Beste optreden van de avond idd. Maar nu iig de 3 new kids doorquote:
Zou onterecht zijn als het niet zo was.quote:
Die kuttermquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beste optreden van de avond idd. Maar nu iig de 3 new kids door
iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Als je nu aan de beurt bent dan weet je dat je safe bent natuurlijk
Maar het was toch random?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Als je nu aan de beurt bent dan weet je dat je safe bent natuurlijk
Ja die ook jaquote:
Daar hebben we de jury nog voorquote:
Nee juist nietquote:
Wel joh, alsof Dan die eruit gaat stemmenquote:
Ja maar die gaan ze nooit wegsturen en Hessel houden... dat laat Dan niet gebeurenquote:
Ik vraag me sowieso af waar alle dansers hun kleding vandaan halen...quote:
De kledingrekken achter de coulissenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waar alle dansers hun kleding vandaan halen...
Dan vraag ik me af wie dat koopt/verzint/vindquote:
De zus van Lieke van Lexmondquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie dat koopt/verzint/vinden waar
Nu nog waarquote:
Met deze d4l geeft ze zichzelf stukken meer kans om er uit te gaan. Wat slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef iFok. het volgende:
Vivi hoeft niet eens te dansen, meteen door.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
Van mij mag Niels eruit. One trick pony all over his body
Dat kon alleen Virgilquote:
Die had nooit verwacht in de liveshows te komen... Dus geef hem eens ongelijk..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Daph_ het volgende:
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat het allemaal een grapje is voor Niels
Insgelijks gedacht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb Inge en Niels exit.
En dan volgende week Remy of DenDen. Sorry, dat je kan hiphoppen betekent nog niet dat je kan dansen!
Misschien, maar als je tussen mensen staat die er wel héél hard voor werken vind ik het een beetje verwend overkomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die had nooit verwacht in de liveshows te komen... Dus geef hem eens ongelijk..
Helaas... Het gerek is al begonnen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, even snel dit keer, dan kan ik nog even gamen. Dus geen ellenlang gerek graag.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ze zijn allebei lelijk, dus wie eruit gaat maakt mij niet uit.
Gelukkig is het een danswedstrijd en geen Next Top Model.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ze zijn allebei lelijk, dus wie eruit gaat maakt mij niet uit.
En toch kijk ik ernaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is het een danswedstrijd en geen Next Top Model.
Ik vermoed het niet, maar ik hoop het welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Inge er toch uit... wel terecht...
En ik vermoed dat ze Niels naar huis gaan sturen
En terecht...quote:
Hij stelt sterke vragen he? Net ook tegen Loreen: hoe vond je de dansers? Uh, ze heeft gezongen, dan ziet ze dat niet, dufkop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef WillemijnB het volgende:
"Hoe voelt dat nu?" Nou joh Dennis, kan niet beter!
Dat commentaar richting Sarah dat ze zoveel beter is dan haar partner... misschien gunnen ze haar een anderquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vermoed het niet, maar ik hoop het wel
en haar orenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef Disana het volgende:
Wel goed dat Inge weg is. Ik zat toch alleen maar steeds te kijken naar de scheve verhouding tussen de omvang van haar hoofd en haar lichaam.
Ik weet niet of dat zo heel goed staat op je cvquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef iFok. het volgende:
Ze kan zeggen dat ze voor Loreen heeft gedanst. Daar zijn er niet veel van.
Daar twijfel ik ook nog over. Maar ze kan het wel zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo heel goed staat op je cv
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef iFok. het volgende:
Ze kan zeggen dat ze voor Loreen heeft gedanst. Daar zijn er niet veel van.
Let's call in Issuebelle...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:28 schreef Daph_ het volgende:
Op de een of andere manier is het net alsof Hessel een heleboel opgekropte woede heeft
Want bij Inge ging er ook een Hessel uit?quote:
compliment, maar gaat toch niet doorquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want bij Inge ging er ook een Hessel uit?
Kut dat The Hobbit al geschoten is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Juist....oren als een elf uit Middle-Earth. Kan ze mooi dansen voor Frodo en Gandalf
Dat doen ze elke keerquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
compliment, maar gaat toch niet door
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Da's mooi klote voor Sara zeg... Nog een week met Nielsch...
Weet ze alvast dat ze een Dance4YourLife moet instuderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Da's mooi klote voor Sara zeg... Nog een week met Nielsch...
Leuk voor het moment als je met een molensteen richting rivier loopt.quote:
Mooie versie ookquote:
Hij snuit zijn neus maar in de oren van Ingequote:
Tissuebellequote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij snuit zijn neus maar in de oren van Inge
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat Hessel dat zei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
"....iemand waar ik goede seks mee kan hebben, een buddy waar ik alles in kan stoppen...."
Right, ik kreeg nog wat mee van het volgende programma.![]()
Tot volgende week!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Burner82 het volgende:
Wat was Jan ineens snel weg... tijdens de afkondiging zag je hem al weglopen
quote:
Wie zijn Denko en Frederique?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:34 schreef ato het volgende:
Denko en Kailia is echt een verrassing he.
Ik blijf een zak houden noor Niels en Sara.
Verder vind ik ook Denden, Arno, Vivian en vooral Davinia goed.
Vita en Fredrique zijn ook erg goed, Frederique is een schatje, maar ik heb iets met die Vita ik weet niet wat.
Gokte ik ook, "Kailia" had ik hem ook cadeau gegeven.quote:
rtl gemist?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om de afleveringen terug te kijken? ik zie dat je steeds een euro moet betalen per aflevering -_-
Andere jaren waren de liveshows te verkrijgen via de bekende wegen. Usenet, torrents etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om de afleveringen terug te kijken? ik zie dat je steeds een euro moet betalen per aflevering -_-
Maandagavond rond de klok van half 11... misschien in het weekend ook nog een keer, maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef maxmit het volgende:
Word er dit jaar eigenlijk wel een herhaling uitgezonden? Voorgaande jaren wel toch?
Zo ja, weet iemand dan toevallig wanneer enzo?
echt hequote:
wel stevige benenquote:
Ja, maar wel één en al spier zo te zien! Beter dan stevige benen die voornamelijk uit vet bestaan.quote:
dundun?quote:Op zondag 4 november 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Mooie choreo... ik vind het grappig hoe An de naam van Denden uitspreekt
Deeeeeeendeeeeeeeeeeeeeenquote:
oh zoquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Van de jongens mag Remy wel weg... ik word een beetje moe van dat smiley-hoofd
Oh, dat heb ik met nielsquote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Zat ja, dat is allang afgelopenquote:Op zondag 4 november 2012 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Zit die nou ook in Expeditie Robinson? *dejavu gevoel*
quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Iets met hèhè.quote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Easymodo het volgende:
Weet iemand het nummer van het optreden?
jan niet zoquote:
Min He Hequote:
Dat mens teert op ellende.quote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig, Isabelle trekt weer een ongeneeslijke ziekte uit de kast voor een choreo
hypochonder typjequote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig, Isabelle trekt weer een ongeneeslijke ziekte uit de kast voor een choreo
Het is alleen wachten totdat ze het weer kan afschuiven op een kerelquote:Op zondag 4 november 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Is weer eens wat andersquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Als ik als choreograaf uit mijn eigen ervaringen zou moeten putten zouden ze elke week de polonaise lopen in een choreo
ze is depriquote:
Het was een HIV-geinfecteerde man van haar.quote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is alleen wachten totdat ze het weer kan afschuiven op een kerel
Ze lijkt me eerder een bodemloze put: hoeveel erkenning en liefde ze ook krijgt, het is nooit genoeg.quote:
ze is raarquote:
Dus dance for your life.quote:
Zoiets zal het wel worden iddquote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een HIV-geinfecteerde man van haar.
Een jurk ja, goed gezien.quote:
je was net voor mijquote:
Het is ook uit zijn comfortzonequote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef WillemijnB het volgende:
Ziet er een beetje ongemakkelijk uit zoals hij danst.
Dat komt omdat het publiek kut stemt.quote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef F_JD het volgende:
Jury probeert vandaag wel erg geforceerd de publieke opinie te beïnvloeden zeg.
ik denk dat het commentaar wel terecht isquote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef F_JD het volgende:
Jury probeert vandaag wel erg geforceerd de publieke opinie te beïnvloeden zeg.
Zolang Arno maar doorgaatquote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat het publiek kut stemt.
Stem 0900-KUTquote:Op zondag 4 november 2012 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat het publiek kut stemt.
Zegt niets, publiek is altijd walshatend. Dus dance for your life.quote:
0900-VIRGILquote:
de amerikaanse publiek ook merkte ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zegt niets, publiek is altijd walshatend. Dus dance for your life.
jaquote:
Of gewoon niet, want het wordt er steevast uitgestemd.quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Het zou wel eerlijker zijn als iedereen ballroom moet doen in een liveshow
Nee, dat was een tyfusvlek.quote:
ze staan al vanaf show 1 i mijn top 2quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt in rap tempo mijn favoriete paar
Zolang ze maar clean isquote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nee, daar is ze zich gewoon vergeten te wassen, nou goed.
Nee, die vlek zit op d'r zij.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
T ging niet helemaal vlekkeloos maar Kalila is heel hard onderweg een van m'n favorieten te worden
amenquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
T ging niet helemaal vlekkeloos maar Kalila is heel hard onderweg een van m'n favorieten te worden
Of minder trainenquote:
Here we go... en het was de schuld van nielsquote:
was het ookquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Here we go... en het was de schuld van niels
Dat was in d'r periode dat ze slaag kreegquote:
MENEER niels hèquote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Here we go... en het was de schuld van niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |