Naar me oma en opa wel ja haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
sms je nog wel dan? sinds whatsapp sms ik eigenlijk niet meer.
http://www.androidauthori(...)arison-video-105805/quote:
quote:toegang tot software-update service beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later.
Berichtje met nog een paar aanpassingen van Samsung zelf in de update.quote:
De originele android agenda is in Play te vinden, naast vele andere.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
- De naamloze browser zou toch vervangen worden naar Chrome? Ik merk er niets van.
- De agenda van Samsung ziet er nu retelelijk uit!
- Samsung Memo zou toch verandert worden in Samsung Note?
Voor de rest is het toestel lekker snel geworden. Google Now verstaat het Nederlands enorm goed. Echter laat hij vaak een zoekopdracht op Google zien, i.p.v. een direct antwoord.
Ik gebruik nu Google agenda (staat in de playstore). Die is een stuk beter vind ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
- De naamloze browser zou toch vervangen worden naar Chrome? Ik merk er niets van.
- De agenda van Samsung ziet er nu retelelijk uit!
- Samsung Memo zou toch verandert worden in Samsung Note?
Voor de rest is het toestel lekker snel geworden. Google Now verstaat het Nederlands enorm goed. Echter laat hij vaak een zoekopdracht op Google zien, i.p.v. een direct antwoord.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De originele android agenda is in Play te vinden, naast vele andere.
Klopt, die van Google is sinds een week of twee te downloaden. Echter vind ik hem minder fijn dan de oude versie van Samsung!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:06 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Google agenda (staat in de playstore). Die is een stuk beter vind ik.
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef JohnB52 het volgende:
Bug?
Als ik nu op volume down druk. Krijg ik m niet meer op stil. Alleen op trillen.
Als je de taal op Engels zet, praat hij wel terug en is hij meer interactief.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kreeg die melding ook. Maar na een kwartiertje aan de netstroom kon ik hem alsnog installeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Xetran het volgende:
volgens Kies moet ik eerst mijn mobiel opladen? Hij heeft 47% man
Is gewoon je normale google searchbar, maar dan gepimptquote:
ow toch wel..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
Is gewoon je normale google searchbar, maar dan gepimpt
Dat komt niet door het rooten, maar door Jelly Bean.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef Vasiliov het volgende:
Ik heb hem dus geroot,maar ik kan het geluid dus niet uitzetten,verder dan trilstand gaat hij niet.Hoe is dit op te lossen?
Ah ok,bedankt!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat komt niet door het rooten, maar door Jelly Bean.
Je zal het geluid via de notificatiebalk moeten uitzetten. Met de volume toetsen gaat het hem niet meer worden.
Volgens mij kan je ook proberen de home knop ingedrukt houden, ik weet niet of dat verschilt met de google searchbar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef koelants het volgende:
[..]
ow toch wel..
het werkt niet anders als voorheen in ieder geval
Ow, dat vind ik wel handig omdat ik die nog wel eens tijdens het locken per ongeluk op stil zette, waardoor ik dus wel eens berichtjes of telefoontjes miste...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat komt niet door het rooten, maar door Jelly Bean.
Je zal het geluid via de notificatiebalk moeten uitzetten. Met de volume toetsen gaat het hem niet meer worden.
Gewoon opladen en geduld hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Xetran het volgende:
Ik kan nog steeds niet updaten omdat Kies denkt dat mijn telefoon haar batterij leeg is. Iemand help?
Hij is volledig opgeladen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon opladen en geduld hebben?
Heb ik vanmiddag ook gedaan, ik zie het vanavond wel en zo spectaculair is het nou ook weer niet als ik de reacties lees
Kabel er even uittrekken?quote:
Dat heb ik ook regelmatig. Die volumeknop zit wat dat betreft best op een kut plek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik wel handig omdat ik die nog wel eens tijdens het locken per ongeluk op stil zette, waardoor ik dus wel eens berichtjes of telefoontjes miste...
Ik heb voor Kies zelfs een schone installatie gedaan op een oude pc, omdat hij niet werkt op Windows 8quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef Cici het volgende:
Wat een schijtprogramma dat Kies...
Nieuwe firmware, wilt u downloaden. Ja.
Dan download die tot 100 %. Goed zou je denken.
Dan ineens verdwijnt Kies gewoon... Moet ik em weer opnieuw openen..
En JB zit niet op mijn tel...
Bij mij werkt 'ie wel op w8 alleen ik krijg nu dus die melding. Ik reboot zo wel even.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb voor Kies zelfs een schone installatie gedaan op een oude pc, omdat hij niet werkt op Windows 8
Ik heb gewoon Windows 7...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb voor Kies zelfs een schone installatie gedaan op een oude pc, omdat hij niet werkt op Windows 8
Ik ben Kies nu opnieuw aan het installeren...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef Xetran het volgende:
Wat een rotzooi zeg dat programma, ik geef op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |