Statutair gevestigd is wat anders dan je feitelijke adresquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat wij al 15 jaar statutair gevestigd zijn op een adres waar ik nog nooit geweest ben
Owwwwwquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Statutair gevestigd is wat anders dan je feitelijke adres. Maar neem aan dat je het over je zaakadres hebt.
Ik lees net in dat topic dat je er al 15 jaar ingeschreven staat >> regelgeving is ongeveer 2 jaar geleden strenger geworden vanwege wanbetalers/niet te vinden ondernemers e.d.
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat aan de telefoon moet uitleggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww
Weer opgelost
Andere vraag: wanneer gaan we met z'n allen hai tiejen??
Het zag er zo lekker uit; ik heb écht zin om te gaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat aan de telefoon moet uitleggen.
Ehhh, wat mij betreft gauw, wat was het heeeeeerlijk!![]()
Het was nog lekkerder dan het er uit zag, en da's niet altijd zo bij een High Tea. Dat tentje had Maes goed gevonden, dus!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zag er zo lekker uit; ik heb écht zin om te gaan
Ik zal Greesje eens op haar staartje trappen / aan haar vestje trekken (doorhalen wat niet van toepassing is).
Ik ga jullie proberen bij elkaar te harken eerdaagsquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was nog lekkerder dan het er uit zag, en da's niet altijd zo bij een High Tea. Dat tentje had Maes goed gevonden, dus!
Ik had het niet willen missenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Mag ik even?
AAAAAARRRRGGGHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkdag from hell.En hij duurt nog tot 21.00 uur!
Danku voor de aandacht.
Pleasepleaseplease hark mij mee!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga jullie proberen bij elkaar te harken eerdaags
En je moet ook nog een beetje overgeven zie ik. De sneuheidquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pleasepleaseplease hark mij mee!Ik wil hier weggggggg!
![]()
Collega'sdie
hun
zaakjes
niet
op
orde
hebben
![]()
![]()
Waardoor ik nu acuut een bluts extra werk heb én totaal onprofessioneel overkom naar mijn mensen toe.
High tea blijft vast wel binnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je moet ook nog een beetje overgeven zie ik. De sneuheid
Ga maar lekker mee hai tiejen
En anders eet je het gewoon nóg een keer. Het zag er zo lekker uit, dat het tweedehands ook nog wel te eten zal zijn!quote:
Nee, dat is gebruikelijk, allemaal naar de Rehaquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Mogge
Wat ik me vannacht bedacht: gaat iedereen in Duitsland na een heupoperatie zolang in de revisie&revalidatie, of is dat speciaal voor jou vanwege je ernstige klachten?
Sjiek de firem0lquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is gebruikelijk, allemaal naar de Reha
18e kan ik niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:52 schreef ElisaB het volgende:
Zondag 18 of zondag 25 november om 14:00 uur
Je krijgt hier met alles gewoon veel intensievere nazorg. Zodat je, als je eenmaal thuis bent, al behoorlijk op de been bent. Niet dat je dan al klaar bent want de fysio en het zelf oefenen gaat nog wel een tijdje door.quote:
Dan doen we de 25e!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef Cat22 het volgende:
18e kan ik niet!ow
![]()
25e volgens mij welmaar den agenda ligt thuus.
En dan mag je weer opnieuw gaan kennismaken met man & kindquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je krijgt hier met alles gewoon veel intensievere nazorg. Zodat je, als je eenmaal thuis bent, al behoorlijk op de been bent. Niet dat je dan al klaar bent want de fysio en het zelf oefenen gaat nog wel een tijdje door.
We kunnen ook met z'n tweetjes gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan doen we de 25e!
Joehoe
Aanstaande 25 november om 14:00 uur
Hai Tiejen bij Ten To Three In Knorretjedam
Wie gaan er mee?
Cat22
ElisaB
Zoietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef ElisaB het volgende:
En dan mag je weer opnieuw gaan kennismaken met man & kind
Daaromquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n tweetjes gaan.![]()
Komt Bliss zich er alweer mee bemoeien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |