Nu nog waarquote:
Met deze d4l geeft ze zichzelf stukken meer kans om er uit te gaan. Wat slecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef iFok. het volgende:
Vivi hoeft niet eens te dansen, meteen door.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Pheno het volgende:
Van mij mag Niels eruit. One trick pony all over his body
Dat kon alleen Virgilquote:
Die had nooit verwacht in de liveshows te komen... Dus geef hem eens ongelijk..quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Daph_ het volgende:
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat het allemaal een grapje is voor Niels
Insgelijks gedacht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wmb Inge en Niels exit.
En dan volgende week Remy of DenDen. Sorry, dat je kan hiphoppen betekent nog niet dat je kan dansen!
Misschien, maar als je tussen mensen staat die er wel héél hard voor werken vind ik het een beetje verwend overkomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die had nooit verwacht in de liveshows te komen... Dus geef hem eens ongelijk..
Helaas... Het gerek is al begonnen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, even snel dit keer, dan kan ik nog even gamen. Dus geen ellenlang gerek graag.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ze zijn allebei lelijk, dus wie eruit gaat maakt mij niet uit.
Gelukkig is het een danswedstrijd en geen Next Top Model.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ze zijn allebei lelijk, dus wie eruit gaat maakt mij niet uit.
En toch kijk ik ernaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is het een danswedstrijd en geen Next Top Model.
Ik vermoed het niet, maar ik hoop het welquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Inge er toch uit... wel terecht...
En ik vermoed dat ze Niels naar huis gaan sturen
En terecht...quote:
Hij stelt sterke vragen he? Net ook tegen Loreen: hoe vond je de dansers? Uh, ze heeft gezongen, dan ziet ze dat niet, dufkop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef WillemijnB het volgende:
"Hoe voelt dat nu?" Nou joh Dennis, kan niet beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |