Je lacht me uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Hahaha nou wie weet :$
*hug*quote:
* Fera knuffelt Raenequote:
Ik natuurlijk, ik woon dichtbijquote:
Slettebakquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben kTjelamheb zelfs met een 16 jarige getonhd
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben geen concurrentie voor jullie.quote:
quote:
Liefquote:
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maarquote:
En terecht. Vuige slet.quote:
Ik wil je wel knuffelen, maar ik heb mezelf dusdanig gemummificeerd dat ik nog net m'n telefoon kan bedienenquote:
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maar
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachjequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lacht me uit
Zal nog eens stomme lyrics posten
Ouwe snoeperdquote:
Was het lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Maar dat stond er niet bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachje
Ik had al iets hoor....quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.
Ik voel je...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd zo alleen als ik na een paar dagen weer alleen in bed lig
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij julliequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesMaar goed uitrusten nu
Kusje erop
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou zegze zoende trouwens niet eens lekker
Kusje eropquote:
Okquote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Herkenbaar, van vroeger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij jullie
* Fera knuffelt meequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef wickedmen het volgende:
Hoi.
** wickedmen knuffelt iedereen*
Bye.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok
En dan ga ik nog ff gamen en dan slapen en dromen
Mensen weten me te vinden
xoxox one luv ditdat![]()
Hij was dronken... Misschien was hij zelf wel heel slecht en projecteerde hij dat op haarquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?
Ik heb een eenpersoonsbedquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, van vroeger.Dan ging ik altijd op zijn kant slapen, op zijn kussen.
Hoiquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest isquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Lastig. Wie te geloven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij was dronken... Misschien was hij zelf wel heel slecht en projecteerde hij dat op haar.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest is.
Dat is een meer een kwestie van smaak dan van kunnen lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk welmaar ze zoende niet door
deed vaak haar mond ff dichy
De hond denkt hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest is.
Hoe oud ben jequote:
Dat deed ik ook altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker doorzoenenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een meer een kwestie van smaak dan van kunnen lijkt me.
Mijn ouders hadden n logeerbed ... Daar bleef ik dan altijd nog een paar dagen in slapen voordat ik naar m'n eigen kamer ging.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd het eigen geslacht, natuurlijkquote:
Dat kan makkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Maarja als je 19 bent hoor je toch niey met een 16 jarige chixk te zouenen?
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjesquote:
Jonge jongensquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
19/2=9,5quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is voor mij vaak andersom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd het eigen geslacht, natuurlijk.
Hehehehehehehequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjes.. Altijd als hij er is, is ze een enorme cockblocker
. Over hem heen liggen, tussen ons in persen
.
Volgens mij nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nog iets gemist de hele dag hier?
Het kan nog net.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil echt niet constant met de bekken tegen mekaar staan, hoor, tong in de mond van de ander en maar door kwijlen. Nee, bah.quote:
Uhm want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb het nu over de woonkamerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehehehe
Hondje even de slaapkamer uitzetten dus
Zou niet weten waarom niet. Als ik het deed was het schandelijkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vinds dar eigenlik nief kunnen
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjes.. Altijd als hij er is, is ze een enorme cockblocker
. Over hem heen liggen, tussen ons in persen
.
Ooh okéquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de woonkamer. Ze mag niet op de slaapkamer als mijn vriend er is
.
-,O- waar de fuck ben ik ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil echt niet constant met de bekken tegen mekaar staan, hoor, tong in de mond van de ander en maar door kwijlen. Nee, bah.
Ik was 28 toen ik mijn toen 17 jarige ex tegen kwamquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Knuffelbeer dat hij isquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.Bogie eist ook veel aandacht op.
Principe kwestie. Ik ga ook meer met mannen omquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij vaak andersom.Ik ga teveel met mannen om, denk ik.
Met z'n poten in je noten.quote:
Ik heb toch de neiging eerder Aldo te geloven dan zijn 16 jarige chick. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Principe kwestie. Ik ga ook meer met mannen om.
Hij wilde je castreren om de enige man in de omgeving te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was minder tof
En niet één keer, maar 40 keer ofzo
He failedquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde je castreren om de enige man in de omgeving te zijn.
Veel te groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was 28 toen ik mijn toen 17 jarige ex tegen kwam. 29 en 18 toen het uitging na 11 maanden..
Klopt. En binnenkort is het snip-snip voor hem.quote:
Als hij zoent zoals ik denk dat hij zoent, dan nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch de neiging eerder Aldo te geloven dan zijn 16 jarige chick. Geen idee waarom eigenlijk.Misschien omdat Aldo mijn broeder is.
Noesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. En binnenkort is het snip-snip voor hem.
Over het algemeen zijn mannen vrij makkelijk bij te sturen. Maar je moet het wel aangeven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij zoent zoals ik denk dat hij zoent, dan niet. Maar dat is een kwestie van smaak.
Ik heb gelukkig geen kids, dus hoefde niet deel te nemen aan gesprekquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ja een discussie over wel of geen kinderen op een fok meet net
. Andere dingen heb ik ook gemist
.
Hierquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Knuffelend en zoenend in bedMwoa, waar is die liefde?
Ging toch elf maanden goedquote:
Blijft een smaakkwestiequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn mannen vrij makkelijk bij te sturen. Maar je moet het wel aangeven.
Goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen kids, dus hoefde niet deel te nemen aan gesprek
Hoe was je dag?
Soms heb je dat idd. Maar vaak weten ze het niet, omdat niemand het ooit gezegd heeft. Een kleine aanwijzing doet soms wonderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijft een smaakkwestie. Mijn scharrel zoent lekker, op dezelfde manier als ik doe, dus dat matcht mooi
.
Slaap lekkerquote:
Zeg, heb ik stroop aan m'n tietenquote:
quote:
ik zit ineens in de eindhalte van de tram, maar ik sta in spijkenissequote:
Trustequote:
ik wil niet eens weten wat je erop smeertquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, heb ik stroop aan m'n tieten?
Hoi, muppet.
Nooit 'last' van gehad, eigenlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms heb je dat idd. Maar vaak weten ze het niet, omdat niemand het ooit gezegd heeft. Een kleine aanwijzing doet soms wonderen.En misschien had een ex een andere smaak, maar dat is dan vrij eenvoudig op te lossen.
Jij bent echt bezopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik zit ineens in de eindhalte van de tram, maar ik sta in spijkenisseterwijl ik naar rotterdam oost moet
Het is dat ik niet van stroop hou, anders had ik gevraagd of ik het er af mocht likkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi, muppet.
Dat krijg je ook niet te weten, schatjequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten wat je erop smeert
ben ik jouw broeder?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch de neiging eerder Aldo te geloven dan zijn 16 jarige chick. Geen idee waarom eigenlijk.Misschien omdat Aldo mijn broeder is.
hoe dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent echt bezopen.Kom maar naar Leiden, zal ik je eens goed ontnuchteren.
Chocolade danquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat ik niet van stroop hou, anders had ik gevraagd of ik het er af mocht likken
Last sowieso niet. Voor mijn ex was ik zelfs de eerste.quote:
Ik zou het niet weten. Héb je stroop aan je tieten? En zo ja, waarom in godsnaam heb je stroop aan je tieten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi, muppet.
Had je meer gewild dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben ik jouw broeder?friendzone dus
Mijne was druk. 5u op en van half 7 tot 5 gewerkt. Daarna even rotterdam ingeweest met een vriend, uit eten geweest op zijn kostenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed, heb tot veelste laat in bed gelegen, heb echt een uurtje of 12 geslapen
, daarna even naar mijn moeder geweest en ook maar even daar gegeten
. Daarna in bad met boek en toen maar gaan fokken
. Hoe was jou dag ?
Ik wil me niet meer herinneren hoe mijn ex zoendequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren hoe mijn ex zoende
Inb4 opmerking over ervaring aanbieden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weinig ervaring met de verschillen in het zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik wil er niet eens aan denken. Dat geeft nu een vies gevoel. Gewoon, omdat het klaar is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren hoe mijn ex zoende
Dat ook ja, niet voor niets exquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil me niet meer herinneren hoe mijn ex zoende.
ik zou het niet eens meer weten gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 opmerking over ervaring aanbieden.Ik heb nog een lang leven om ervaring te vergaren, ik ben niet zoekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snap ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken. Dat geeft nu een vies gevoel. Gewoon, omdat het klaar is.
Je vriend zat binnen, maar je gaat douchen studeren en fokken ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mijne was druk. 5u op en van half 7 tot 5 gewerkt. Daarna even rotterdam ingeweest met een vriend, uit eten geweest op zijn kosten.
Paar uurtjes geleden thuis, zat opeens mijn vriend binnen(!) Dus even lekker gedouched, gestudeerd men daarna maar gaan fokken!
Nee. Maar je was laatst ook al in een ander topic waar ik veel postquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Héb je stroop aan je tieten? En zo ja, waarom in godsnaam heb je stroop aan je tieten?
Ik vraag me af of ik nog misbruik kan maken van je dronken zijn.quote:
Dat was dit topic schat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je was laatst ook al in een ander topic waar ik veel post.
Stroop is lekker plakkerig.
Misschien kn je me nog doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik nog misbruik kan maken van je dronken zijn.
Ik wil me haar helemaal niet herinneren, helaas lukt dat niet altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Raene het volgende:
[..]
lol, ik zit ook in teveel topics met dezelfde mensen, dat moet eens echt fout gaanquote:
Hij ging gamesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je vriend zat binnen, maar je gaat douchen studeren en fokken ?. Vanmorgen goed wakker kunnen worden ?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik proefde laatst die witte-chocoladelikeur, wat een oplichterij.
Zou je mij serieus willen doen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien kn je me nog doenmisschien ben ik te dronke
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog een lang leven om ervaring te vergaren, ik ben niet zoekende
LLquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geen idee wat het is...
Maar ik hou niet zo van chocola
En nu ga ik echt douchen hoor![]()
![]()
doeg lieffies
Mijn ex wilde me toevoegen op FB vanmiddag, ja doeiquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil me haar helemaal niet herinneren, helaas lukt dat niet altijd.
Je hebt me niet eens ontmoet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk welvomd jouw kneiterlekker
Leuke vriendquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hij ging games
Of moest gamen.
Na een kortje nacht werd ik goed wakker, nu pas kak ik in
Maar je vond het eng.quote:
Jij geilt op mijn FB pics?quote:
dus je zoent met een kiddoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik voel me viesik werk ook met kiddo's van 16 en nu zoen ik met iemand van die leeftijd
Jij zoent en FOK!t tegelijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik voel me viesik werk ook met kiddo's van 16 en nu zoen ik met iemand van die leeftijd
True. Maar daar weet jij alles van, boefje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die je overkomen zijn altijd beter dan dingen waar je naar zoekt
Dat kan zeker. En beschouw ik als compliment.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou zeg , ik kan ke toch el lekker vinden
Stroopquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enthousiasme druipt er vanaf. Als stroop.
Too little, too late.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan zeker. En beschouw ik als compliment.
maar als de ene 16 jarige een kiddo is dan is de andere het ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neemaar wel iemand van deze d teeftijd
Ik weet allesquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Maar daar weet jij alles van, boefje.
Ik zou d'r accepterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ex wilde me toevoegen op FB vanmiddag, ja doei
ik zoek af en toe wel eens exen op FBquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou d'r accepteren. Ach ze heeft een ander, en ik ben ermee bezig
, vrouwen hebben het zoveel makkelijker wat dat betreft
.
nee, hmet haar werk ik neiot, maar wel mat endere kiodz va ndie leftijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als de ene 16 jarige een kiddo is dan is de andere het ook
Ze had al een ander voordat het uit was, dus neequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Makkelijker waarmeequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Aldo, FOCUS!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, hmet haar werk ik neiot, maar wel mat endere kiodz va ndie leftijd
Ik ben te makkelijk te vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zoek af en toe wel eens exen op FB
kan ze niet eens vinden
Haha ik moest studeren want een project moet af voor morgen, hij wist dat en eigenwijs als hij is komt hij toch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuke vriend.
Ah dus komende nacht ga je wel lekker slapen ?
Dat bij mij dan weer niet gelukkigquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze had al een ander voordat het uit was, dus nee
Nieuwe partner hosselenquote:
Ah dus dat ie ging gamen ipv tijd aan jou besteden was dus eigenlijk jou schuldquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ik moest studeren want een project moet af voor morgen, hij wist dat en eigenwijs als hij is komt hij toch.
Ik denk dat ik best wat dingetjes weet die jij nog niet weet.quote:
Dat is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuwe partner hosselen, een knip met de vingers en er hangt wel weer iemand aan ze
.
Ik had het niet per se over seks, jij vuigaardquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best wat dingetjes weet die jij nog niet weet.
Maar ik heb dan ook ietsje meer ervaring.
Vertaal dat eens naar een normale naam, en als je mijn woonplaats weet dan heb je me zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Vinniiee" levert alleen vaqge buitenlanders op
Slaap lekker mopsiequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
Veel te drukke dag gehad, ik ga weer slapen.
trustequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
Begin er niet overquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik trouwens bijna van mijn pandapunten af
En toch is het zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
Dat denk ik wel jaquote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus dat ie ging gamen ipv tijd aan jou besteden was dus eigenlijk jou schuld.
Een nieuwe partner vinden is natuurlijk wel een stuk moeilijker dan een sekspartijtje scoren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuwe partner hosselen, een knip met de vingers en er hangt wel weer iemand aan ze
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef MissExpert het volgende:
ik denk dat een hoop hier dat laatste al prima vindenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuwe partner vinden is natuurlijk wel een stuk moeilijker dan een sekspartijtje scoren.
Trustequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat een hoop hier dat laatste al prima vinden
Wat dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Was ik trouwens bijna van mijn pandapunten af
Ik zou ook langskomenquote:
Nah, dan zal ik wel geen vrouw zijn of zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch is het zo. Het kan dan een lozer of wat dan ook zijn, elke vrouw heeft zo iemand die wel wil
.
gezoend met een meiskequote:
Koenquote:
Sorry.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over seks, jij vuigaard
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gezoend met een meiske![]()
zoenen wordt bijna altijd sex toch?
maar jij hebt met crackquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een pandapunt
een wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden een pandapunt
Mensen vinden het nu minder eng dan toen ik 12 wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Ja, je hebt een hele brede kennis. Beetje eng voor een meisje van jouw leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind het stiekem ook niet eng. Sterker nog, ik vind het schattig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen vinden het nu minder eng dan toen ik 12 was
Schattig naiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gezoend met een meiske![]()
zoenen wordt bijna altijd sex toch?
Dat wel, maar dat sekspartijtje is een stuk makkelijkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een nieuwe partner vinden is natuurlijk wel een stuk moeilijker dan een sekspartijtje scoren.
Damnquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik bij haar was had ik geen pandapunt of wel
bij mij 90% zoenen ==> sexquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt zo lief![]()
ik had je anders verwacht, geen idee waarom
nice
Same shit, different day
SC hopper present
Hoiquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dan zal ik wel geen vrouw zijn of zo.
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.Ohai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
en wat is het probleem?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, verdomd weinig vrijgezelle dames hier
Zie je, daar heb je het alquote:
Dank je.quote:
Heb ik gewoon zelf geregeld, hoor. Voor de verandering, dat welquote:
En dan schatteke?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Fera kom je naar rotterdam blaak?
horzo heb jij 0?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
Laptop nog 20 update doen.
Tevens:0 pandapunten, maar wel hard op weg naar 1
Je hebt pas een panda punt als je een maand lang geen sex hebt gehadquote:
Je snapt dus wel wat ik bedoelquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik gewoon zelf geregeld, hoor. Voor de verandering, dat wel.
ik ben studentquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt pas een panda punt als je een maand lang geen sex hebt gehad. Dus ik zou zomaar 3 weken geen sex kunnen hebben gehad en dan nog geen panda punten hebben
.
Ik werk en het is uuuh 1,5 week geleden geloof k.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
horzo heb jij 0?
wie is de gelukkige?
het is ook wel een erg vaag systeem, er moet meer detail inquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt pas een panda punt als je een maand lang geen sex hebt gehad. Dus ik zou zomaar 3 weken geen sex kunnen hebben gehad en dan nog geen panda punten hebben
.
Hier een oude foto. Ik ben niet meer blond en m'n haar heeft hierna nooit meer zo leuk gezeten.Wat een kjoetiepoetieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Wauw, je weet wel wat ik lekker vind.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blijf je hier slapen alleskapsalon eten dit dat
quote:
Echt wel hequote:
Jawel. Het slaat alleen nergens op. Heb ook mijn best moeten doen voor wat ik nu heb.quote:
Ja maar het gaat nu even niet over mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |