Mooi, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je wie trouwens ook heel lekker is?
[ afbeelding ]
Dat kan, ik vind het een mooie vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Der gezicht?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Daarom zeg ik ook mooi ipv lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig verschillen smaken, en is mooi en aantrekkelijk ook niet altijd t zelfde...
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkquote:
Preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkZolang het maar bij de persoon past
Ik vind haar hoofd zo mooiquote:
Ben je gekquote:
ja, maar als t hoofd me niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveelquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der zit ook nog een lichaam aan hoor.
Stomme vraag jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
ook al nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
Waarom zou ik achteraan sluiten als ze voor m'n neus zou staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Oh, ik kan wel onderscheid houden, maar als het gezicht / lichaam mij niet aanstaat kan dat best een afknapper zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
e niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveel
Is al besproken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Te veel make upquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. En niet eens omdat ze echt heel knap is, maar haar uitstraling en haar look
.
Valt wel mee. Ze is heel erg bleek, bewustquote:
Oh, dan leek het zo. Uitstraling is daarentegen wel weer mooi jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze is heel erg bleek, bewust. Zit niet meer make-up op dan op Angelina Jolie of Scarlett Johansson, hoor
.
Ik welquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vorm van der gezicht vind ik ook niks.
Maar wel mooie rechterborst.
Ik vind borsten al snel mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel
Valt nauwelijks wat van te zien man
Denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan leek het zo. Uitstraling is daarentegen wel weer mooi ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
picsquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe mij maar die meid bij m'n EHBO cursus dan![]()
Al zal m'n vriend het daar niet mee eens zijn, want ik kan zo al inschatten dat hij haar niks vindt...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik. Ze heeft een pin-up look, dat is die stijl nu eenmaal
.
[ afbeelding ]
Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
[..]
.
Dat vind ik dan weer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
Ze komt natuurlijk eerst bij mij langsquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik achteraan sluiten als ze voor m'n neus zou staan. Gekkie.
Wat een rare volgordequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is al besproken.
Eerst mag samzz, ik mag kijken, daarna mag ik, en daarna mogen jullie het uitzoeken.
[..]
.
doet me denken aan een ex-actrice waarvan ik me haar naam niet kan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is haar ook, zie je wel dat ze heel erg bleek is.
die heeft ook nog een tijdje poker gespeeld, nog niet zo lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |