Je lacht me uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Hahaha nou wie weet :$
*hug*quote:
* Fera knuffelt Raenequote:
Ik natuurlijk, ik woon dichtbijquote:
Slettebakquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben kTjelamheb zelfs met een 16 jarige getonhd
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Ik ben geen concurrentie voor jullie.quote:
quote:
Liefquote:
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maarquote:
En terecht. Vuige slet.quote:
Ik wil je wel knuffelen, maar ik heb mezelf dusdanig gemummificeerd dat ik nog net m'n telefoon kan bedienenquote:
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil eerder aan de beurt komen want voor wachten ben ik te ongeduldig en anders knuffelen we elkaar maar
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachjequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lacht me uit
Zal nog eens stomme lyrics posten
Ouwe snoeperdquote:
Was het lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Avond
Maar dat stond er niet bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het was verdomme een "HELL YEAH" lachje
Ik had al iets hoor....quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al geweest. Iets met initiatief nemen.
Ik voel je...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me altijd zo alleen als ik na een paar dagen weer alleen in bed lig
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij julliequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesMaar goed uitrusten nu
Kusje erop
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou zegze zoende trouwens niet eens lekker
Kusje eropquote:
Okquote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Herkenbaar, van vroeger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je dan in bed stapt dat het nog een beetje naar hem ruikt
Gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jointje nu. Zolang hang ik even hier bij jullie
* Fera knuffelt meequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef wickedmen het volgende:
Hoi.
** wickedmen knuffelt iedereen*
Bye.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok
En dan ga ik nog ff gamen en dan slapen en dromen
Mensen weten me te vinden
xoxox one luv ditdat![]()
Hij was dronken... Misschien was hij zelf wel heel slecht en projecteerde hij dat op haarquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?
Ik heb een eenpersoonsbedquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, van vroeger.Dan ging ik altijd op zijn kant slapen, op zijn kussen.
Hoiquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt haar niet eens een snelcursus gegeven?
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest isquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Lastig. Wie te geloven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij was dronken... Misschien was hij zelf wel heel slecht en projecteerde hij dat op haar.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest is.
Dat is een meer een kwestie van smaak dan van kunnen lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk welmaar ze zoende niet door
deed vaak haar mond ff dichy
De hond denkt hetzelfdequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
De hond gaat fucking altijd op zijn kussen liggen (als ik even niet kijk) als hij geweest is.
Hoe oud ben jequote:
Dat deed ik ook altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker doorzoenenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een meer een kwestie van smaak dan van kunnen lijkt me.
Mijn ouders hadden n logeerbed ... Daar bleef ik dan altijd nog een paar dagen in slapen voordat ik naar m'n eigen kamer ging.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd het eigen geslacht, natuurlijkquote:
Dat kan makkelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Maarja als je 19 bent hoor je toch niey met een 16 jarige chixk te zouenen?
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjesquote:
Jonge jongensquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
19/2=9,5quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is voor mij vaak andersom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd het eigen geslacht, natuurlijk.
Hehehehehehehequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjes.. Altijd als hij er is, is ze een enorme cockblocker
. Over hem heen liggen, tussen ons in persen
.
Volgens mij nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nog iets gemist de hele dag hier?
Het kan nog net.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil echt niet constant met de bekken tegen mekaar staan, hoor, tong in de mond van de ander en maar door kwijlen. Nee, bah.quote:
Uhm want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb het nu over de woonkamerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehehehe
Hondje even de slaapkamer uitzetten dus
Zou niet weten waarom niet. Als ik het deed was het schandelijkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vinds dar eigenlik nief kunnen
Herkenbaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze is zo gek op hem, begint als een mongool van de ene kant naar de andere kant van de kamer te rennen en dat zo een halfuur lang.. onderweg van alles op pikkend... balletjes.. botjes.. Altijd als hij er is, is ze een enorme cockblocker
. Over hem heen liggen, tussen ons in persen
.
Ooh okéquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de woonkamer. Ze mag niet op de slaapkamer als mijn vriend er is
.
-,O- waar de fuck ben ik ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil echt niet constant met de bekken tegen mekaar staan, hoor, tong in de mond van de ander en maar door kwijlen. Nee, bah.
Ik was 28 toen ik mijn toen 17 jarige ex tegen kwamquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Knuffelbeer dat hij isquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.Bogie eist ook veel aandacht op.
Principe kwestie. Ik ga ook meer met mannen omquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij vaak andersom.Ik ga teveel met mannen om, denk ik.
Met z'n poten in je noten.quote:
Ik heb toch de neiging eerder Aldo te geloven dan zijn 16 jarige chick. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Principe kwestie. Ik ga ook meer met mannen om.
Hij wilde je castreren om de enige man in de omgeving te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat was minder tof
En niet één keer, maar 40 keer ofzo
He failedquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilde je castreren om de enige man in de omgeving te zijn.
Veel te groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was 28 toen ik mijn toen 17 jarige ex tegen kwam. 29 en 18 toen het uitging na 11 maanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |