Kaartjes worden wel toegelaten. Er is ons al verzocht zo veel moeglijk mee te nemen. Kaartjes moeten wel via een huisadres lopen en niet rechtstreeks naar het zkh. Als ik dan een stapel meeneem worden ze gedesinfecteerd. En het is voornamelijk dat er niets zomaar die kamer UIT mag. Erin is vaak niet zo een probleem.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:
Stuur maar een pm met het adres.
Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
Ja, inderdaad een klote-situatie. En dan laat ik nog een hoop details weg omdat het anders bijna ongeloofwaardig over zou komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:07 schreef espri het volgende:
jeetje vol ontroering lees ik dit en word er helemaal verdrietig van.
wat een ellende wat maar opstapeld, ik duim enorm hard dat het snel de betere kant op gaat en ook de zon weer gaat schijnen voor je schoonvader.
natuurlijk wil ik heel graag een kaartje sturen maar vooral ook voor je schoonmama om haar ook een hart onder de riem te steken!
graag krijg ik een pm met de gegevens en ook heel veel sterkte voor jou en top dat je dit doet.
SPOILER: de weggelaten detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel. PM komt eraan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:55 schreef Geminiara het volgende:
Ik stuur wel een kaartje. Pm het adres maar
PM is onderwegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef rebel-angel het volgende:
mag ik ook een pm van je
dan ga ik eens opzoek naar 2 mooie kaartjes
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
TS wat een narigheid allemaal.
Pm me maar, gaat er een mooi kaartje naar schoonpapa
PMs verstuurdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Disana het volgende:
Hart en MRSA, heel herkenbaar. Die isolatie is slopend. Stuur mij maar een pm.
jawel hoor (been there, done that). kan zijn dat ze verzoeken om alles 24 uur in de vriezer te doen en daarna in afgesloten zakjes te vervoerenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:
Stuur maar een pm met het adres.
Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef simmu het volgende:
[..]
jawel hoor (been there, done that). kan zijn dat ze verzoeken om alles 24 uur in de vriezer te doen en daarna in afgesloten zakjes te vervoerenhet beleid daaromtrent verschilt per ziekenhuis.
en geef maar een pm voor dat adres, duurt ff, want ik kan ws pas morgen aan de lus ermee
Dank jullie wel damesquote:
Moeten er wel ramen zijn waar ze bij kunnen. Kamer heeft 1 raam en dat is aan de buitenkant, zonder balkon. Verder dus alleen muren. Maar zoals Simmu al zei worden de kaarten waarschijnlijk een tijdje ingevroren en daarna mogen ze gewoon aan zijn prikbord/muur gehangen worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fogel het volgende:
Uit ervaring weet ik dat ze de kaarten ook gewoon aan de buitenkant van een raam plakken om evt problemen te voorkomen, scheelt een hoop geklooi
Ah OK, duidelijk. Mijn kamer had aan alle 4 kanten ramen, dat was wel handig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Moeten er wel ramen zijn waar ze bij kunnen. Kamer heeft 1 raam en dat is aan de buitenkant, zonder balkon. Verder dus alleen muren. Maar zoals Simmu al zei worden de kaarten waarschijnlijk een tijdje ingevroren en daarna mogen ze gewoon aan zijn prikbord/muur gehangen worden.
Hij heeft een enorm zwak voor motoren (en dan Harleys in het bijzonder), maar ook gewoon kaartjes met veel kleur zijn super!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Keshet het volgende:
Stuur het adres maar SB.
Vindt je schoonvader nog iets in het bijzonder leuk? Auto's, treinen, motoren, bloemen, whatever?
Heel veel sterkte, voor alle betrokkenen.
dank je wel. En jij hebt DM terug.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Neo-- het volgende:
Jeetje wat een verhaal zeg, niet alleen van je schoonvader, maar ook je schoonmoeder (in de spoiler)
Ik wens beiden, maar ook jij en partner heel veel succes de aankomende periode!
Dit zal vreten en knagen bij jullie.
PS. Je hebt een PM
Snoepjes beloven helptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:26 schreef Ireth het volgende:
Ja kom maar op met de adressen! Kaartjes sturen doen we altijd
Zal ook eens kijken of ik mijn dochter kan porren tot het maken van een leuke kleurige tekening voor een zieke opa die ver weg in het zkh ligt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |