Hij is op zoek... waarom moet daar het woord "wanhopig" bij? Hij lijkt me helemaal niet wanhopig. Sterker zelfs ik ga er niet vanuit dat hij wanhopig is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Henk in dit programma doet. Gewoon een leuke vent, ziet er best ok uit, nog veel te jong om wanhopig op zoek te zijn.
Precies. Je kunt wel een beetje zitten wachten tussen de koeien en hopen dat er op een dag een leuke vrouw over je erf struikelt, maar met zo'n tactiek zit je gewoon op je 45e bij BzV ipv op je 25e.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hij is op zoek... waarom moet daar het woord "wanhopig" bij? Hij lijkt me helemaal niet wanhopig. Sterker zelfs ik ga er niet vanuit dat hij wanhopig is.
Triest om mensen die actief zoeken (of het nou BzV, internet of wat dan ook is) meteen weg te zetten als wanhopig.
Kan me voorstellen dat als je zo'n bedrijf runt je niet heel snel tussen de (voor hem juiste) dames staat... Misschien is het geen disco/bar/uitgaanstype, en met zo'n bedrijf... is wellicht 7 dagen per week dingetje...
Hij was totaal niet op zoek, maar zijn vriendinnen dachten dat het nu wel tijd was om eens rond te kijken. Het is meen ik 2,5 jaar geleden. Vind het ook aan de korte kant, maar zoals gezegd: hij was niet echt zoekende. Zijn moeder zei: "We missen Daniëlle nog elke dag", maar ook dat hij verder moet met zijn leven. Hierdoor zal hij ook minder uitbundig reageren en veel praktischer overwegend zijn, dan wanneer hij zoals bijvoorbeeld Martijn een een leuke vrouw ging zoeken. Martijn kon overigens ook niet kiezen en heeft nog net geen aftelrijmpje gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hij is op zoek... waarom moet daar het woord "wanhopig" bij? Hij lijkt me helemaal niet wanhopig. Sterker zelfs ik ga er niet vanuit dat hij wanhopig is.
Triest om mensen die actief zoeken (of het nou BzV, internet of wat dan ook is) meteen weg te zetten als wanhopig.
Kan me voorstellen dat als je zo'n bedrijf runt je niet heel snel tussen de (voor hem juiste) dames staat... Misschien is het geen disco/bar/uitgaanstype, en met zo'n bedrijf... is wellicht 7 dagen per week dingetje...
Hij is nog wel jong en heeft alle tijd. Ik zou denken dat hij haar wil vergeten met een nieuwe liefde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef elkravo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://nynkedejong.tumblr(...)vrouw-i-have-a-dream
lauwe sperma...
quote:Trekt hij volgende week een strootje om tot een beslissing te komen. Of maakt hij twee vakken in het weiland (een voor Yoni en een voor Fiona) en dan kijkt hij op welk vak de koe zal schijten. Het schijtvak wint.
Nynke le Jeunequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://nynkedejong.tumblr(...)vrouw-i-have-a-dream
lauwe sperma...
Dus je gaat iemand die zijn grote liefde verloren heeft in een auto ongeluk (waarbij hij zelf de bestuurder is), en schijnbaar nog niet echt zoekende is, aansporen om zich in te schrijven bij zo'n programma? Omdat jij en je vriendin vinden 'dat het daar wel tijd voor is'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Hij was totaal niet op zoek, maar zijn vriendinnen dachten dat het nu wel tijd was om eens rond te kijken. Het is meen ik 2,5 jaar geleden. Vind het ook aan de korte kant, maar zoals gezegd: hij was niet echt zoekende. Zijn moeder zei: "We missen Daniëlle nog elke dag", maar ook dat hij verder moet met zijn leven. Hierdoor zal hij ook minder uitbundig reageren en veel praktischer overwegend zijn, dan wanneer hij zoals bijvoorbeeld Martijn een een leuke vrouw ging zoeken. Martijn kon overigens ook niet kiezen en heeft nog net geen aftelrijmpje gedaan.
Ik vind Aad wel stukken hebbelijker de laatste paar afleveringen, eigenlijk sinds het vertrek van Ina (heette ze zo?).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben de boodschapper, niet een van de aanmeldende vriendinnen. Zou er niet over piekeren om al na een paar jaar te gaan pushen. Rare fantasie dat hij nu een nieuwe liefde zoekt om zijn omgekomen liefde uit zijn geheugen te drukken.
Aad wordt als de bestaansrechtbron van het huidige seizoen gezien, maar mij valt op dat mensen uit zijn omgeving lovend over hem zijn. Net als zijn dames vinden ze hem sociaal en gezellig. Sociaal zie ik wel, gezellig zie ik niet maar dat kan door de montage komen.
Ik vind dat ze wel heel snel gaat in 'r hoofd. Hoe lang "kent" ze Henk nou? Vier dagen? En nu nu al zo compleet de rest van je leven uitgestippeld hebben, jezelf geplaatst hebben in het leven van iemand anders... Yikes, daar krijg ik de zenuwen van.quote:Bij Yoni moet ik me steeds over haar minder sympathieke voorkomen heenzetten. Ze is niet zo erg als beweerd wordt. Met het belachelijk maken van haar droom kan ik helemaal niet meegaan. Ontelbare mannen en vrouwen hebben zo'n droom.
Maar zo zijn ze allemaal.. Iedere vrouw en boer hebben de woorden 'kinderen' en 'gezinnetje' al laten vallen. Bij Henk was dat zelfs al bij de speeddate aflevering, toen vroeg hij er zelfs naar.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze wel heel snel gaat in 'r hoofd. Hoe lang "kent" ze Henk nou? Vier dagen? En nu nu al zo compleet de rest van je leven uitgestippeld hebben, jezelf geplaatst hebben in het leven van iemand anders... Yikes, daar krijg ik de zenuwen van.
Ligt het aan mij of is Jeannet ook echt veel meer ontspannenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef Snoopyfrl het volgende:
Daar komt de ober...
http://boerzoektvrouw.kro(...)jeannet_weer_te_zien
Wat een ander gezicht nu ze zich prettiger voelt, he? Aad trouwens ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat sowieso, maar ze straalt het ook wel uit.
Ja, je ziet bijna niet meer dat de mondhoeken eerder standaard naar beneden stondenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wat een ander gezicht nu ze zich prettiger voelt, he? Aad trouwens ook.
Veel mensen worden niet mooi van spanning, I guess....
Ahh ik vind Aad toch wel schattig hierquote:Op donderdag 1 november 2012 11:53 schreef Snoopyfrl het volgende:
Daar komt de ober...
http://boerzoektvrouw.kro(...)jeannet_weer_te_zien
Want die zei altijd... ?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb het wel eens zitten bekijken in een programma als 'The Bachelor': naarmate de 'laatste roos' dichterbij komt wordt zelfs de prachtigste vrouw gewoon lelijk. Audrey Hepburn had gelijk...
Ze heeft een boel gezegd over dat soort dingen: "I believe happy girls are the prettiest girls", bijvoorbeeld. En "For beautiful eyes, look for the good in others; for beautiful lips, speak only words of kindness..."etc.quote:
Ja, er viel ook zichtbaar wat van Jeannet en Linda af. Die hebben en boel moeten onderdrukken, zo te zien. Toen Jeannet zekerheid had, zag je ook meteen minder chagrijn en minder rimpeleffect in haar gezicht. Dit is ook wat Gaoxing toelicht.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Aad wel stukken hebbelijker de laatste paar afleveringen, eigenlijk sinds het vertrek van Ina (heette ze zo?).
Was het niet de actrice Marieke (?) die bij Boer Jochum kwam, die het over een snelkookpan had? Alles wordt versterkt door het hele project: je begint al met het voorstellen, waarbij je allerlei voor jou gunstige eigenschappen meent te zien in de boer. Je schrijft en hoopt en slaat wat op hol. Dan de speeddate die met je uitkiezing je uitverkorenheid bevestigt, de dagdate waarna je verder mag, etc. In een paar maanden overkomt je genoeg voor een paar jaar en het zal ook veel langer aanvoelen dan een paar maanden. Hoe ergerlijk Yoni ook kan overkomen, het past wel in die mallemolen waarbij de wens bepalender is dan de werkelijkheid. Daardoor komt het natuurlijk ook dat naderhand een paar relaties doodlopen, als de nuchtere aldag zich weer gepresenteerd heeft.quote:[..] Ik vind dat ze wel heel snel gaat in 'r hoofd. Hoe lang "kent" ze Henk nou? Vier dagen? En nu nu al zo compleet de rest van je leven uitgestippeld hebben, jezelf geplaatst hebben in het leven van iemand anders... Yikes, daar krijg ik de zenuwen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |