Dat laatste herken ik!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, jullie zijn nogal van de kaartjes, er is iemand die ze nu heel goed kan gebruiken: opfleurverzoekje
Ik ga kijken of ik vrijdag als ik thuis ben ook een kaartje kan regelen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het linkje hier neerzet maar ik weet hoe fijn het is om post van jullie te krijgen in het ziekenhuis
Had je het maar via pm moeten doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt Bliss zich er alweer mee bemoeien.![]()
lafjoeBlips.![]()
We hebben toch een open relatiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Komt Bliss zich er alweer mee bemoeien.![]()
lafjoeBlips.![]()
Schuld van mevrouwB, die gooide onze date op tha evil internetz!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je het maar via pm moeten doen![]()
Maar dat gaat nooit passen in de kliko.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben toch een open relatieKan best
lafbipstoe
Noem je mij nu DIKquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nooit passen in de kliko.
Nee!quote:
quote:
Ja hè?quote:
Dat mag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Noem ik Elisa dik of noem jij mij dik? Beide ben ik het niet mee eens
Met het eerste nog iets meer dan met het tweedequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Noem ik Elisa dik of noem jij mij dik? Beide ben ik het niet mee eens
Maar ik vind het wel vreemd om kaarten te sturen naar mensen die niet eens op fok zitten en mij niets zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hè?
Zelfs een FB-berichtje is dan zó leuk!
Ah, 2 keer de helftquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met het eerste nog iets meer dan met het tweede
Cat heeft maar één oog. Dus die ziet maar half. En voor de zekerheid doet ze dus alles * 2 voor ze er een uitspraak over doet. Hence dit soort dingen. Gewoon weer door twee delen je bent er
Ik niet, als het zo duidelijk is dat je iemand er een plezier mee doetquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar ik vind het wel vreemd om kaarten te sturen naar mensen die niet eens op fok zitten en mij niets zeggen.
Leg het mij effe uit dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, 2 keer de helft
Ik snap het weer
Misschien kan Elisa het painten.quote:
Opgelostquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Ah, 2 keer de helft
Ik snap het weer
Neequote:
Ow ja! Ga ik vanavond doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kan Elisa het painten.
Jottum!quote:
Fysiek kan ik niet zo goed nagaan (geen idee wat je nu zou moeten doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Valt het op dat ik zowel fysiek als mentaal het werkbijltje erbij neer heb gelegd voor een uurtje?
Ja hoor, ik heb gestemd op een kinderpardon, om maar eens een voorbeeld te noemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je hebt gewoon gekregen waar je op gestemd hebt hoor. [ afbeelding ]
Jij gelooft liever naïef dat alles wat een partij in een programma zet ook uiteindelijk gerealiseerd kan worden? Iets over -water en wijn en democratie-quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gestemd op een kinderpardon, om maar eens een voorbeeld te noemen
Nee hoor, ik weet hoe de politiek werkt, maar daarom mag ik toch wel constateren dat ik net zo goed direct op Samsom had kunnen stemmen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij gelooft liever naïef dat alles wat een partij in een programma zet ook uiteindelijk gerealiseerd kan worden? Iets over -water en wij en democratie-
Had in ieder geval wel getuigd van meer inzicht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet hoe de politiek werkt, maar daarom mag ik toch wel constateren dat ik net zo goed direct op Samsom had kunnen stemmen?
Dat kan je toch wel een beetje voorspellen aan de hand van welke partijen uiteindelijk het kabinet vormen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:21 schreef senesta het volgende:
Ik heb helemaal vaak bij stemmen het gevoel dat het allemaal maar een toneelspel is. Je moet uiteindelijk toch altijd maar afwachten wat er van alle mooie verhalen overblijft
Nou ja, het is al vaker voorgekomen natuurlijk dat bepaalde punten waarvan een partij zei dat het speerpunten waren uiteindelijk toch niet zo belangrijk bleken, dus ik vind het tegenwoordig erg lastig om zelfs dan te voorspellen welke punten zouden kunnen gaan sneuvelen en welke niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel een beetje voorspellen aan de hand van welke partijen uiteindelijk het kabinet vormen.
Precies. PvdA die instemt met winstuitkering in de zorg? VVD die instemt met inkomenspolitiek qua zorgverzekeringen? Nooit gedacht, van beide niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, het is al vaker voorgekomen natuurlijk dat bepaalde punten waarvan een partij zei dat het speerpunten waren uiteindelijk toch niet zo belangrijk bleken, dus ik vind het tegenwoordig erg lastig om zelfs dan te voorspellen welke punten zouden kunnen gaan sneuvelen en welke niet.
De wekelijkse peilingen tonen aan dat steeds minder mensen dat met je eens zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had in ieder geval wel getuigd van meer inzicht.
Had je je zus nog gevraagd waar ze verzekerd was?quote:
Tja, het is gewoon kijken naar de ideologie van de partij. De SGP zal nooit water bij de wijn doen als het bijvoorbeeld op abortus aankomt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, het is al vaker voorgekomen natuurlijk dat bepaalde punten waarvan een partij zei dat het speerpunten waren uiteindelijk toch niet zo belangrijk bleken, dus ik vind het tegenwoordig erg lastig om zelfs dan te voorspellen welke punten zouden kunnen gaan sneuvelen en welke niet.
Waar was jij met baaf, zondag?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net een foto van Baaf toegestuurd van afgelopen zondag en ik zie dat ik daar een figuur heb![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net een foto van Baaf toegestuurd van afgelopen zondag en ik zie dat ik daar een figuur heb![]()
Hihiquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Geweldige uitvinding, Photoshop
De overige apenfoto's komen eraan.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Geweldige uitvinding, Photoshop
De overige apenfoto's komen eraan.
Nou idd, énig!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
Indaha en man staan wel onwijs leuk op die foto met duimen omhoog
Welnee, je hebt best een mooi figuurquote:
Da's nou weer niet aardig, foto's die anderen niet zien hier besprekenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
Indaha en man staan wel onwijs leuk op die foto met duimen omhoog
Dat gebeurt zo vaakquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, je hebt best een mooi figuur
[..]
Da's nou weer niet aardig, foto's die anderen niet zien hier bespreken
Da's waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaaknet als over meets praten waar anderen niet bij zijn
Een van de staat op FBquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Praten over is toch ook geen probleem, maar daar al jouw geroep worden we (althans, ik) wel nieuwsgierig naar de foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |