Oh, ik dacht dat Hessel dat zei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
"....iemand waar ik goede seks mee kan hebben, een buddy waar ik alles in kan stoppen...."
Right, ik kreeg nog wat mee van het volgende programma.![]()
Tot volgende week!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Burner82 het volgende:
Wat was Jan ineens snel weg... tijdens de afkondiging zag je hem al weglopen
quote:
Wie zijn Denko en Frederique?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:34 schreef ato het volgende:
Denko en Kailia is echt een verrassing he.
Ik blijf een zak houden noor Niels en Sara.
Verder vind ik ook Denden, Arno, Vivian en vooral Davinia goed.
Vita en Fredrique zijn ook erg goed, Frederique is een schatje, maar ik heb iets met die Vita ik weet niet wat.
Gokte ik ook, "Kailia" had ik hem ook cadeau gegeven.quote:
rtl gemist?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om de afleveringen terug te kijken? ik zie dat je steeds een euro moet betalen per aflevering -_-
Andere jaren waren de liveshows te verkrijgen via de bekende wegen. Usenet, torrents etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om de afleveringen terug te kijken? ik zie dat je steeds een euro moet betalen per aflevering -_-
Maandagavond rond de klok van half 11... misschien in het weekend ook nog een keer, maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef maxmit het volgende:
Word er dit jaar eigenlijk wel een herhaling uitgezonden? Voorgaande jaren wel toch?
Zo ja, weet iemand dan toevallig wanneer enzo?
echt hequote:
wel stevige benenquote:
Ja, maar wel één en al spier zo te zien! Beter dan stevige benen die voornamelijk uit vet bestaan.quote:
dundun?quote:Op zondag 4 november 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Mooie choreo... ik vind het grappig hoe An de naam van Denden uitspreekt
Deeeeeeendeeeeeeeeeeeeeenquote:
oh zoquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Van de jongens mag Remy wel weg... ik word een beetje moe van dat smiley-hoofd
Oh, dat heb ik met nielsquote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Van de jongens mag Remy wel weg... ik word een beetje moe van dat smiley-hoofd
Zat ja, dat is allang afgelopenquote:Op zondag 4 november 2012 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Zit die nou ook in Expeditie Robinson? *dejavu gevoel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |