Je kunt toch instellen dat die standaard alleen via WiFi update? Anders Kies gebruiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:00 schreef Djeez het volgende:
Zo, grote update dan, dan gaat mijn databundel er zo doorheen! Hier nog niks overigens, met Vodafone
Naar me oma en opa wel ja haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
sms je nog wel dan? sinds whatsapp sms ik eigenlijk niet meer.
http://www.androidauthori(...)arison-video-105805/quote:
quote:toegang tot software-update service beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later.
Berichtje met nog een paar aanpassingen van Samsung zelf in de update.quote:
De originele android agenda is in Play te vinden, naast vele andere.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
- De naamloze browser zou toch vervangen worden naar Chrome? Ik merk er niets van.
- De agenda van Samsung ziet er nu retelelijk uit!
- Samsung Memo zou toch verandert worden in Samsung Note?
Voor de rest is het toestel lekker snel geworden. Google Now verstaat het Nederlands enorm goed. Echter laat hij vaak een zoekopdracht op Google zien, i.p.v. een direct antwoord.
Ik gebruik nu Google agenda (staat in de playstore). Die is een stuk beter vind ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
- De naamloze browser zou toch vervangen worden naar Chrome? Ik merk er niets van.
- De agenda van Samsung ziet er nu retelelijk uit!
- Samsung Memo zou toch verandert worden in Samsung Note?
Voor de rest is het toestel lekker snel geworden. Google Now verstaat het Nederlands enorm goed. Echter laat hij vaak een zoekopdracht op Google zien, i.p.v. een direct antwoord.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De originele android agenda is in Play te vinden, naast vele andere.
Klopt, die van Google is sinds een week of twee te downloaden. Echter vind ik hem minder fijn dan de oude versie van Samsung!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:06 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Google agenda (staat in de playstore). Die is een stuk beter vind ik.
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef JohnB52 het volgende:
Bug?
Als ik nu op volume down druk. Krijg ik m niet meer op stil. Alleen op trillen.
Als je de taal op Engels zet, praat hij wel terug en is hij meer interactief.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |