Dat laatste herken ik!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, jullie zijn nogal van de kaartjes, er is iemand die ze nu heel goed kan gebruiken: opfleurverzoekje
Ik ga kijken of ik vrijdag als ik thuis ben ook een kaartje kan regelen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het linkje hier neerzet maar ik weet hoe fijn het is om post van jullie te krijgen in het ziekenhuis
Had je het maar via pm moeten doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt Bliss zich er alweer mee bemoeien.![]()
lafjoeBlips.![]()
We hebben toch een open relatiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Komt Bliss zich er alweer mee bemoeien.![]()
lafjoeBlips.![]()
Schuld van mevrouwB, die gooide onze date op tha evil internetz!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je het maar via pm moeten doen![]()
Maar dat gaat nooit passen in de kliko.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatieKan best
lafbipstoe
Noem je mij nu DIKquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nooit passen in de kliko.
Nee!quote:
quote:
Ja hè?quote:
Dat mag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Noem ik Elisa dik of noem jij mij dik? Beide ben ik het niet mee eens
Met het eerste nog iets meer dan met het tweedequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Noem ik Elisa dik of noem jij mij dik? Beide ben ik het niet mee eens
Maar ik vind het wel vreemd om kaarten te sturen naar mensen die niet eens op fok zitten en mij niets zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hè?
Zelfs een FB-berichtje is dan zó leuk!
Ah, 2 keer de helftquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met het eerste nog iets meer dan met het tweede
Cat heeft maar één oog. Dus die ziet maar half. En voor de zekerheid doet ze dus alles * 2 voor ze er een uitspraak over doet. Hence dit soort dingen. Gewoon weer door twee delen je bent er
Ik niet, als het zo duidelijk is dat je iemand er een plezier mee doetquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd om kaarten te sturen naar mensen die niet eens op fok zitten en mij niets zeggen.
Leg het mij effe uit dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, 2 keer de helft
Ik snap het weer
Misschien kan Elisa het painten.quote:
Opgelostquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Ah, 2 keer de helft
Ik snap het weer
Neequote:
Ow ja! Ga ik vanavond doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kan Elisa het painten.
Jottum!quote:
Fysiek kan ik niet zo goed nagaan (geen idee wat je nu zou moeten doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Valt het op dat ik zowel fysiek als mentaal het werkbijltje erbij neer heb gelegd voor een uurtje?
Ja hoor, ik heb gestemd op een kinderpardon, om maar eens een voorbeeld te noemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt gewoon gekregen waar je op gestemd hebt hoor. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |