quote:
Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef Suikertante het volgende:In dat geval voel je je ook niet relaxed als je het vertelt denk ik. Onze beste vrienden en ouders wisten het al met 5 weken, de rest bij 9 ofzo. Maar toch ga je er dan na 12 weken heel anders mee om, merk ik.
Plus, je krijgt wel geschokte reacties als je het zo vroeg vertelt, mensen zijn dan ook plaatsvervangend bang dat je het jinxt, wel lief eigenlijk

Wij hebben het ook relatief vroeg verteld en kregen van de meeste mensen superleuke reacties, maar van sommigen ook: "je vertelt het wel vroeg hoor, dapper"

dat ik echt dacht: sodemieter op mens, wees blij dat ik je zo vertrouw dat ik het je nu al vertel in plaats van zo terughoudend te doen... is toch zeker onze keus

Ik heb trouwens nog een vraag aan de ervarener zwangeren... heb nu sinds gisterochtend stevide hoofdpijn. Gister halve dag op bed gelegen, vannacht werd het zo erg dat ik trillend in bed wakker werd en daarna een half uur half kotsend op de wc zat, vanochtend was ik het zat en heb ik 2 paracetmol genomen waarvan 1 met coffeine, zonder eigenlijk te weten of dit ok is.
Nu voel ik me EINDELIJK weer goed (een dag en nacht duren dan echt te lang) maar nu lees ik verschillende verhalen op internet: de 1 dat coffeine absoluut niet mag, de ander dat je prima tot 4 paracetamol met coffeine op een dag kunt nemen. Weet iemand hoe dit zit? En is het heel erg als je meer dan 4 paracetmol neemt? Ik trek het echt niet als die hoofdpijn weer terugkomt
Sarcasme. Herken het.