Ja dat had ik laatst ook begrepen inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef alors het volgende:
Volgens mij is dat niet meer zo, nu is het om en om.
Oh, wat errog!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend werd er ook al een orkanengrap gemaakt...
ff oren dicht vrouwen:
"Waarom hebben alle orkanen altijd vrouwennamen?"
Als ze komen is het nat en heftig en als ze weggaan ben je al je spullen en je huis kwijt...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tropical_cyclone_namingquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook begrepen inderdaad
Maar wat ik me afvroeg... ze zijn nu bij de "S" van Sandy... Maar wat nou als er nog een paar orkanen komen, wat komt er dan na de "Z"??? (nog voordat het nieuwe seizoen begint)
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tropical_cyclone_naming
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Loeder.
(vrij naar je ondertitel)
zullen we samen gaan Wolfje??twitter:lterveld twitterde op maandag 29-10-2012 om 14:17:04Als iemand wil meemaken waarom ik zo'n fan van coldplay ben, GA 13 NOVEMBER NAAR PATHE NAAR COLDPLAY LIVE 2012! 3d film vh concert. GA!!! reageer retweet
zweet in je bilnaad ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Evertjan het volgende:
jeuk in de bilspleet is nooit grappig
Hebben ze die 4 seizoenen door elkaar gegooid met deze herfststorm ofzoquote:
hij was erg lekker !quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hebben ze die 4 seizoenen door elkaar gegooid met deze herfststorm ofzo
Jammer van de vis, anders had ik hem wel gegeten
Thanks, ja had weer eens zin een avond achter m'n pc te hangen, je moet watquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hij was erg lekker !
Jij hier buiten kantoortijden?? Dat is zeldzaam! Welkom!
Barbaar!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef SilentChaos het volgende:
Even met 1 van de kleine geneugden van het leven erbij
[ afbeelding ]
#plop (om een graag geziene gast te quoten)
Fusion-drinkingquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
HJ-Leffe-Heineken op 1 tafel!
En ook nog een Heineken Bon!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen Leffe glas
Dat Heineken viltje moet je niet op letten![]()
Ben een HJ drinker als het om pils gaat... Vandaar ook m'n HJ glas
Ik heb ooit zo'n pakket gehad, ik heb zelfs een Heineken emmer (voor ijs, om bier in koud te houden)...quote:
Tja, die "stormloop" (beter gezegd; het gebrek eraan en vooral het gemekker erover) hebben we zelf in de handquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in de OP de Facebook oproep ietwat getweaked trouwens
duckies!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel gezelligheid naast me
[ afbeelding ]
Ik drink nooit alleen
Daarom heb ik er nog een geplaatst, welkom in het mysterieuze leven van SilentChaosquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je geeft een hoop prijs door middel van een foto
Mevrouwquote:
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigIk luister m'n eigen muziek, dus ben enkel vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens heb ik een klein biertje op, wat mijn stemming ook altijd bevordert
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Graag enkel positieve berichten, ik heb wat vrolijke mensen nodigSla mij maar over vanavond, ben op de een of andere manier ergen in een depressie geschoten ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Goed idee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik luister m'n eigen muziek, dus ben enkel vrolijk
Tevens heb ik een klein biertje op, wat mijn stemming ook altijd bevordert
Elkaar opvrolijken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Sla mij maar over vanavond, ben op de een of andere manier ergen in een depressie geschoten ofzo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |