Ja dat had ik laatst ook begrepen inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef alors het volgende:
Volgens mij is dat niet meer zo, nu is het om en om.
Oh, wat errog!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend werd er ook al een orkanengrap gemaakt...
ff oren dicht vrouwen:
"Waarom hebben alle orkanen altijd vrouwennamen?"
Als ze komen is het nat en heftig en als ze weggaan ben je al je spullen en je huis kwijt...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tropical_cyclone_namingquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook begrepen inderdaad
Maar wat ik me afvroeg... ze zijn nu bij de "S" van Sandy... Maar wat nou als er nog een paar orkanen komen, wat komt er dan na de "Z"??? (nog voordat het nieuwe seizoen begint)
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tropical_cyclone_naming
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Loeder.
(vrij naar je ondertitel)
zullen we samen gaan Wolfje??twitter:lterveld twitterde op maandag 29-10-2012 om 14:17:04Als iemand wil meemaken waarom ik zo'n fan van coldplay ben, GA 13 NOVEMBER NAAR PATHE NAAR COLDPLAY LIVE 2012! 3d film vh concert. GA!!! reageer retweet
zweet in je bilnaad ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Evertjan het volgende:
jeuk in de bilspleet is nooit grappig
Hebben ze die 4 seizoenen door elkaar gegooid met deze herfststorm ofzoquote:
hij was erg lekker !quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hebben ze die 4 seizoenen door elkaar gegooid met deze herfststorm ofzo
Jammer van de vis, anders had ik hem wel gegeten
Thanks, ja had weer eens zin een avond achter m'n pc te hangen, je moet watquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hij was erg lekker !
Jij hier buiten kantoortijden?? Dat is zeldzaam! Welkom!
Barbaar!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef SilentChaos het volgende:
Even met 1 van de kleine geneugden van het leven erbij
[ afbeelding ]
#plop (om een graag geziene gast te quoten)
Fusion-drinkingquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
HJ-Leffe-Heineken op 1 tafel!
En ook nog een Heineken Bon!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen Leffe glas
Dat Heineken viltje moet je niet op letten![]()
Ben een HJ drinker als het om pils gaat... Vandaar ook m'n HJ glas
Ik heb ooit zo'n pakket gehad, ik heb zelfs een Heineken emmer (voor ijs, om bier in koud te houden)...quote:
Tja, die "stormloop" (beter gezegd; het gebrek eraan en vooral het gemekker erover) hebben we zelf in de handquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in de OP de Facebook oproep ietwat getweaked trouwens
duckies!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel gezelligheid naast me
[ afbeelding ]
Ik drink nooit alleen
Daarom heb ik er nog een geplaatst, welkom in het mysterieuze leven van SilentChaosquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je geeft een hoop prijs door middel van een foto
Mevrouwquote:
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigIk luister m'n eigen muziek, dus ben enkel vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens heb ik een klein biertje op, wat mijn stemming ook altijd bevordert
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigSla mij maar over vanavond, ben op de een of andere manier ergen in een depressie geschoten ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Goed idee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister m'n eigen muziek, dus ben enkel vrolijk
Tevens heb ik een klein biertje op, wat mijn stemming ook altijd bevordert
Elkaar opvrolijken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Sla mij maar over vanavond, ben op de een of andere manier ergen in een depressie geschoten ofzo...![]()
haha we doen een Roelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
*plop*
Eigenlijk is het meer psst, maar ok
[..]
Elkaar opvrolijken?
Het is Grolsch, dan mag datquote:
Nee geen Grolsch voor mij (quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is Grolsch, dan mag datWant feitelijk heb ik een twistdop
Ik heb over Amstel gedroomd vannachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee geen Grolsch voor mij ()...
Ik denk dat mensen niet vrolijk worden als ik zeg dat ik een Amstel heb, maar het is beter dan Grolsch
Gelukkig is vanaf woensdag de Hertog Jan weer in de aanbieding
Joh wazige dromen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb over Amstel gedroomd vannachtIk heb echt de meest wazige dromen gehad
Maar nee, niet mijn biertje. Meestal gewoon Grolsch en Hertog Jan afgewisseld
Ik heb geen idee hoe ik zelf op Amstel kom, behalve de vrachtwagen die ik vandaag tegenkwam die me eraan deed denkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh wazige dromen...
Serieus geen grap, ik heb gister gedroomd dat ik Obama en Mitt Romney ging ontmoetenEn Paul Teutel Sr. (van Orange County Choppers) was er ook
Ik heb teveel Discovery gekeken denk ik
Of die geniale reclames van ze op TVquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik zelf op Amstel kom, behalve de vrachtwagen die ik vandaag tegenkwam die me eraan deed denken
Ik kijk haast geen tvquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of die geniale reclames van ze op TV
Ik bedoel het als onschuldig grapje, niet als klacht. Ik vind die facebook groep wel lekker knus juistquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, die "stormloop" (beter gezegd; het gebrek eraan en vooral het gemekker erover) hebben we zelf in de hand
Je moet er ook niet in plassonquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zonet in een veel te heet bad gelegen 20 min lang. Mijn hartslag is echt extreem nu
Ik vond mijn badolie ook al zo merkwaardig ruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet er ook niet in plasson
Na 2 bruinbier komt dat wel goed kloonliefquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb al geliked johschijterd
Ik ben pas 2 keer geweest vandaag, damn waar blijft m'n nr. 3
hoi bakkerquote:
prima, sta in de top 5 van het gilette klassement. daar?quote:
Ik zit in een **** hotel op kosten van mijn baasquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
prima, sta in de top 5 van het gilette klassement. daar?
ja lekker in bad schijten....quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit in een **** hotel op kosten van mijn baas
Dus ik vermaak me wel.
interessant..quote:
het zijn niet mijn woordenquote:
En dan in die roosters duwenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Wees gerust. Ik doe het niet in hotels, enkel in zwembaden.
En die zijn dat niet gewend dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Mannen, alsjeblieft, er leest ook minimaal één vrouw mee
Je hoofd is te groot, en heb het nu even drukquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja henkster.. mijn UI is onverwinterbaar?
Is echt niet in 1 dag uitverkocht..quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
Hm, concert van de Killers gaat donderdag as om 10 uur 's ochtends in de verkoop en wie kan er dan geen kaartjes kopen?
Ik ben niet dol op zulke praatjes, neequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die zijn dat niet gewend dan?
Nee, maar je gaat me niet vertellen dat je verbaasd bent dat dit soort dingen hier voorbij komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op zulke praatjes, nee
Vervelend alleen dat je van die bruine teennagels krijgt.quote:
Koop de DVDquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
Hm, concert van de Killers gaat donderdag as om 10 uur 's ochtends in de verkoop en wie kan er dan geen kaartjes kopen?
Ehm, zo heel vaak komen die smerige praatjes ook niet voorbij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat me niet vertellen dat je verbaasd bent dat dit soort dingen hier voorbij komen.
Alleen als je er zin in hebzt, misschien sneeuwvlokjes voorlangs?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hoofd is te groot, en heb het nu even druk
Die prakken zo lastig door roosters heenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, zo heel vaak komen die smerige praatjes ook niet voorbij.
Zullen we het over tetten hebben?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen als je er zin in hebzt, misschien sneeuwvlokjes voorlangs?
Dat moet je er dan ook niet mee (willen) doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die prakken zo lastig door roosters heen
Ho, hij doet een Gerardjequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Vrouw naar m'n hartquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, zo heel vaak komen die smerige praatjes ook niet voorbij.
Zullen we het over tetten hebben?
Laat jij ze zien dan allerliefste gezelligste knapste Cindy?quote:
Tetten, billen, ik vind het bestquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouw naar m'n hart
Alhoewel, liever billen
Nee, je slijmt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat jij ze zien dan allerliefste gezelligste knapste Cindy?
Dan maar de harde aanpakquote:
Ja ik ga je niet zitten uitschelden als ik tetten wil zienquote:
Heb jij goede billen? Of bedoel je meer van "ik heb billen"quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tetten, billen, ik vind het bestMoeder natuur heeft me met beide opgescheept.
Krijg er regelmatig complimenten over, dus 't zal wel goed zitten denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb jij goede billen? Of bedoel je meer van "ik heb billen"
Misschien is DAT de truc om tetten te zienquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ga je niet zitten uitschelden als ik tetten wil zien
TTIUWPquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Krijg er regelmatig complimenten over, dus 't zal wel goed zitten denk ik
Ik ben vanavond al genoeg uitgescholdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ga je niet zitten uitschelden als ik tetten wil zien
Dit is gemeen. 1 foto van die kadetten dan. komoooopquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is gemeen. 1 foto van die kadetten dan. komoooop
This thread is useless without picsquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
This thread is useless without pics
quote:
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
ik post mijn lul als jij je billen laat zien cindy
SC laat dan zijn tieten zien
Wie is zij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
Tijdens m'n zoektocht naar mutsen
[ afbeelding ]
En wie is die 'muts' dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
Tijdens m'n zoektocht naar mutsen
[ afbeelding ]
jij weet toch of ze goed zitten? jij bent ten slotte degene die er dagelijks op zitquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit altijd prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij weet toch of ze goed zitten? jij bent ten slotte degene die er dagelijks op zit
ow, die Luka nogwat van de nieuwejaarsduik van 2-3 jaar geleden toch? waren puike tetters.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef henkde_j het volgende:
Linken met Unox Nieuwjaarsduik en sneeuwballen
dan zijn het prima zitbillenquote:
Ja, een speen met een bandjequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat in z'n mond is een speen met bandje ofzo?
Halo Obamavogelquote:
Voor zover ik het kan zien op m'n tablet is het een gagballquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets anders kan ik er ook niet van maken
Op mn telefoon lijkt het net een SM-balquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets anders kan ik er ook niet van maken
Voor z'n vuige taalgebruik!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien op m'n tablet is het een gagball
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien op m'n tablet is het een gagball
Op m'n laptop ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op mn telefoon lijkt het net een SM-bal.
Topquote:
Die laatstequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
https://encrypted-tbn2.gs(...)jIgCEqIscyL0xqP6Y8F0 en https://encrypted-tbn3.gs(...)N-b-yPP5ikLiv6Ut37Fw vind ik ook verschrikkelijk. Zo genoeg inspiratie?
quote:
Het lukt mij niet je UI een mooie trui aan te trekkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
https://encrypted-tbn2.gs(...)jIgCEqIscyL0xqP6Y8F0 en https://encrypted-tbn3.gs(...)N-b-yPP5ikLiv6Ut37Fw vind ik ook verschrikkelijk. Zo genoeg inspiratie?
Mijn UI?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het lukt mij niet je UI een mooie trui aan te trekken
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij van de drukke patroontjes en kleuren?
Gna gna gna dekentjequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn UI?Ik had niet eens gevraagd, wat lief
Muts + iets van een dekentje oid?
Verschrikkelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jamaar dat wel gecombineerd met een strakke zwarte skinny bv
Ohja, ik ben meer van de strepen en de stippen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jamaar dat wel gecombineerd met een strakke zwarte skinny bv
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]dit zou ik zo aandoen, ik heb alleen niet zo'n onverschillige hipsterhouding
Beetje kleurloos op die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
heeft iemand ff een linkje naar de usericon manager?
Ik heb een hele kleurrijke sjaal om dat te compenseren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje kleurloos op die foto.
Krijg de pagina niet te pakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Ik zie nu een sjaal voor me met een aztec-printje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleurrijke sjaal om dat te compenseren.
klopt jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie nu een sjaal voor me met een aztec-printje.
Vind het voor een sjaal tof, zou ik zelf ook nog wel kopen.quote:
Kan je wel wijzigen, maar volgens mij alleen via web. Staat een vinkje voor mobiele lay-out of normale lay-out op mobiele apparatenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom kan ik in de mobiele layout mijn usericon niet wijzigen
Ik zit verdomme op mijn ipad waarom heb ik dan uberhaupt mobiele layout aaaaarghhh
quote:
Gewoon jeuk aan z'n buik. Heeft iedereen wel eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Overigens zie ik net dat seksueel getinte UI's niet zouden mogen
Wie zegt dat hij niet aan het krabben is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
joh, je krijgt vanzelf een klachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
Kun je het warm van krijgen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
Krijgen jullie allemaal een rood hoofd als jullie krabben?
klopt maar ik kan vanuit mobiele layout de mobiele layout niet uitschakelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je wel wijzigen, maar volgens mij alleen via web. Staat een vinkje voor mobiele lay-out of normale lay-out op mobiele apparaten
Zou ik ergens op uit moeten zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je het warm van krijgen hoor.
Waar ben je op uit
Overal wat achter zoekenquote:
hij ziet er anders uitermate zaadvragend uit met die mond zo ver openquote:
Nope, helaasquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klopt maar ik kan vanuit mobiele layout de mobiele layout niet uitschakelen
Hij kijkt gewoon moeilijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij ziet er anders uitermate zaadvragend uit met die mond zo ver open
Hoe!!!quote:
dan zit er ineens een piemelot tussen zijn kadetjesquote:
Wat heb ik nou weer met de mosselman en zeedieren te maken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
Klinkt als de mosselman (zeedieren Cindy)
Correct.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor opdracht
Wie het eerst kotst ofzo
Dat kotsgeluid klinkt als de Mosselmanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer met de mosselman en zeedieren te maken?
Ik heb het gemistquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat kotsgeluid klinkt als de Mosselman
Zonde, het was best interessant.quote:
Dat ik het nu eindelijk warm heb ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, het was best interessant.
quote:
Goede UI wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Het is gewoon sneeuw dames)
Trusten!quote:
lol cumfacequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Het is gewoon sneeuw dames)
Trusten in je badkuipquote:
Tot je zelf eens geëvacueerd moet worden om wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Stukje leedvermaak
http://www.ustream.tv/occupiedair
Live evacuatie van iemand z'n huis in NY
True, maar interessant om te volgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot je zelf eens geëvacueerd moet worden om wat voor reden dan ook.
Das met alles zo ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True, maar interessant om te volgen
Mwah, nee dank je, ik heb zelf al eens in badjas over m'n pyamabroekje en hempje buiten gestaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True, maar interessant om te volgen
Dit voorjaar in Groningen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee dank je, ik heb zelf al eens in badjas over m'n pyamabroekje en hempje buiten gestaan.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee dank je, ik heb zelf al eens in badjas over m'n pyamabroekje en hempje buiten gestaan.
Zoquote:
Hippe out of bed lookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zozie je er dan niet meer uit hoor
M'n haar nog door de war van de slaap, traag hoofd, en ik heb werkelijk waar geen idee meer wat ik aan m'n voeten had. Slippers, denk ik.
Ok, een grafbek en een adem waarvan de vloerbedekking kromtrektquote:
Je kunt ook van het ene uiterste naar het andere hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, een grafbek en een adem waarvan de vloerbedekking kromtrekt
Ik heb het niet zo op nuancesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook van het ene uiterste naar het andere hè
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trustenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar slapen.. heb het echt gehad.
"Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
Geen idee wat de juiste spelling is, maar eh...
Unn thiss
Dat wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval alle letters goed
Je tenen naar je scheen trekken. Helpt !quote:
Ja weet ik, ik kan deze kramp zelf laten beginnen eigenlijk door op een bepaalde manier te strekkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je tenen naar je scheen trekken. Helpt !
Ook herkenbaar!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik kan deze kramp zelf laten beginnen eigenlijk door op een bepaalde manier te strekkenTis altijd rechts btw.
Ken het helemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik kan deze kramp zelf laten beginnen eigenlijk door op een bepaalde manier te strekkenTis altijd rechts btw.
Een halve minuutquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:14 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige.
De ene keer is het niet zo lang, maar deze duurde minimaal een halve minuut. En dan de volle pijn hebben
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een halve minuutIk heb serieus eens minutenlang op de hoek van m'n deken gebeten, om het maar niet uit te schreeuwen van de pijn.
Uhuquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]Misschien was ie ook wel langer, maar niet minutenlang. Dat doet echt pas zeer ja
.
Kuit is ook altijd fijn. Compleet gespannen onderbeen danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuHet meest vervelende is dat het mij vooral 's nachts gebeurd en ik er wakker van word. Begint áltijd in m'n tenen (alsof je tenen opeens dubbelgevouwen zijn) en schiet dan direct door naar m'n kuit.
Truequote:
Ik had zonet m'n gehele voet incl kuitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
UhuHet meest vervelende is dat het mij vooral 's nachts gebeurd en ik er wakker van word. Begint áltijd in m'n tenen (alsof je tenen opeens dubbelgevouwen zijn) en schiet dan direct door naar m'n kuit.
ik ook niet....lekker pepernoten laten regenen ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trusten!
(Heb nog geen idee wat ik met een paar blikken shandy kan doen
Hoge bloeddruk of vermoeidheid (mentaal) zijn de mogelijke oorzaken, fijne dag nog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
ik heb het zelden in de zomer, maar wel regelmatig in de winter. het zou mij niks verbazen als het bij mij met kou te maken heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk of vermoeidheid (mentaal) zijn de mogelijke oorzaken, fijne dag nog.
Leuk weetjequote:
Jup, daardoor lig ik vaak 's nachts te jodelen van kramp in m'n voeten en/of kuitenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk of vermoeidheid (mentaal) zijn de mogelijke oorzaken, fijne dag nog.
Klopt! Moet rond een uur of 10 bij m'n afstudeermaatje zijnquote:
Ach soquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Moet rond een uur of 10 bij m'n afstudeermaatje zijn
Anders gaat de jeugd dat zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:14 schreef BorisDeLul het volgende:
"... fuck..."
Nooit gesnapt dat dat altijd wordt weggepiept in dat nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anders gaat de jeugd dat zeggenwant op het schoolplein worden dat soort woorden niet gesproken en dus houden we met censuur de mondjes van onze kinderen schoon
Het is toch idioot dat dat woord wordt weggebliept in dat nummer? Ze draaien toch ook gewoon Lily Allen - GWB en Cee-Lo Green met "Fuck You"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat er van sommige nummers simpelweg geen explicit single-versie is, alleen een clean version of een album-edit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Het is toch idioot dat dat woord wordt weggebliept in dat nummer? Ze draaien toch ook gewoon Lily Allen - GWB en Cee-Lo Green met "Fuck You"?
Wauw!! Nu overweeg ik toch echt om naar Enschede te gaan, kan me niets meer schelen dat ik een hekel aan kuddes mensen hebquote:
GBTTZ is een prima feestbandje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |