Ik heb ze op een gegeven moment aangezet want ik was het zo beu dat mensen hun auto naar links smeten zonder te kijken zodat ik weer volop in de remmen moestquote:Op maandag 5 november 2012 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
Gewoon je mistlampen aan laten staan, lekker belangrijk![]()
Want je dimlicht stond niet aan? Of het was enorm mistig vanmorgen?quote:Op maandag 5 november 2012 09:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ze op een gegeven moment aangezet want ik was het zo beu dat mensen hun auto naar links smeten zonder te kijken zodat ik weer volop in de remmen moest(ik reed niet overdreven hard, max 160 op 130 stukken).
Die stond aan hoor en het was gisterenavond. Ik heb ze echt zelden aan maar het gebeurde zo vaak gisteren dat ik het gewoon wilde proberen, kijken of ze me beter zagenquote:Op maandag 5 november 2012 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want je dimlicht stond niet aan? Of het was enorm mistig vanmorgen?
Nou nou, of zou het kunnen dat 160 @ 130 bij nader inzien niet zo heel verstandig was? Te druk enzo?quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die stond aan hoor en het was gisterenavond. Ik heb ze echt zelden aan maar het gebeurde zo vaak gisteren dat ik het gewoon wilde proberen, kijken of ze me beter zagen
Nee, was helemaal niet druk. Anders had ik me er niet aan ge-ergerdquote:Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nou, of zou het kunnen dat 160 @ 130 bij nader inzien niet zo heel verstandig was? Te druk enzo?
Toch is het vreemd dat er dan toch zoveel mensen je niet zien aankomen. als het zo rustig isquote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, was helemaal niet druk. Anders had ik me er niet aan ge-ergerd.
Vond ik dus ook. Had nou niet het idee dat het snelheidsverschil nou zo enorm groot was eerlijk gezegd. Het is 30km/u als ze 130 rijden.quote:Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er dan toch zoveel mensen je niet zien aankomen. als het zo rustig is
30km/h is best een groot verschil.quote:Op maandag 5 november 2012 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vond ik dus ook. Had nou niet het idee dat het snelheidsverschil nou zo enorm groot was eerlijk gezegd. Het is 30km/u als ze 130 rijden.
Ook mooi trouwens, tussen Eindhoven en Den Bosch zijn ze bezig dus ik rij daar 90 km/u. Gaat er 1 achter me lopen seinen en haalt me vervolgens in. Hallo, er word aan de weg gewerkt hier
.
Dat is zeg maar door een woonwijk rijden langs stilstaande auto's. Is dat verschil nou echt zo groot? Het valt bijna niet opquote:Op maandag 5 november 2012 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
30km/h is best een groot verschil.
Ja, het is een serieus verschil. Mensen zien je wel aankomen, maar verwachten niet dat je 160 rijd. Dit terwijl de meesten niet eens 130 rijden.quote:Op maandag 5 november 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zeg maar door een woonwijk rijden langs stilstaande auto's. Is dat verschil nou echt zo groot? Het valt bijna niet op.
Ik zou je direct gelijk geven bij 180 of een hogere snelheid maar 160 is niet zo snel dat ik binnen 5 seconde op je bumper zitquote:Op maandag 5 november 2012 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het is een serieus verschil. Mensen zien je wel aankomen, maar verwachten niet dat je 160 rijd. Dit terwijl de meesten niet eens 130 rijden.
Blijkbaar wel, want anders zou je je ergernis niet ervaren.quote:Op maandag 5 november 2012 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou je direct gelijk geven bij 180 of een hogere snelheid maar 160 is niet zo snel dat ik binnen 5 seconde op je bumper zit. Het kost nog redelijk wat tijd eer ik bij die persoon ben.
Dat komt ook vaak voor.quote:Op maandag 5 november 2012 10:08 schreef rival het volgende:
die mensen gooien hem er niet voor omdat ze iets niet verwachten of niet zien hoor. maar gewoon omdat ze niet willen wachten / vinden dat jij niet zo hard moet rijden
Over wie heb je het?quote:en mensen die roepen over wat men zou kunnen verwachten?!?!?!?! je weet toch nooit van je leven niet wat je kan verwachten als je de weg op gaat? er kan zomaar een boeing op je kop landen.
wat je wel kan doen, is uit je doppen kijken.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, het is een serieus verschil. Mensen zien je wel aankomen, maar verwachten niet dat je 160 rijd. Dit terwijl de meesten niet eens 130 rijden.
jij zegt.. mensen verwachten niet dat je 160 rijdt, ik zeg dat die mensen moeten kijken ipv verwachten.quote:Op maandag 5 november 2012 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hij uit z'n doppen moet kijken?
Met mijn opmerking zeg ik dus impliciet dat Muhahaha uit zijn doppen moet kijken omdat andere mensen niet verwachten dat hij een heel stuk harder aan komt rijden.quote:Op maandag 5 november 2012 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
jij zegt.. mensen verwachten niet dat je 160 rijdt, ik zeg dat die mensen moeten kijken ipv verwachten.
en daarop antwoord ik dus dat die mensen niks moeten verwachten maar moeten kijken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mijn opmerking zeg ik dus impliciet dat Muhahaha uit zijn doppen moet kijken omdat andere mensen niet verwachten dat hij een heel stuk harder aan komt rijden.
Maandagochtend, of niet?
Dat gebeurd ook hoorquote:Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mijn opmerking zeg ik dus impliciet dat Muhahaha uit zijn doppen moet kijken omdat andere mensen niet verwachten dat hij een heel stuk harder aan komt rijden.
Maandagochtend, of niet?
Ontspan, ontspan. Maak je niet zo druk zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
en daarop antwoord ik dus, dat die mensen niks moeten verwachten maar moeten kijken.
wat snap je daar niet van?
ik maak me nergens druk om. ik type gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ontspan, ontspan. Maak je niet zo druk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |