Je lacht me uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Hahaha nou wie weet :$
*hug*quote:
* Fera knuffelt Raenequote:
Ik natuurlijk, ik woon dichtbijquote:
Slettebakquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben kTjelamheb zelfs met een 16 jarige getonhd
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben geen concurrentie voor jullie.quote:
quote:
Liefquote:
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maarquote:
En terecht. Vuige slet.quote:
Ik wil je wel knuffelen, maar ik heb mezelf dusdanig gemummificeerd dat ik nog net m'n telefoon kan bedienenquote:
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maar
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachjequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lacht me uit
Zal nog eens stomme lyrics posten
Ouwe snoeperdquote:
Was het lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Maar dat stond er niet bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachje
Ik had al iets hoor....quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.
Ik voel je...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd zo alleen als ik na een paar dagen weer alleen in bed lig
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij julliequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesMaar goed uitrusten nu
Kusje erop
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou zegze zoende trouwens niet eens lekker
Kusje eropquote:
Okquote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Herkenbaar, van vroeger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij jullie
* Fera knuffelt meequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef wickedmen het volgende:
Hoi.
** wickedmen knuffelt iedereen*
Bye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |