Ik dacht ook dat ik het ergens zou lezen, maar niks...quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me ook nog steeds af waar de ca. 20.000 a 25.000 euro blijft die de ex in drie jaar WSNP betaalt. (1500 inkomen - bijstand 800 = 700 aflossen x 36 maanden)
Je houd ervan om geslagen te worden hèquote:
Scorpie is een poesje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je houd ervan om geslagen te worden hè![]()
Eerst bitchen met CG en daarna met oppertroll Scorpie....
Wel een verdomd lelijk poesje danquote:
Dit heeft mijn ex ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:59 schreef Iejoren het volgende:
Dus het komt er in feite op neer volgens jullie dat mijn ex alleen de lusten heeft wb de kinderen en niet de lasten? En dat dit niet te veranderen is meer?
Dat scheelt dan weer in de mobiele layout, dan zie je dat niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wel een verdomd lelijk poesje dan![]()
[ afbeelding ]
Kom maar even langs dan, mag je me van dichtbij bekijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer in de mobiele layout, dan zie je dat niet.
Gezellie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom maar even langs dan, mag je me van dichtbij bekijken.
Kinderen neem je niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:42 schreef Maanvis het volgende:
Moraal van dit verhaal: Als je je kinderen niet kunt betalen, neem ze dan niet!
Tuurlijk wel. Vruchtbaarheidsproblemen daargelaten kun je tegenwoordig prima bepalen of en wanneer je zwanger raakt.quote:
ah, eentje van het 'kinderen krijg je' idee..quote:
Kinderen krijgen is voor kleine kinderen die een broertje of zusje vragen aan Sinterklaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, eentje van het 'kinderen krijg je' idee..
En als je niet lief bent krijg je ze niet ofzo
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
in eerste instantie niet hoor.. pas na kind 2 werd ik lief want toen kreeg ik er zomaar nog eentjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk hetWat moet jij dan een schatje zijn. En Swets
Wow!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
in eerste instantie niet hoor.. pas na kind 2 werd ik lief want toen kreeg ik er zomaar nog eentje
Ik denk laat ik het maar zeggen voordat iemand uit OUD een duit in het zakje komt doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ik denk laat ik het maar zeggen voordat iemand uit OUD een duit in het zakje komt doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |