SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatst geshowde haaksels uit 't vorige topic:
Lijnloos' Wooper:
16021988's Amineko:
16021988's col:
Tyler-Girl's uil:
.: Let epsilon be smaller than zero :.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Zou je echt dat patroon willen kopen, ik zou het zelf proberen.
Het garen is heel erg dik garen, ik denk toch wel minstens Bulky (12 ply) of Super Bulky.
Als ze het patroon heeft gevolgd gewoon met vasten. Maar hij zit denk ik binnenstebuiten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef trui het volgende:
tyler girl, is die uil nou met vasten gehaakt of halve stokjes?
Ik heb hem gewoon besteld, ik ben nog niet zo ver dat ik zelf dingen kan bedenken en zoveel geld is het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef MizzEnroe het volgende:
De post waarmee ik het topic sloot:
[..]
Het is los gehaakt, denk ik. De steken zien er normaal uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef trui het volgende:
heb je rond gehaakt of heen en weer? dat maakt ook veel uit voor hoe de steken eruit zien.
Ben alleen mn eigen haakwerk gewend, maar vind m er toch anders uitzien dan die van mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:16 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Het is los gehaakt, denk ik. De steken zien er normaal uit.
Ben nu helemaal scheel van het turen.
Volgens mij zit die Amineko wel gewoon goed hoor? Is niet zo'n heel scherpe foto, maar toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Er is iets vreemds in ieder geval. De Amineko in de OP is sowieso met de binnenkant buiten. Maar het uiltje ziet er anders uit dan dat. Vraag me nu wel af hoe het zit
Vind zelf binnenstebuiten niet zo mooi, maar je ziet het best vaak.
Kwam net weer lelijke haaksels tegen, met grote gaten waar je de vulling doorheen zag. Zo zonde is dat dan. Kijk iedereen begint minder goed hoor, maar volgens mij was dit van iemand die het al langer deed.
Het is ook maar net wat je zelf mooi vind hoor! En hij lijkt inderdaad goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef 16021988 het volgende:
Mwah, ik kan er eerlijk gezegd ook niet zo mee zitten...
Vond het in geval van Amineko al heel wat dat hij er behoorlijk op lijkt ..
Dan doe ik het inderdaad binnenstebuiten..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef MaximusTG het volgende:
Als ik begin met een magic ring, zoals bij veel amigurumi, dan heeft ie de neiging een bepaalde kant heen te 'vouwen'. Om em goed te krijgen moet je dat toch dan binnenstebuiten halen. Zodat je, als je zeg maar al een soort half kommetje hebt, nieuwe toeren aan de open kant linksom haakt, als je met rechts haakt?
Binnenstebuiten:
[ afbeelding ]
Goed:
[ afbeelding ]
http://www.craftydeb.com/tutorial01
ik heb gewoon rond gehaakt. maar ik probeer idd wat losser te haken, maardat lukt niet altijd en daardoor zijn de steken ongelijk(ene keer los andere keer wat strakker)...quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef trui het volgende:
heb je rond gehaakt of heen en weer? dat maakt ook veel uit voor hoe de steken eruit zien.
Zo ziet het er bij mij ook uit. Maar ik vind het er in de OP niet binnenstebuiten uitzien, ik weet niet wat het isquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ben alleen mn eigen haakwerk gewend, maar vind m er toch anders uitzien dan die van mij.
Is ie met katoen gemaakt? Maar dan nog, je ziet niet van die cirkels/spiralen.
Maar ga t idee van een groene toch een keer jatten denk ik, hij is wel erg leuk.
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef MaximusTG het volgende:
Als ik begin met een magic ring, zoals bij veel amigurumi, dan heeft ie de neiging een bepaalde kant heen te 'vouwen'. Om em goed te krijgen moet je dat toch dan binnenstebuiten halen. Zodat je, als je zeg maar al een soort half kommetje hebt, nieuwe toeren aan de open kant linksom haakt, als je met rechts haakt?
Binnenstebuiten:
[ afbeelding ]
Goed:
[ afbeelding ]
http://www.craftydeb.com/tutorial01
Ik denk dat het aan het katoen ligt. Wat ik zelf ook minder mooi vind, daar worden haakwerkjes zo hard van, minder schattig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb gewoon rond gehaakt. maar ik probeer idd wat losser te haken, maardat lukt niet altijd en daardoor zijn de steken ongelijk(ene keer los andere keer wat strakker)...
heb hem idd gewoon met katoen (catania en phildar) gehaakt. en minderen doe ik ook door alleen door de voorste lusjes.
denk toch dat het door mijn ongelijkheid in steken (strak/los) ligt....
hier zijn de steken wat duidelijker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |