Ik hoop hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:02 schreef bellelena het volgende:
Jaaa, je eigenste beval topic geopend![]()
Goed plan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef bellelena het volgende:
Maar nu eerst een lekkere beker warme choco![]()
Ik hoop het ook voor je!quote:
Goed idee! Ga ik zo meteen ook drinken!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef bellelena het volgende:
[..]
Maar nu eerst een lekkere beker warme choco![]()
Die eerste plek krijg je nog wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Ik hoop het ook voor je!
En omg, alleen nog maar jij die vóór mij in het lijstje staat![]()
quote:Ctg van vandaag was prima. Qua voorwerk/harde buiken is er trouwens nog niks aan de hand (maar dat wist ik zelf ook al wel). Dinsdag echo & gesprek met gyn. Ben benieuwd
Manlief heeft ook niet zoveel met slagroom, ook niet met chocolademelk trouwens. Daar heb ik hem op uitgezocht, is er meer voor mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Fieder het volgende:
Coco wat fijn![]()
Warme chocomelkoude trouwens ook heerlijk... maar ik hou niet van slagroom (rare afwijking, ik weet het)
Morgen eens halen danquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef pessie het volgende:
Was een tip van de vk bij Nathan. Er zit een of ander stofje in volgens mij...
Het zkh hier houdt 28 weken aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Logician78 het volgende:
Dat is best raar idd![]()
Mijn mini is sinds gisteravond 20u ong. al niet echt meer actief geweest, normaal is het net alsof ik een duracel konijntje in mijn buik heb.. zal vast wel niets zijn maar vroeg mij af, vanaf hoeveel wk is dit belangrijk om bij te houden?![]()
Gaat gewoon om de suikerboost...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef pessie het volgende:
Was een tip van de vk bij Nathan. Er zit een of ander stofje in volgens mij...
Dat. Cola werkt ook prima.quote:
Wij hebben het ook relatief vroeg verteld en kregen van de meeste mensen superleuke reacties, maar van sommigen ook: "je vertelt het wel vroeg hoor, dapper"quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:53 schreef Suikertante het volgende:
In dat geval voel je je ook niet relaxed als je het vertelt denk ik. Onze beste vrienden en ouders wisten het al met 5 weken, de rest bij 9 ofzo. Maar toch ga je er dan na 12 weken heel anders mee om, merk ik.
Plus, je krijgt wel geschokte reacties als je het zo vroeg vertelt, mensen zijn dan ook plaatsvervangend bang dat je het jinxt, wel lief eigenlijk
Ik wil ook een bad. Het lijkt me zo leuk dat je buik er dan bovenuit komtquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:11 schreef Estrys het volgende:
Ik heb een heerlijke zondag gehadLekker rustig aan, in bad gelegen, geborreld bij familie, even geslapen en gegeten bij schoonpa. Gewoon lekker dus. Nu weer aan het werk. Nog 9 dagen werken. En dat verlof komt geen dag te vroeg hoor. Want ik heb zin om gewoon lekker in huis te rommelen en zo.
Verwarming aan, slofjes aan, dekentje
Dat is koud hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad. Het lijkt me zo leuk dat je buik er dan bovenuit komt
Je mag volgens mij 6 paracetamol op een dag. Zonder coffeïne inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:42 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mijn VK mag je gewoon paracetamol, maar geen coffeïne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |