Mooi, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Weet je wie trouwens ook heel lekker is?
[ afbeelding ]
Dat kan, ik vind het een mooie vrouwquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Der gezicht?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind er niet zoveel aan eigenlijk
Daarom zeg ik ook mooi ipv lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig verschillen smaken, en is mooi en aantrekkelijk ook niet altijd t zelfde...
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkquote:
Preciesquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haarkleur maakt me echt niets uit eigenlijkZolang het maar bij de persoon past
Ik vind haar hoofd zo mooiquote:
Ben je gekquote:
ja, maar als t hoofd me niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveelquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der zit ook nog een lichaam aan hoor.
Stomme vraag jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
ook al nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd zo mooi.
Welk lichaam zie je liever dan?
[..]
Ben je gek! Eerst ik alleen
.
Waarom zou ik achteraan sluiten als ze voor m'n neus zou staanquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Oh, ik kan wel onderscheid houden, maar als het gezicht / lichaam mij niet aanstaat kan dat best een afknapper zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
e niet aanstaat, kijk ik al niet naar t lijf, dat boeit me dan simpelweg niet zoveel
Is al besproken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook jij mag gewoon netjes achteraan sluiten.
Te veel make upquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]. En niet eens omdat ze echt heel knap is, maar haar uitstraling en haar look
.
Valt wel mee. Ze is heel erg bleek, bewustquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |