En veel ook idd. Dat verbaasde me vooral.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en veel ook...
Volgens mij val je ook af door veel groene thee drinken.. Dat had ik ooit eens gehoord... Ja niet raar als je onwijs je darmen leegbaggerd...
Dat zou kunnen. Maar dan moet ik helemaal een etage naar beneden. En de koffieautomaat staat hier om de hoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef trui het volgende:
de hamvraag is dan natuurlijk: is 't ook groene poep?
kun je niet afwisselen met gewoon water oid, of een ander drankje?
Ik ben de komende 10 maanden voorzien van inkomen + leasewaggel.quote:
erg interresant met de huidige brandstof en onderhoudsprijzen idd.quote:
En de vrijstelling van oldtimers gaat er ook uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Tally het volgende:
Daarom gaat onze diesel er uit (want komt toch weer belasting op diesel) en komt er een andere benzinewagen bij.
Ook die maar die hebben we tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de vrijstelling van oldtimers gaat er ook uit.
Mijn rekenmodule zit nu thuis op de bankquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef mikoxx het volgende:
Er is toch zon rekenmodule voor wanneer diesel en wanneer benzine uit kan? Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar daar is en omslagpunt voor.
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die maar die hebben we tegenwoordig niet meer
[..]
Mijn rekenmodule zit nu thuis op de bank
Voorheen was het voor ons goedkoper om een diesel Scenic te rijden i.v.m. de kilometers.
Maar als nu die belasting toeslag er op komt zal het niet veel verschillen. Maar wel minder wegenbelasting dan per jaar.
Het verschil tussen de wegenbelasting bij een diesel of benzine scheelt nogal een hoop geld per jaar bij de Scenicquote:
Haha, dat wil N ook voor mij. Ik zou het alleen zelf ook wel willen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn man wil een elektrische auto voor mij naast zijn lease auto. Zie me alleen al helemaal staan 's ochtends...shit auto vergeten op te laden
Ik zou graag de Renault Zoe willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn man wil een elektrische auto voor mij naast zijn lease auto. Zie me alleen al helemaal staan 's ochtends...shit auto vergeten op te laden
Ja die vind ik ook geil. Zou ik prima mee uitkomen qua woon/werk en korte ritjes naar school enzo. Alleen heb ik ff geen 25K liggen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou graag de Renault Zoe willenAlleen maar omdat mijn dochter zo heet
O en ik toch veel korte stukjes rij
Wij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook geil. Zou ik prima mee uitkomen qua woon/werk en korte ritjes naar school enzo. Alleen heb ik ff geen 25K liggen...
Nee die is gelukkig maar 40K ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij ook niet
Al vind ik die Opel Ampera ook erg mooi. Maar ook dat geld heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |