abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118408730
Ik lees hier vaak, maar voeg nooit wat toe. Toch ga ik heel brutaal jullie hulp proberen in te schakelen. Het gaat een lang verhaal worden, dus een samenvatting staat onderin.

In mei is mijn schoonvader van 61 ingestort. Ambulance erbij en de diagnose was: zwaar hartinfarct. Hij is met spoed naar het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze hem direct opengesneden en gedotterd. Twee weken na het plaatsen van de stent (buisjes om de verzwakte aderen open te houden) mocht hij weer naar huis om daar langzaamaan weer te revalideren. Dat ging ook allemaal goed. Ondanks blijvende vermoeidheid en slechte conditie voelde hij zich weer helemaal het mannetje.

Uiteindelijk bleek het echter noodzakelijk om een defibrilator te oplaatsen die indien nodig het hart een schokje kan geven om het weer op gang te helpen.
Ook dit leek allemaal goed te gaan.

Maar twee weken geleden is alles veranderd. De operatiewond bleek licht ontstoken te zijn. Na antibiotica leek dit opgelost te zijn. Afgelopen zondag bleek echter dat de infectie naar binnen geslagen was. De complete holte waar 'het kastje' in geplaatst was zat vol ontsteking. Dit was volgens de artsen zo een grote bedreiging voor zijn gezondheid dat besloten is om met spoed te opereren en de boel schoon te maken. Hierbij is uiteindelijk ook de defibrilator verwijderd.
Mijn schoonvader is nu zwak, heeft pijn, maar bovenal is hij bang. Zelfs de artsen weten namelijk niet of hij dit allemaal zal gaan overleven.

Helaas houdt het hier niet op. Vlak voor de operatie is geconstateerd dat hij besmet is met de MRSA-bacterie. Hijis dus in quarantaine geplaatste en zelfs zijn familie (met als ergste mijn schoonmoeder) mogen niet bij hem op bezoek zonder beschermende kleding. Knuffelen, kussen of welke aanraking dan ook is uit den boze.

Mijn verzoekje aan jullie is het volgende.

De quarantainekamer waar hij inligt is steriel. Er hangt niets fleurigs, niet vrolijks, niets wat niet ziekenhuis is. Het is kaal, wit en deprimerend. Ik zou zijn kamer graag willen opfleuren met kaarten, beterschapswensen, kleurige foto's. Het zal hem zeer zeker opbeuren als hij weet dat er aan hem gedacht wordt.
Daarnaast zou ik het heel er fijn vinden als er kaartjes komen voor mijn schoonmoeder. Zij zit er zo vreselijk doorheen, en een hart onder de riem kan zij dan ook heel erg goed gebruiken.

Wie van jullie wil mij helpen? PM mij voor het adres.

Samenvatting: Schoonvader ligt in quarantaine in het ziekenhuis en die kamer is leeg, kaal en kil. Ik wil zijn kamer opvrolijken en zou daarbij jullie hulp zeer op prijs stellen.
pi_118408828
Ik stuur wel een kaartje. Pm het adres maar :)
pi_118408983
Stuur maar een pm met het adres.

Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:07:33 #4
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_118409288
jeetje vol ontroering lees ik dit en word er helemaal verdrietig van.
wat een ellende wat maar opstapeld, ik duim enorm hard dat het snel de betere kant op gaat en ook de zon weer gaat schijnen voor je schoonvader.
natuurlijk wil ik heel graag een kaartje sturen maar vooral ook voor je schoonmama om haar ook een hart onder de riem te steken!
graag krijg ik een pm met de gegevens en ook heel veel sterkte voor jou en top dat je dit doet.
pi_118409550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:

Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
Kaartjes worden wel toegelaten. Er is ons al verzocht zo veel moeglijk mee te nemen. Kaartjes moeten wel via een huisadres lopen en niet rechtstreeks naar het zkh. Als ik dan een stapel meeneem worden ze gedesinfecteerd. En het is voornamelijk dat er niets zomaar die kamer UIT mag. Erin is vaak niet zo een probleem.

PM is trouwens onderweg.
pi_118409762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:07 schreef espri het volgende:
jeetje vol ontroering lees ik dit en word er helemaal verdrietig van.
wat een ellende wat maar opstapeld, ik duim enorm hard dat het snel de betere kant op gaat en ook de zon weer gaat schijnen voor je schoonvader.
natuurlijk wil ik heel graag een kaartje sturen maar vooral ook voor je schoonmama om haar ook een hart onder de riem te steken!
graag krijg ik een pm met de gegevens en ook heel veel sterkte voor jou en top dat je dit doet.
Ja, inderdaad een klote-situatie. En dan laat ik nog een hoop details weg omdat het anders bijna ongeloofwaardig over zou komen.

SPOILER: de weggelaten details
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:55 schreef Geminiara het volgende:
Ik stuur wel een kaartje. Pm het adres maar :)
Dank je wel. PM komt eraan.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:29:12 #7
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118410056
mag ik ook een pm van je
dan ga ik eens opzoek naar 2 mooie kaartjes :)
W
Z
E
pi_118410612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef rebel-angel het volgende:
mag ik ook een pm van je
dan ga ik eens opzoek naar 2 mooie kaartjes :)
PM is onderweg
pi_118410627
TS wat een narigheid allemaal.
Pm me maar, gaat er een mooi kaartje naar schoonpapa ;)
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2012 @ 12:36:10 #10
137949 Disana
pi_118412773
Hart en MRSA, heel herkenbaar. Die isolatie is slopend. Stuur mij maar een pm.
pi_118412913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
TS wat een narigheid allemaal.
Pm me maar, gaat er een mooi kaartje naar schoonpapa ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Disana het volgende:
Hart en MRSA, heel herkenbaar. Die isolatie is slopend. Stuur mij maar een pm.
PMs verstuurd
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:45:27 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118413180
Kom maar met een PM....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118413574
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:

jawel hoor (been there, done that). kan zijn dat ze verzoeken om alles 24 uur in de vriezer te doen en daarna in afgesloten zakjes te vervoeren :) het beleid daaromtrent verschilt per ziekenhuis.

en geef maar een pm voor dat adres, duurt ff, want ik kan ws pas morgen aan de lus ermee ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_118414099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef simmu het volgende:

[..]

jawel hoor (been there, done that). kan zijn dat ze verzoeken om alles 24 uur in de vriezer te doen en daarna in afgesloten zakjes te vervoeren :) het beleid daaromtrent verschilt per ziekenhuis.

en geef maar een pm voor dat adres, duurt ff, want ik kan ws pas morgen aan de lus ermee ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:45 schreef Leandra het volgende:
Kom maar met een PM....
Dank jullie wel dames :*

Pms zijn onderweg
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 13:15:46 #15
45833 crew  Fogel
pi_118414223
Uit ervaring weet ik dat ze de kaarten ook gewoon aan de buitenkant van een raam plakken om evt problemen te voorkomen, scheelt een hoop geklooi :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_118414274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fogel het volgende:
Uit ervaring weet ik dat ze de kaarten ook gewoon aan de buitenkant van een raam plakken om evt problemen te voorkomen, scheelt een hoop geklooi :)
Moeten er wel ramen zijn waar ze bij kunnen. Kamer heeft 1 raam en dat is aan de buitenkant, zonder balkon. Verder dus alleen muren. Maar zoals Simmu al zei worden de kaarten waarschijnlijk een tijdje ingevroren en daarna mogen ze gewoon aan zijn prikbord/muur gehangen worden.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:18:37 #17
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118414313
Stuur het adres maar SB.
Vindt je schoonvader nog iets in het bijzonder leuk? Auto's, treinen, motoren, bloemen, whatever?

Heel veel sterkte, voor alle betrokkenen. :*
A grand adventure has begun.
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 13:19:41 #18
45833 crew  Fogel
pi_118414350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Moeten er wel ramen zijn waar ze bij kunnen. Kamer heeft 1 raam en dat is aan de buitenkant, zonder balkon. Verder dus alleen muren. Maar zoals Simmu al zei worden de kaarten waarschijnlijk een tijdje ingevroren en daarna mogen ze gewoon aan zijn prikbord/muur gehangen worden.
Ah OK, duidelijk. Mijn kamer had aan alle 4 kanten ramen, dat was wel handig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_118414537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Keshet het volgende:
Stuur het adres maar SB.
Vindt je schoonvader nog iets in het bijzonder leuk? Auto's, treinen, motoren, bloemen, whatever?

Heel veel sterkte, voor alle betrokkenen. :*
Hij heeft een enorm zwak voor motoren (en dan Harleys in het bijzonder), maar ook gewoon kaartjes met veel kleur zijn super!
Adres is naar je onderweg. Dank je wel :*
pi_118416397
Jeetje wat een verhaal zeg, niet alleen van je schoonvader, maar ook je schoonmoeder (in de spoiler)
Ik wens beiden, maar ook jij en partner heel veel succes de aankomende periode!
Dit zal vreten en knagen bij jullie.

PS. Je hebt een PM
Oblahim
pi_118416568
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Neo-- het volgende:
Jeetje wat een verhaal zeg, niet alleen van je schoonvader, maar ook je schoonmoeder (in de spoiler)
Ik wens beiden, maar ook jij en partner heel veel succes de aankomende periode!
Dit zal vreten en knagen bij jullie.

PS. Je hebt een PM
dank je wel. En jij hebt DM terug.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:51 #22
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_118416708
Stuur de adressen maar :)
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:26:29 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_118421969
Ja kom maar op met de adressen! Kaartjes sturen doen we altijd :Y

Zal ook eens kijken of ik mijn dochter kan porren tot het maken van een leuke kleurige tekening voor een zieke opa die ver weg in het zkh ligt!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:05:43 #24
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_118423565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:26 schreef Ireth het volgende:
Ja kom maar op met de adressen! Kaartjes sturen doen we altijd :Y

Zal ook eens kijken of ik mijn dochter kan porren tot het maken van een leuke kleurige tekening voor een zieke opa die ver weg in het zkh ligt!!
Snoepjes beloven helpt ;)
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_118424971
Ik stuur met liefde een kaart dus graag adressen?
Mijn paps zat jarenlang zo enorm eenzaam ziek en dementerend te zijn met enkel mij als zijn álles die er altijd 24/7 voor hem was dat ik het nog steeds zo jammer vind dat ik toen FOK! nog niet ontdekt had , hij had een zooi kaarten ook geweldig gevonden ;( .
Dus ik ben zo week als boter wat dat betreft en ga graag op zoek naar een hele mooie kaart O+

[ Bericht 42% gewijzigd door knoblaucha6 op 25-10-2012 17:45:10 ]
Waar het stinkt is het warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')