quote:Stemmen voor de Top 2000
We naderen het einde van het jaar, dus de Top 2000 komt ook steeds dichterbij! Maar vanaf wanneer kan er eigenlijk gestemd worden?
Hoe dichter we bij de maand december komen, hoe vaker de vraag komt wanneer er weer gestemd kan worden voor de Top 2000. Dit jaar openen de stembussen op 16 november!
De Top 2000 wordt uitgezonden van Eerste Kerstdag tot en met oudejaarsavond op Radio 2.
Dat is die alleen nog wel gestuurd door Radio 2.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:54 schreef CoJackso het volgende:
Ik mag toch hopen dat de keuzelijst beter is als de beperkte keuzelijst van Radio Veronica. Slechter wordt het namelijk niet.
Daar ga ik niet meer op hopen, ben al blij als ze niet de helft van de top 10 bezettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:30 schreef TLC het volgende:
En geen 2 keer Coldplay en Adele in de top 10 for crying out loud
quote:Beste Top2000 liefhebber,
We hebben uw aanmelding voor het bijwonen van de Top2000 a Gogo in behandeling genomen.
U heeft zich in zeer grote getale aangemeld!
Helaas moeten wij u teleurstellen. U bent er dit jaar niet bij.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk hadden ze in 2010 moeten stoppendan blijft het ook nog een beetje uniek
quote:Stemmen en nieuwe site online
Het is bijna zover, de nieuwe Top 2000 website gaat op 16 november online, en dan kun je gelijk ook gaan stemmen voor de Top 2000 van 2012!
Spectaculair
De uitzending rondom de opening van de stembus op 16 november begint om 14:00 uur. Wat we precies gaan doen blijft nog even geheim, maar om 16:00 wordt de Top 2000 stembus in ieder geval op spectaculaire wijze geopend! Als je vanaf dan online gaat stemmen voor de Top 2000 zul je zien dat we een hele mooie nieuwe stemtool hebben gebouwd waarin je alle platenhoezen kunt bekijken en ook stukjes van elk nummer kunt beluisteren!
Online gaan we er ook weer een feestje van maken; zo bevat de nieuwe Top 2000 website vanaf 16 november de volgende onderdelen:
• Een nieuw blog, waarin de dj's en andere medewerkers van de Top 2000 een kijkje achter de schermen geven.
• Previews van nieuwe afleveringen van Top 2000 a gogo.
• Uitgebreide agenda waarin alle activiteiten op Radio 2 / TV / Beeld en Geluid staan vermeldt.
• Top 10 van de dj's met extra filmpje.
Dynamische lijst
Als de Top 2000 lijst op 3 december bekend wordt gemaakt kun je 'm online bekijken in 'dynamische vorm'. Dat wil zeggen dat we een schat aan informatie aan elk Top 2000 nummer hebben toegevoegd, zoals: statistieken, bijzondere weetjes, video's, foto's en audio.
Voor mij gelukkig niet... hele dag Coldplay, Snow Patrol en dergelijke op de radio zou bij mij geen goede sfeer opleveren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:46 schreef Nicson het volgende:
Dit jaar weer volop luisteren. Top 2000 is voor mij toch altijd sfeerbepalend in die laatste Decemberweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat die er toch wel in komtquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:11 schreef Headlong het volgende:
Kut... Ik heb gestemd, allerlei Queen liedjes genomineerd natuutlijk, maar Boh Rap vergeten...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Jovatov het volgende:
Zo, ik heb alweer gestemd.Mooie lijst alleen Jurk begrijp ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Niet? Tja, ik vind het prachtige Nederlandstalige muziek. Goed, niet fenomenaal en past natuurlijk eigenlijk niet naast een Pink Floyd of Muse. Maar ik hou er toch wel erg van. Zeker het nummer tram 7, heerlijk lieflijk klein liedjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooie lijst alleen Jurk begrijp ik niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Jovatov het volgende:
Zo, ik heb alweer gestemd.hoe voegde jij eigen keuze toe. Bij wordt ie niet rood. Weet ik veel hoe t werkt. Eerste keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja gewoon nummer/artiest invoeren. Maar bij mij werkt die site nu ook niet. Denk dat het wat drukker is nu en dat het systeem een beetje platligt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
hoe voegde jij eigen keuze toe. Bij wordt ie niet rood. Weet ik veel hoe t werkt. Eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat The Smiths nog steeds niet in de keuzelijst staan. Net als Come Together van The Beatles..
eigenlijk zou je gewoon 10 per letter van het alfabet moeten kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
20 is ook een belachelijk laag aantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |