Het verschil tussen de wegenbelasting bij een diesel of benzine scheelt nogal een hoop geld per jaar bij de Scenicquote:
Haha, dat wil N ook voor mij. Ik zou het alleen zelf ook wel willen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn man wil een elektrische auto voor mij naast zijn lease auto. Zie me alleen al helemaal staan 's ochtends...shit auto vergeten op te laden
Ik zou graag de Renault Zoe willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn man wil een elektrische auto voor mij naast zijn lease auto. Zie me alleen al helemaal staan 's ochtends...shit auto vergeten op te laden
Ja die vind ik ook geil. Zou ik prima mee uitkomen qua woon/werk en korte ritjes naar school enzo. Alleen heb ik ff geen 25K liggen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou graag de Renault Zoe willenAlleen maar omdat mijn dochter zo heet
O en ik toch veel korte stukjes rij
Wij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook geil. Zou ik prima mee uitkomen qua woon/werk en korte ritjes naar school enzo. Alleen heb ik ff geen 25K liggen...
Nee die is gelukkig maar 40K ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij ook niet
Al vind ik die Opel Ampera ook erg mooi. Maar ook dat geld heb ik niet
Daar moeten de mensen op straat gewoon nog aan wennen. Uiteindelijk zullen er steeds meer van deze auto's komen denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind t met elektrische auto's zo naar dat je ze niet hoort aankomen....
Ja klein beetje meer maarquote:
Mja. Ik geef dus echt helemaal geen ruk om auto's.quote:
Dat valt reuze mee. Dwz: bij nieuwe (gewone) diesels hoor je de motor ook nauwelijks meer als ze langzaam rijden. Het meeste geluid dat je hoort komt van de banden op de weg. En dat blijft gelijk bij een elektrische auto.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind t met elektrische auto's zo naar dat je ze niet hoort aankomen....
Kan je straks je eigen drive-toon aanschaffen via de iTunes store. Je eigen muziekje en mensen weten WIE er aan komt op een gegeven momentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar moeten de mensen op straat gewoon nog aan wennen. Uiteindelijk zullen er steeds meer van deze auto's komen denk ik.
Dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Daar moeten de mensen op straat gewoon nog aan wennen. Uiteindelijk zullen er steeds meer van deze auto's komen denk ik.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ah wij ook. Alleen jammer dat wij een maandagochtend modelletje hebben gekregen. Van de 9 maanden heeft hij er 5 bij de garage gestaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Joene het volgende:
Najah , we leasen een ford focus wagon en dan dus de AX als klein autootje erbij , prima oplossing denk ik voor nu.
Wij hadden zo'n scenic... De reden ook dat ik nooit meer een renault zou aanschaffen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ah wij ook. Alleen jammer dat wij een maandagochtend modelletje hebben gekregen. Van de 9 maanden heeft hij er 5 bij de garage gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |