken hopelijk weer echt werken jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke. Dus je zoekt nog werk?
Niet knappen mannen wel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf knappe mannen niet aan te spreken. Helemaal niet als ik zelf bijna door m'n benen zak van de glibber
.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Jij lijkt op Leonard. Zo makkelijk trap ik daar niet in hoor.
Ook niet snelquote:
Neequote:
Kan me helemaal niet schelen hoe erg ik druip van onder. Ik bespring 'm!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf knappe mannen niet aan te spreken. Helemaal niet als ik zelf bijna door m'n benen zak van de glibber
.
Dat vroeg ik dus. Hahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou ja, nu vooral beetje kijken. Over een paar weken hopelijk weer echt werken ja
Ooh sorry, misunderstoodquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan me helemaal niet schelen hoe erg ik druip van onder. Ik bespring 'm!![]()
Nee oke, dat is ook wel een beetje eng![]()
Maar ik probeer wel altijd oogcontact te krijgen. En dan iets bedenken dat ik zou kunnen zeggen of vragen dat logisch klinkt ofzo. Zodat er een gesprek op gang komt
[..]
Dat vroeg ik dus. Haha
Daar was de rit te kort voorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan me helemaal niet schelen hoe erg ik druip van onder. Ik bespring 'm!![]()
Nee oke, dat is ook wel een beetje eng![]()
Maar ik probeer wel altijd oogcontact te krijgen. En dan iets bedenken dat ik zou kunnen zeggen of vragen dat logisch klinkt ofzo. Zodat er een gesprek op gang komt
[..]
Dat vroeg ik dus. Haha
Glanerbrug - Eschmarke?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar was de rit te kort voor. 3 minuten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |