Dat duurt echt lang.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef marcodej het volgende:
Een hele slavink in een gourmettepannetje. Typisch Martin.
Ik snij altijd alles aan gort, anders heb je voor nieuwjaar niet te etenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef marcodej het volgende:
Een hele slavink in een gourmettepannetje. Typisch Martin.
Alleen scheren, meer is er nietquote:
Ik eet altijd vijf boterhammen vantevoren als we met de familie gaan gourmetten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snij altijd alles aan gort, anders heb je voor nieuwjaar niet te eten
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik eet altijd vijf boterhammen vantevoren als we met de familie gaan gourmetten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Kan Martin niet gewoon voor Wilma kiezen en Swaen als knechtje aantrekken ?
Mevrouw baktaartquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Cardozo het volgende:
Die moeder lijkt op zo'n taartenbakster uit de Donald Duck-wereld. Naam even kwijt.
Oma Duck?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:47 schreef Cardozo het volgende:
Die moeder lijkt op zo'n taartenbakster uit de Donald Duck-wereld. Naam even kwijt.
Graagquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Kan Martin niet gewoon voor Wilma kiezen en Swaen als knechtje aantrekken ?
Straks in 1 ruk het zeil van de tafel af trekken en er een cape van maken en dan achter elkaar aan rennen! Yeah! Los!quote:
Ja ik had smarties maar nu moet ik fleischquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Injetta het volgende:
Mennnn, nog meer eten.... Ik hou het niet meer.....
Echt 10x leuker. Misschien wel 11x.quote:
Man overleden bij redden suïcidale vrouwquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef Markeerstift het volgende:
Yoni, ik vraag me af of ze hier ooit overheen gaat komen als zij niet gekozen wordt..
Triest voor Aad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:51 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Man overleden bij redden suïcidale vrouw
zondag 28 oktober 2012 | 08:08 | Laatst bijgewerkt op: zondag 28 oktober 2012 | 11:03
Tekstgrootte
ANP
VUGHT - Een 59-jarige man uit Zeist is zaterdagavond overleden bij een spoorwegovergang in Vught nadat hij had geprobeerd een vrouw van het spoor te halen. De vrouw wilde zelfmoord plegen. Dat heeft de politie gemeld.
Toen de man de vrouw wilde wegtrekken werden ze beiden aangereden door de trein. De man overleefde het niet. De vrouw raakte zwaargewond.
De man reed toevallig langs in een auto en zag de vrouw op het spoor staan, waarna hij besloot haar te redden. Hij was in gezelschap van nog een persoon. Volgens een woordvoerder van de politie hebben meerdere mensen het ongeluk zien gebeuren. Zij zijn opgevangen door Slachtofferhulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |