Bij mij niet eens bijwijzen van. Als ik door die bloterik beter geholpen wordt, weet ik wel voor welk loketje ik ga staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zolang iemand mij vriendelijk, open en hulpvaardig te woord staat mag -ie van mij in z'n blote kont achter de balie zitten (bij wijze van he).
Ik heb bedrijfseconomie gedaan. De vacatures daarvoor zijn vrijwel altijd fulltime functies of i.i.g. meer dan 60%. Ik wil liever minder werken dan dat en ook minder verantwoordelijkheid (om mee te beginnen, na een aantal jaar zal ik dat willen opbouwen als de kinderen ouder en zelfstandiger zijn).quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat voor opleiding heb je gevolgd Grijs? is daar werk in te vinden?
Soms heb ik die neiging ja...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef Armageddon het volgende:
Dan heb je lekker pech met je morgen nodig.
Er is nog werk in te vinden dus. Ik hoop dat je snel iets vind wat aansluit bij je wensen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik heb bedrijfseconomie gedaan. De vacatures daarvoor zijn vrijwel altijd fulltime functies of i.i.g. meer dan 60%. Ik wil liever minder werken dan dat en ook minder verantwoordelijkheid (om mee te beginnen, na een aantal jaar zal ik dat willen opbouwen als de kinderen ouder en zelfstandiger zijn).
http://cadeautjesmaken.wo(...)theeboeketjes-maken/quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand hoe je een beetje leuk theeboeket in elkaar flanst?
quote:Nodig:
-Inpakpapier
-lindjes, touw of iets om het papier te binden.
-theezakjes
-snoepgoed
-celofaan voor om het snoepgoed.
ja, ik zag ze ja. Maar hey, sommige mensen zijn taalgevoelig, anderen zijn creatief.quote:
Echt creatief vond ik de site nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik zag ze ja. Maar hey, sommige mensen zijn taalgevoelig, anderen zijn creatief.
Bomenquote:
En voor het zelfde geld loop je tegen een onwijs leuke baan aan..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:59 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Ik ben ook weer aan het solliciteren. Gisteren drie verstuurd. M'n contract loopt tot 31/12 en pas 23/11 krijg ik te horen of er verlenging inzit. Mijn leidinggevende is erg optimistisch over mij(n functie) en het project; de rest van de organisatie 'wat' minder. Zelfs het hoofd P&O en de manager raden me sterk aan om alvast verder te zoeken. Zijn stellen nl gewoon dat er voor mijn functie, ivm gruwelijke extra bezuinigingen, volgend jaar geen geld meer is. Terwijl mijn leidinggevende zegt dat dit project koste wat kost volgend jaar moet worden voortgezet. Incl. mijn functie dus. Want zonder mij kan het sowieso niet doorgaan.
23/11 zijn de MT-dagen en wordt het project geevalueerd en besloten of het volgende jaar verder gaat. Zou leuk zijn, maar ik ga maar van het ergste scenario uit, dan het het alleen maar meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |