Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
doen jullie wel 1 voor 1 de nagel lakken en bemagnetiseren () ?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
Precies, wat dat betreft kun je er flink op los experimenterenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja het kost toch bijna niks.
Afgelopen week hadden we met scouting een dragqueen programma. Alle make up bij action gehaald werkte prima!quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft kun je er flink op los experimenteren
Met dingen als lakjes etc, is dat ook prima. Maar voor een foundation (bijvoorbeeld) kies ik toch liever voor een wat duurder merk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Afgelopen week hadden we met scouting een dragqueen programma. Alle make up bij action gehaald werkte prima!
Spul wordt maar 1x gebruikt hè. Daar weiger ik duur spul voor te halen. Voor dagelijks gebruik inderdaad de betere merk. Maar dit was meer voor die gasten voor 1x haha.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Met dingen als lakjes etc, is dat ook prima. Maar voor een foundation (bijvoorbeeld) kies ik toch liever voor een wat duurder merk.
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef mazaru het volgende:
Snoepgoed voor Sinterklaasavond en een flesje Fenjal voor onder de douche. Dat is zulk heerlijk spul! Dat laat echt een zacht laagje achter op je huid na het douchen.
Misschien. Lang geleden waren er tubes waarmee je meteen een beschermlaagje o.i.d. aanbracht. Het roestvrijstalen aanrecht was toen solider dan de roestvrijstalen gootsteen in lamininaat van nu. Het is nu dus harder nodig dan toen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Spuitbus RVS cleaner, geen idee hoe geweldig dit spul werkt en of het is wat je zoekt? Staat tussen de schoonmaakmiddelen voor het huis.
Die spuitbus RVS cleaner werkt goed. Ik gebruik het voor mijn gasfornuis/oven en koelkast. Ideaal. Alleen nooit gebruikt voor de gootsteen dus geen idee of het daarop werkt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Spuitbus RVS cleaner, geen idee hoe geweldig dit spul werkt en of het is wat je zoekt? Staat tussen de schoonmaakmiddelen voor het huis.
Dat gebruikte mijn oma altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!Heb het wel al vaak zien staan.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gebruikte mijn oma altijd![]()
Het ruikt prima, maar die associatie he...
Koop er leuk nog een flesje 4711 bij dan!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Ynske het volgende:
[..]dat dus, de moeder van een ex van me kwam daar altijd mee op verjaardagen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
ik pak gewoon de föhnquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef Miniem het volgende:
Dames die elektronische nageldroger al getest?
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik pak gewoon de föhn een sneldrogende topcoat
Je moet dat kleine flesje hebben, die grote fles is bodylotion. Daar ben ik ook al een keer per ongeluk mee thuisgekomen. Ik gebruik maar zelden bodylotion, ik vind het altijd zo'n gedoe, dat insmeren na het douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, die ga ik eens ruiken in de winkel, ben benieuwd!Heb het wel al vaak zien staan.
Dan heb je de hele winkel leeg gekocht zo een beetje?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Mirjam het volgende:
Ruim 60 euro (van m'n vriend z'n geld) uitgegeven bij de Action![]()
Zal je verbazen hoeveel ik daar achtergelaten hebquote:Op woensdag 7 november 2012 13:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan heb je de hele winkel leeg gekocht zo een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |