SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat die er toch wel in komtquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:11 schreef Headlong het volgende:
Kut... Ik heb gestemd, allerlei Queen liedjes genomineerd natuutlijk, maar Boh Rap vergeten...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Jovatov het volgende:
Zo, ik heb alweer gestemd.Mooie lijst alleen Jurk begrijp ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Niet? Tja, ik vind het prachtige Nederlandstalige muziek. Goed, niet fenomenaal en past natuurlijk eigenlijk niet naast een Pink Floyd of Muse. Maar ik hou er toch wel erg van. Zeker het nummer tram 7, heerlijk lieflijk klein liedjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooie lijst alleen Jurk begrijp ik niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Jovatov het volgende:
Zo, ik heb alweer gestemd.hoe voegde jij eigen keuze toe. Bij wordt ie niet rood. Weet ik veel hoe t werkt. Eerste keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja gewoon nummer/artiest invoeren. Maar bij mij werkt die site nu ook niet. Denk dat het wat drukker is nu en dat het systeem een beetje platligt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
hoe voegde jij eigen keuze toe. Bij wordt ie niet rood. Weet ik veel hoe t werkt. Eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat The Smiths nog steeds niet in de keuzelijst staan. Net als Come Together van The Beatles..
eigenlijk zou je gewoon 10 per letter van het alfabet moeten kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef AgeEll het volgende:
20 is ook een belachelijk laag aantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |