quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef Cici het volgende:
Kennen jullie dit al?
http://www.androidcentral(...)rvice-menu-galaxy-s3
dat wat je linkte werkt bij mij niet. Ik probeerde ook al te achterhalen of ik een nederlandse telefoon had dmv een code, ook dat wil niet lukken. Iemand die weet hoe dat komt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:03 schreef Cici het volgende:
Crap, mis gegaan met de titel...
Kan een modje dit veranderen?
Geen idee. Ik moet iig echt aan een leesbril.quote:
Bij mij nog niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuwemobiel.nl meld via Twitter dat Jelly Bean uit is.
Ik kan t helaas nu niet checken
Nee hoor, vandaag niet meer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:45 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuwemobiel.nl meld via Twitter dat Jelly Bean uit is.
Ik kan t helaas nu niet checken
op mijn jellybean wel...quote:
Naar de browser (dus niet chrome) gaan en kijken welke taal bookmarks je hebt (ik had duits)quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe zag je ook alweer uit welk land jouw telefoon komt?
Dus welke taal je favorieten zijn? Bij mij Nederlands.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Naar de browser (dus niet chrome) gaan en kijken welke taal bookmarks je hebt (ik had duits)
Heb je de S3 ook pas sinds gisteren? De eerste dagen is je accu namelijk relatief snel leeg. Het schijnt dat de accu de eerste dagen wat moet 'wennen'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:20 schreef Djeez het volgende:
Heb sinds gisteren eindelijk T-Mobile na vijf jaar verruild met Vodafone. Nu heb ik het idee dat de accu van mijn S3 veel sneller leegraakt, kan het komen door het sterkere netwerk van Vodafone? Geeft nu namelijk een H+-verbinding aan, waar dat bij T-Mobile altijd alleen een H was als je mazzel had.
Gezien het feit dat hij nu de accu sneller leeg vind gaan, lijkt het me dat hij wel enige ervaring heeft met de accuquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je de S3 ook pas sinds gisteren? De eerste dagen is je accu namelijk relatief snel leeg. Het schijnt dat de accu de eerste dagen wat moet 'wennen'.
Na een weekje gaat het waarschijnlijk al een stuk beter
En je gebruikt hem ook niet meer? Heb je misschien zelf niet zo zeer door, maar als ik ineens een veel betere verbinding zou hebben, zou ik ook meer op internet zitten enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef Djeez het volgende:
Heb mijn S3 inmiddels drie maanden in bezit, maar zie een aanmerkelijk verschil tussen T-Mobile en Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |