Op het pingelmomentje na floot hij zo slecht nog niet vond ik..quote:Over de scheidsrechter mogen we ook absoluut niet klagen. Had in de eerste helft al een penalty voor PEC kunnen geven en floot weinig tegen ons. De enige progressie die ik zie is dat we de slechte wedstrijden in de Eredivisie op het moment in ieder geval winnen op karakter (wat ik overigens mis vanaf minuut 1). Zorgelijker is dat dit vooral moet, omdat het op andere manieren niet lukt.
Dickie trekt zn eigen portemonnee open.quote:
Aah gossie toch, er is iemand gefrustreerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb Geert Wilders een brief geschreven met de vraag of hij kan regelen dat PSV vanaf volgens seizoen in de 2e bundesliga gaat spelen.
Wat een moffenclub is dat, ongelofeloos.
Wat is dezequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb Geert Wilders een brief geschreven met de vraag of hij kan regelen dat PSV vanaf volgens seizoen in de 2e bundesliga gaat spelen.
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ach snap hem wel. Als je steeds hoopt op puntverlies, maar wij pakken steeds de driepunter, dan weet iedereen waar we straks in mei staan.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Dat ligt er aan. Tegen de betere clubs krijgt Wijnaldum meer ruimte en dan komt hij wat beter tot zijn recht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.
Zonder Toivonen vind ik PSV echt 25% minder, dat kost nog wel punten.
Tegen de fysiek sterkere ploegen wordt het inderdaad lastig, wanneer het van die ploegen zijn die gewend zijn op puur arbeid te spelen. Maar tegen de beter voetballende ploegen heeft PSV het juist makkelijker. Wanneer het ruimte krijgt heeft PSV veel meer mogelijkheden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.
Zonder Toivonen vind ik PSV echt 25% minder, dat kost nog wel punten.
Weer derde?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ach snap hem wel. Als je steeds hoopt op puntverlies, maar wij pakken steeds de driepunter, dan weet iedereen waar we straks in mei staan.
Klopt, maar laten we vooral niet blij gaan doen over dit soort overwinningen... Nu valt het dubbeltje een paar keer goed, straks valt het weer een paar keer slecht....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef tja77 het volgende:
Niet zo negatief allemaal, dit is gewoon de 2e uitwedstrijd op rij die gewonnen wordt in de competitie.
Vorig seizoen had PSV deze wedstrijd gewoon verloren met dit soort voetbal. Nu weer 2 thuiswedstrijden, hopelijk met bommel. En dat zou gewoon 6 punten op moeten leveren.
beetje zielig manneke jij hequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Wat is daar erg aan? Je bent gewoon blij met de 3 punten. Zou lullig zjn als je straks 1 punt te kort komt voor het kampioenschap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef JaafkeGB het volgende:
pffff.. wat een drama weer. toch erg als je juichend op de bank staat als je van zwolle wint..
toch blijft het mijn club
Zal wel weer een middenvelder of aanvaller zijn dan die er gekocht gaat worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef stoeltafel het volgende:
PSV wil weer kopen kopen kopen http://psv.netwerk.to/nie(...)%20winterstop%27.php
Is er geld? En aanhaken tot de winterstop klinkt ook niet erg positief. Lijkt me met jullie programma dat je juist dik bovenaan moet staan.
Eerlijk is eerlijk, die jongen had zijn benen een stukje uit elkaar, dus dat was de beste optie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef Buitendam het volgende:
Maar zo'n willems illustreert toch perfect de mankementen bij dit elftal? Hij niet alleen maar gister spande hij de kroon. Een panna proberen, rand eigen 16 met 0 rugdekking. Hoe haal je het in je kop?
Van welk geld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:38 schreef chololocos het volgende:
moten middenvelder halen , rechtsback en centrale verdediger ,simpel.
[ afbeelding ]
Geen PI, ik hoop op een grapje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die jongen had zijn benen een stukje uit elkaar, dus dat was de beste optie.
Ik had een huil lach smiley.quote:
Manolev gaat weg komt salaris vrij,wijnaldum verkopen ,engelaar weg, en er is altijd een potje achter de hand heeft brands gezegd.quote:
Tuurlijk. Kopen, kopen, kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:38 schreef chololocos het volgende:
moten middenvelder halen , rechtsback en centrale verdediger ,simpel.
[ afbeelding ]
Oké man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:43 schreef chololocos het volgende:
[..]
Manolev gaat weg komt salaris vrij,wijnaldum verkopen ,engelaar weg, en er is altijd een potje achter de hand heeft brands gezegd.
Anders verkopen we wel weer wat haha
Zou in ieder geval pieters centraal neer gaan zetten.
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kopen, kopen, kopen.
Ben blij dat de pijlen gericht zijn op Maher, dan kunnen we weer een aantal miljoenen kwijt en dan hebben we eindelijk een creatief mannetje in de selectie. Naast Narsingh, Mertens en Wijnaldum, natuurlijk.
Kopen is goed voor de economie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.
En kopen is goed voor de Economie kerel.
waar ga je heen ? winkelen ? is goed voor de economie kerelquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kopen is goed voor de economie.
Ik ga gewoon weg. Ik wil dit niet.
juist wel als je ook ervaring koopt dan helpt dat zeker wel mannekequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mentaliteitsprobleem van 16 spelers in een selectie los je niet op met het kopen van 1 of 2 spelers....
Uitermate domme en simplistische gedachtengang van iemand die duidelijk niets snapt van hoe het probleem van PSV er uitziet.
Nee. Ervaring genoeg in de selectie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:00 schreef chololocos het volgende:
[..]
juist wel als je ook ervaring koopt dan helpt dat zeker wel manneke
sorry hoor maar ga terug naar bed,zelf dick vind de selectie te jeugdig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ervaring genoeg in de selectie.
En jij was toch degene die Maher wilde kopen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:04 schreef chololocos het volgende:
[..]
sorry hoor maar ga terug naar bed,zelf dick vind de selectie te jeugdig.
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.
En kopen is goed voor de Economie kerel.
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En jij was toch degene die Maher wilde kopen?
PSV heeft genoeg 30+. Één meer gaat echt het mentaliteitsprobleem niet oplossen.
Jij snapt er echt heel weinig van hè?
Die zal er niet goedkoper op zijn geworden inderdaad. Maar daar heeft PSV doorgaans maling aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijn
heeft niet bijgetekend contract is alleen opgewaardeerd met salaris !quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijn
Als PSV twee nieuwe centrale verdedigers, een rechtsback en Maher koopt worden ze zeker wel kampioen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.
maar in de verdediging heb je echte ervaren verdedigers nodig.
Dat is toch ook bijtekenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
heeft niet bijgetekend contract is alleen opgewaardeerd met salaris !
Er zijn nog zat kubieke meters lucht boven Eindhovenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bonkers. het volgende:
Van welk geld wil je in godsnaam spelers kopen als PSV zijnde?
Misschien heeft hij wel een clausule of transferafspraak er bij gekregen, weet jij veel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is toch ook bijtekenen.
Hij zal er desondanks niet goedkoper op zijn geworden.
Nogmaals, het mentaliteitsprobleem wordt niet opgelost met een ervaren speler in elke linie... Dat je dat denkt is al treurig genoeg, dat je het blijft verdedigen nog zieliger. Bovendien is Waterman ervaren, heeft Bouma genoeg ervaring en ook Hutchinson heeft al aardig wat meegemaakt. Laten nu net de ervaren spelers degene zijn die het laten afweten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.
maar in de verdediging heb je echte ervaren verdedigers nodig.
jij ben wel negatief ingesteld he als supporter hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nogmaals, het mentaliteitsprobleem wordt niet opgelost met een ervaren speler in elke linie... Dat je dat denkt is al treurig genoeg, dat je het blijft verdedigen nog zieliger. Bovendien is Waterman ervaren, heeft Bouma genoeg ervaring en ook Hutchinson heeft al aardig wat meegemaakt. Laten nu net de ervaren spelers degene zijn die het laten afweten.
Oh wacht, jij wil natuurlijk een ervaren speler halen die ook qua spel iets toevoegt? Dream-on. Het is de eredivisie. Dat kan een Nederlandse club gewoon niet betalen.
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een clausule of transferafspraak er bij gekregen, weet jij veel.
Maher zou geweldig zijn als hij zou komen. Maar dan moet wel Toivonen verkocht worden en eigenlijk ook Wijnaldum in de zomer. Het heeft geen zin om die jongen nog een jaar als bankzitter te gebruiken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef chololocos het volgende:
[..]
jij ben wel negatief ingesteld he als supporter he
Jawel ,geef alleen iets aan hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]kun je de discussie niet op inhoud winnen?
Precies. Dat gelul over meteen weer kopen, kopen, kopen. Met deze selectie kan PSV gewoon kampioen worden. En als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar maar als de jonkies wat verder zijn in hun ontwikkeling.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!
Als er iemand negatief is, dan ben jij het met je gezeur om nieuwe spelers.quote:
Op dit moment zit er geen 10 die (binnen een half jaar) basiswaardig is in de jeugd, dus ik weet niet precies op wie jij dan doelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!
jeugd krijgt al een kans je heb ook ervaring nodig in de verdediging hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Dat gelul over meteen weer kopen, kopen, kopen. Met deze selectie kan PSV gewoon kampioen worden. En als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar maar als de jonkies wat verder zijn in hun ontwikkeling.
Hutchinson, Bouma, Derijk, Marcelo en Pieters hebben allemaal al het nodige meegemaakt hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef chololocos het volgende:
[..]
jeugd krijgt al een kans je heb ook ervaring nodig in de verdediging he
Hutchinson is 28. Derijck en Marcelo zijn 25, Bouma is 33, Waterman is 28. De enige jongeling in de verdediging is Willems. Wat lul je nou man?quote:
Prima het is misschien geen 10. Maar ik vind dat een speler als Depay veel meer uitstraalt dan Driesje Mertens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Op dit moment zit er geen 10 die (binnen een half jaar) basiswaardig is in de jeugd, dus ik weet niet precies op wie jij dan doelt.
Is hij blind of gewoon dom? Moet hij eens lezen op psv.netwerk.to hoe prima het gaat. Dan lijkt Zanka heel wat meer zelfkritiek te hebben alleen is die nog slechter...quote:Derijck baalt van kritiek: ‘Altijd wel iets op de verdedigers aan te merken’
Naast vaste waarde Marcelo lijkt ook Timothy Derijck zich bij PSV in het basiselftal van trainer Dick Advocaat te hebben gespeeld. De centrale verdediger was zondag belangrijk voor zijn ploeg door tegen PEC Zwolle (1-2 zege) de gelijkmaker binnen te koppen, alleen baalt hij van het commentaar dat er zijns inziens altijd is op de laatste linie van de Eindhovenaren.
“Ik sta nu met Marcelo achterin en dat gaat prima”, tekent het ANP op uit de mond van de 25-jarige Belg. “Maar er is altijd wel iets op de verdedigers aan te merken. Als we negentig minuten lang goed staan te spelen maar we geven één kans weg, wordt er altijd daar naar gekeken. Ik was er wel bang voor dat dat nu tegen PEC weer zou gebeuren.”
PSV ging er in Zwolle uiteindelijk echter toch nog met een overwinning vandoor, en volgens Derijck is dat na de Europa League-wedstrijd tegen het Zweedse AIK (1-1) een prestatie waar weinig mis mee is. “We hebben de laatste weken één keer gelijkgespeeld, voor de rest hebben we alles gewonnen. Als je onze resultaten ziet, doen we het gewoon goed. Uiteindelijk gaat het om een serie als deze.”
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hutchinson is 28. Derijck is 25, Bouma is 33, Waterman is 28. De enige jongeling in de verdediging is Willems. Wat lul je nou man?
Kijk je ooit wel naar PSV? Of ben je zo'n nep-supporter?
Je vindt ze dus niet goed genoeg. Dat is je volgende argument. Als je ene argument onderuit wordt gehaald, dan verzin je snel een nieuwe? Dat is lekker discussiëren....quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef chololocos het volgende:
[..]
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.
Wil spelers zien in de verdediging met ervaring op nivo gemixt met talent.
Dat is simpel. Puyol en Pepe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:26 schreef Bonkers. het volgende:
En wie wil je dan zoal zien komen? Kom eens met realistische namen gezien de financiële mogelijkheden bij PSV?
Stekeblind die ventquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is hij blind of gewoon dom? Moet hij eens lezen op psv.netwerk.to hoe prima het gaat. Dan lijkt Zanka heel wat meer zelfkritiek te hebben alleen is die nog slechter...
Ja, ook leuk.quote:
Het schijnt dat CR7 ook nog een nieuwe club zoekt. Kunnen we dan ook meteen ophalen voor 150 miljoen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan ook maar Gomes er bij nemen. Geld genoeg.
Hahaha, het aloude 'ik weet het wel, maar ik ga dat niet zeggen'-argument. Wat ben jij een zielige gast zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef chololocos het volgende:
Ga brands zijn werk niet doen he,denk dat dickie ook wel wat spelers in zijn hoofd heeft en die haalbaar zijn he.
Nee maar als supporter en voetballiefhebber heb je toch wel enig idee. Jij roept hier om versterkingen, wie heb je dan in gedachten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef chololocos het volgende:
Ga brands zijn werk niet doen he,denk dat dickie ook wel wat spelers in zijn hoofd heeft en die haalbaar zijn he.
Jij bent echt serieus he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef chololocos het volgende:
[..]
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.
Wil spelers zien in de verdediging met ervaring op nivo gemixt met talent.
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hahaha, het aloude 'ik weet het wel, maar ik ga dat niet zeggen'-argument. Wat ben jij een zielige gast zeg.
Kortom, je roept maar wat. Goed om te weten, hoef ik daar mijn tijd niet meer aan te verspillen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.
Ben geen scout he,ben supporter.
strootman niet verkopen dit seizoen,te belangrijk hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Man U schijnt 15 miljoen pond te willen betalen voor Strootman. Daar mag dan een hele mooie strik omheen.
Ben je ook tonprater?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.
Ben geen scout he,ben supporter.
Voor 15 miljoen ga ik hem brengen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
strootman niet verkopen dit seizoen,te belangrijk he
roep niet zomaar wat he,en ja je verspil je tijd maar zoals jij dat wilt , boei me niks hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kortom, je roept maar wat. Goed om te weten, hoef ik daar mijn tijd niet meer aan te verspillen.
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
gast spoor jij wel ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 15 miljoen ga ik hem brengen.
Da's een keurig bedrag ja. Zijn er nog meer spelers 'hot' bij PSV?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Man U schijnt 15 miljoen pond te willen betalen voor Strootman. Daar mag dan een hele mooie strik omheen.
nog 1quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.
jeugd krijgt de kans wel he , memphis , locadia , ooijen , dus wat lul je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een keurig bedrag ja. Zijn er nog meer spelers 'hot' bij PSV?
En die chocolosGewoon lekker doorkopen joh, het daadwerkelijke probleem gewoon voor je uit blijven schuiven en over 5 jaar huilen dat je hele jeugd naar de tyfus is omdat er nooit spelers doorbreken en de echte talenten besluiten om het maar eens bij andere clubs te proberen. Lekker je hele selectie dichtsmeren met aankopen ja.
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.quote:
En over 2 seizoenen huilen dat je hem aan de straatstenen niet kwijtraakt als hij nog een 1-jarig contract heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.
Toivonen had ook al voor 14 miljoen in Liverpool kunnen zitten toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.
Wat invalbeurtjes en een paar basisplekken noem ik nog geen doorbrekende jeugd. Face it, Affelay is de enige (!) jeugdspeler die door is gebroken de laatste 15 jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef chololocos het volgende:
[..]
jeugd krijgt de kans wel he , memphis , locadia , ooijen , dus wat lul je.
Zijn waarde kan blijven stijgen gast.verkoop liever engelaar , wijnaldum,manolev.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.
Dat is nooit serieus geweest. En ik geloof 15 miljoen pond voor Stroot eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toivonen had ook al voor 14 miljoen in Liverpool kunnen zitten toch?
juist en dat snappe sommige kuleke nie hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.
Van Bommel is veel belangrijker en 18,5 miljoen is zo'n beetje wat je in de CL ophaaltquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.
gast een jeugd speler speelt zich niet gelijk in de basis he , slaap verder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat invalbeurtjes en een paar basisplekken noem ik nog geen doorbrekende jeugd. Face it, Affelay is de enige (!) jeugdspeler die door is gebroken de laatste 15 jaar.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef chololocos het volgende:
[..]
Zijn waarde kan blijven stijgen gast.verkoop liever engelaar , wijnaldum,manolev.
Dat bod is nooit concreet geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toivonen had ook al voor 14 miljoen in Liverpool kunnen zitten toch?
Jij wilt alles houden en toch topverdedigers kopen. Dat gaat niet vriend.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef chololocos het volgende:
[..]
juist en dat snappe sommige kuleke nie he
Ik geloof ook niet dat Man Utd interesse heeft. Strootman is een goede speler en een groot talent, maar voor de internationale top komt ie nog tekort, een tussenstap zou ook veel beter voor hem persoonlijk zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is nooit serieus geweest. En ik geloof 15 miljoen pond voor Stroot eigenlijk ook niet.
juist en dat snappe sommige nie he ,verdediging heeft ervaring nodig van nivoquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef DuTank het volgende:
Dus jullie vinden de verdediging van PSV gewoon oké?
De verdediging is gewoon ondermaats voor het niveau wat PSV wilt bereiken.
Voorzover het waar is, maar is inderdaad wel het maximum voor zo'n spelerquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]Ja, want daar staan ze voor in de rij. Een middenvelder in de eredivisie die boven de 18,5 miljoen in waarde stijgt? Dat komt 1x in de 20 jaar voor en zo uitzonderlijk goed is Stroot niet.
Ah, vandaar dat er nooit wat doorbreekt. Iedereen blijft bij jullie gewoon hangen bij invalbeurten en verhuurperiodes tot ze het zat zijn en weggaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef chololocos het volgende:
[..]
gast een jeugd speler speelt zich niet gelijk in de basis he , slaap verder.
Zonder Toivonen en Strootman en ook Van Bommel zal nog wel wat wedstrijdjes missen door blessures/kaarten ga je echt geen kampioen worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Bommel is veel belangrijker en 18,5 miljoen is zo'n beetje wat je in de CL ophaalt
gij heb poep in de ogen he stroot is een topper in wording ,nieuwe van bommel !quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]Ja, want daar staan ze voor in de rij. Een middenvelder in de eredivisie die boven de 18,5 miljoen in waarde stijgt? Dat komt 1x in de 20 jaar voor en zo uitzonderlijk goed is Stroot niet.
wil niet alles houden ,lees eerdere postquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij wilt alles houden en toch topverdedigers kopen. Dat gaat niet vriend.
En Van Bommel ging ook gratis weg omdat ze te lang hadden gewacht met verkopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef chololocos het volgende:
[..]
gij heb poep in de ogen he stroot is een topper in wording ,nieuwe van bommel !
jullie ? geen psv er jij dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat er nooit wat doorbreekt. Iedereen blijft bij jullie gewoon hangen bij invalbeurten en verhuurperiodes tot ze het zat zijn en weggaan.
Ik denk niet dat de verkoop van Engelaar, Manolev, Hutchinson en Wijnaldum (sowieso dat die nog niet weg wil) genoeg geld opleverd voor een nieuwe verdediging.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef chololocos het volgende:
[..]
wil niet alles houden ,lees eerdere post
zzzzzzzz heb liever een speler die je kampioen maakt dan een speler verkopen en dat je dan geen kampioen word.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Van Bommel ging ook gratis weg omdat ze te lang hadden gewacht met verkopen.
alleen een rechtsback en centrale verdediger hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:40 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de verkoop van Engelaar, Manolev, Hutchinson en Wijnaldum (sowieso dat die nog niet weg wil) genoeg geld opleverd voor een nieuwe verdediging.
Prima jongen, maar over 3 jaar is er nog maar bar weinig te verkopen aan dat stadion van jullie. Blijf lekker zo doorgaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef chololocos het volgende:
[..]
zzzzzzzz heb liever een speler die je kampioen maakt dan een speler verkopen en dat je dan geen kampioen word.
Maher hoeft al niet meer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef chololocos het volgende:
[..]
alleen een rechtsback en centrale verdediger he
nee ,maar snap nu waarom je zo dom zit te lullenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik dan PSV'er zijn om hier te mogen posten?
bouwen wel een nieuw stadion he , hoeven we de grond ook niet meer te huren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima jongen, maar over 3 jaar is er nog maar bar weinig te verkopen aan dat stadion van jullie. Blijf lekker zo doorgaan.
Twee dagen al lid. Denk dat je mede-psvers je een welkome versterking vindenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ,maar snap nu waarom je zo dom zit te lullen
Ah juist, want slim en dom lullen is natuurlijk clubgebonden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ,maar snap nu waarom je zo dom zit te lullen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef chololocos het volgende:
[..]
bouwen wel een nieuw stadion he , hoeven we de grond ook niet meer te huren.
Dit is het 10e account van een pruts user.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Twee dagen al lid. Denk dat je mede-psvers je een welkome versterking vinden
Oja. Maher kan natuurlijk sowieso komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef chololocos het volgende:
[..]
heb het over de verdediging nu he
ben al langer lid geweest he , ander acount,welkom nieuwequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Twee dagen al lid. Denk dat je mede-psvers je een welkome versterking vinden
mag gij vinden hoor boeit me nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit is het 10e account van een pruts user.
Dus Maher, een nieuwe rechtsback en een centrale verdediger met ervaring en kwaliteit. En dit allemaal bekostigd door de verkoop van Engelaar, Manolev en Wijnaldum.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:43 schreef chololocos het volgende:
[..]
heb het over de verdediging nu he
En er is nog een potje achter de hand volgens brands ,dus wat lul je nuquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dus Maher, een nieuwe rechtsback en een centrale verdediger met ervaring en kwaliteit. En dit allemaal bekostigd door de verkoop van Engelaar, Manolev en Wijnaldum.
In welke wereld leef jij?
Ho ho. Van hem mochten Toivonen en Wijnalbum (in de zomer) ook verkocht wordenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dus Maher, een nieuwe rechtsback en een centrale verdediger met ervaring en kwaliteit. En dit allemaal bekostigd door de verkoop van Engelaar, Manolev en Wijnaldum.
In welke wereld leef jij?
nieuw stadion kom er niet maar je krijg zo n reactie als je zo lult hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef ValHallen het volgende:
Maher, nieuwe centrale verdediger en rechtsback met ervaring en de kwaliteiten om de beste van de Eredivisie te zijn, een nieuw stadion.. Dat geldpotje van Brands bevat een miljard euro?
Even serieus dan, hoeveel denk je dat Brands uit mag geven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
nieuw stadion kom er niet maar je krijg zo n reactie als je zo lult he
Als er een mooi bod voor ola komt mag ie weg he , maher heb ik hoger zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ho ho. Van hem mochten Toivonen en Wijnalbum (in de zomer) ook verkocht worden
Een potje van 10 miljoen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:45 schreef chololocos het volgende:
[..]
En er is nog een potje achter de hand volgens brands ,dus wat lul je nu
2x de helft ,gast weet ik veel wat me club te besteden heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even serieus dan, hoeveel denk je dat Brands uit mag geven?
Matige supporter ben je dan. Je volgt je club toch wel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef chololocos het volgende:
[..]
2x de helft ,gast weet ik veel wat me club te besteden heeft.
Welke club gaat een geblesseerde Toivonen kopen voor een bedrag waarvan jij Maher haalt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:47 schreef chololocos het volgende:
[..]
Als er een mooi bod voor ola komt mag ie weg he , maher heb ik hoger zitten.
zou ook een optie zijn ook een topperquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef tompsv18 het volgende:
Maher moet je helemaal niet halen. Ik zou volgende zomer gewoon voor Djuricic gaan. Lijkt me een stuk goedkoper en is niet veel minder dan Maher.
meer dan jij gastquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Matige supporter ben je dan. Je volgt je club toch wel?
lach me suf om die post van je hierzo kulekequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef ValHallen het volgende:
Ach joh, Manolev verkoop je wel voor 20 miljoen, Wijnaldum voor 25 en Hutchinson voor 10. Samen met het potje van Brands waar toch zeker 50 miljoen in zit kun je prima Maher kopen voor 45 miljoen en Marcellis (multifunctioneel en ervaring!) terughalen voor 15.
Ik weet niet of Heerenveen zo snel hun enige overgebleven topper (die spits nog niet meegeteld) verkoopt, volgens mij wordt dat nog een hele klus en een groot bedrag om hem te halen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:49 schreef tompsv18 het volgende:
Maher moet je helemaal niet halen. Ik zou volgende zomer gewoon voor Djuricic gaan. Lijkt me een stuk goedkoper en is niet veel minder dan Maher.
Heeft nog maar een eenjarig contract dan. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Heerenveen zo snel hun enige overgebleven topper (die spits nog niet meegeteld) verkoopt, volgens mij wordt dat nog een hele klus en een groot bedrag om hem te halen.
Brands kennende doet ie het toch wel.
Ik weet hoeveel mijn club te besteden heeft. Al is dat nu ook niet zo heel moeilijk te raden bij Feyenoord.quote:
had me ogen op maher gericht , maar deze gast is ook een hele goede optie en inderdaad goedkoperquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft nog maar een eenjarig contract dan. Dus dat zal wel meevallen.
Van hetzelfde, droeftoeter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef chololocos het volgende:
[..]
lach me suf om die post van je hierzo kuleke
Nee joh. Ik vind Chiellini ook wel goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:03 schreef chololocos het volgende:
hoop dat pieters snel fit is kan die als centrale verdediger gaan spelen
Die Kompany kan ook wel aardig ballen, het wordt tijd dat Brands zijn potje eens gaat gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind Chiellini ook wel goed.
het enigste waar je echt verstand van heb is tennis,nadal is de beste ,over psv verschillen we van meningquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind Chiellini ook wel goed.
PSV heeft duidelijk veel te weinig middenvelders met Strootman, Van Bommel, Engelaar, Toivonen, Wijnaldum, Van Ooijen, Ritzmaier en Hutchinson.quote:
Ach, alle voetbalsupporters zijn zielig, ik dus ook.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Ach, alle voetbalsupporters zijn zielig, ik dus ook.
Een van de overgebleven 15 ploegen misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef chololocos het volgende:
Overmorgen 19:00 PSV - EHC/Heuts
We zullen we loten in de volgende rond ?
je meent het ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een van de overgebleven 15 ploegen misschien?
20?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef JaafkeGB het volgende:
hoop dat we voor de winterstop nog boven aan staan:
za 03-11 PSV - Heracles Almelo
zo 11-11 PSV - SC Heerenveen
za 17-11 ADO - PSV
zo 25-11 PSV - Vitesse
za 01-12 Ajax - PSV
zo 09-12 PSV - FC Twente
za 15-12 NEC - PSV
za 22-12 NAC - PSV
8 wedstrijden.. gok op rond de 20 punten..
En NAC-uit verliezen we ieder jaar. Hoe slecht ze ook zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
20?
Als ik de wedstrijden tegen Willem 2 en PEC als graadmeter mag nemen; nog niet bijna.
maar wel gewonnen, en eerlijk is eerlijk.. daar gaat het om.. verwacht 1 nederlaag en 1 gelijkspeel meer niet...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
20?
Als ik de wedstrijden tegen Willem 2 en PEC als graadmeter mag nemen; nog niet bijna.
Ja, gewonnen. Maar zou jij van je stoel zijn gevallen van verbazing als we zowel Willem 2 als PEC hadden verloren? We zijn twee keer goed weg gekomen, maar je kunt die mazzel niet op de rest van het programma toekennen. Als je realistisch kijkt is er veel geïnvesteerd, maar is het rendement heel pover. Het enige argument wat voor PSV hout snijdt zijn de vake drie-punters. De mazzel, het vertoonde spel, de instelling/inzet spreekt allemaal in het nadeel van deze ploeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
maar wel gewonnen, en eerlijk is eerlijk.. daar gaat het om.. verwacht 1 nederlaag en 1 gelijkspeel meer niet...
feit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, gewonnen. Maar zou jij van je stoel zijn gevallen van verbazing als we zowel Willem 2 als PEC hadden verloren? We zijn twee keer goed weg gekomen, maar je kunt die mazzel niet op de rest van het programma toekennen. Als je realistisch kijkt is er veel geïnvesteerd, maar is het rendement heel pover. Het enige argument wat voor PSV hout snijdt zijn de vake drie-punters. De mazzel, het vertoonde spel, de instelling/inzet spreekt allemaal in het nadeel van deze ploeg.
Inderdaad, op basis van het vertoonde spel, inzet en scheef verdeelde kwaliteit per linie in de selectie, heb ik bar weinig vertrouwen in een kampioenschap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, gewonnen. Maar zou jij van je stoel zijn gevallen van verbazing als we zowel Willem 2 als PEC hadden verloren? We zijn twee keer goed weg gekomen, maar je kunt die mazzel niet op de rest van het programma toekennen. Als je realistisch kijkt is er veel geïnvesteerd, maar is het rendement heel pover. Het enige argument wat voor PSV hout snijdt zijn de vake drie-punters. De mazzel, het vertoonde spel, de instelling/inzet spreekt allemaal in het nadeel van deze ploeg.
Ik denk dat deze conclusie meer hoop dan iets anders inhoudt. Ik hoop het ook, maar je kunt toch niet met droge ogen beweren dat deze rits tegenstanders 20 punten op moet leveren als je het spel van de afgelopen tijd bekijkt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
feit.
maar de reeks moet te doen zijn.
Het kan natuurlijk wel, als het kwartje steeds in ons voordeel op de goeie kant valt worden ze gewoon kampioen, want iedereen laat verder punten liggen. Het is alleen doodzonde dat je de conclusie niet kan trekken door disciplines waar je zelf verantwoordelijk voor bent, maar dom stom geluk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, op basis van het vertoonde spel, inzet en scheef verdeelde kwaliteit per linie in de selectie, heb ik bar weinig vertrouwen in een kampioenschap.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:59 schreef J2T het volgende:
Maher halen? Die gozer is min. 10 miljoen waard. Hoe wil je zo n speler in godsnaam halen? Met welk geld?
mee eens 20 punte wordt het niet,maar laten we maar wedstrijd voor wedstrijd kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:02 schreef RonnieHansen het volgende:
Er komt een cruciale fase aan voor Twente en PSV maar die gaan echt geen 20 punten pakken in de wedstrijden. Twente heeft de enige topper die ze tot nu toe hebben gespeeld verloren van Ajax.
Iedereen is aan elkaar gewaagd en Twente heeft een relatief makkelijk programma gehad. PSV heeft problemen in uitwedstrijden en Ajax en Feyenoord zijn erg wisselvallig. AZ mist Elm en Moisander. Vitesse en Utrecht zijn de uitschieters tot nu toe maar eerst maar een kijken of dat een lange periode zo blijft. We hebben gewoon een leuke competitie. Geen goed voetbal maar erg vermakelijk en veel spanning.quote:mee eens 20 punte wordt het niet,maar laten we maar wedstrijd voor wedstrijd kijken
De competitie is leuker dan voorheen jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:09 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Iedereen is aan elkaar gewaagd en Twente heeft een relatief makkelijk programma gehad. PSV heeft problemen in uitwedstrijden en Ajax en Feyenoord zijn erg wisselvallig. AZ mist Elm en Moisander. Vitesse en Utrecht zijn de uitschieters tot nu toe maar eerst maar een kijken of dat een lange periode zo blijft. We hebben gewoon een leuke competitie. Geen goed voetbal maar erg vermakelijk en veel spanning.
Hij heeft toch gewoon gelijk? PSV heeft helemaal geen geld voor Maher. Jij blijft zeuren over een magisch potje goud dat Brands ergens heeft verstopt. Maar als dat potje er al is, dan is het voor noodgevallen. En Maher is nu niet bepaald een noodgeval. Bovendien zal AZ Maher nooit voor minder dan 10 miljoen laten gaan, zeker niet met in het achterhoofd de bedragen die PSV de laatste jaren heeft uitgegeven aan mindere spelers met minder talent en minder lange contracten......quote:
bijna met je eens maar niet helemaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? PSV heeft helemaal geen geld voor Maher. Jij blijft zeuren over een magisch potje goud dat Brands ergens heeft verstopt. Maar als dat potje er al is, dan is het voor noodgevallen. En Maher is nu niet bepaald een noodgeval. Bovendien zal AZ Maher nooit voor minder dan 10 miljoen laten gaan, zeker niet met in het achterhoofd de bedragen die PSV de laatste jaren heeft uitgegeven aan mindere spelers met minder talent en minder lange contracten......
Als PSV al iets nodig heeft, dan is het een controlerende middenvelder die de verdedigers ondersteunt en die de opbouw van Marcelo en Derijck kan overnemen. En dan ook alleen maar als Stroot of Bommel niet mee kan doen. Maher daarvoor gebruiken is belachelijk, omdat hij daar totaal niet tot zijn recht komt. Aanvallende middenvelders hebben we genoeg, en daarbij brengt Maher ook niet bepaald rust op het middenveld. Leuke voetballer, maar totaal niet wat PSV nodig heeft.
Naast een controlerende middenvelder heeft PSV hooguit een nieuwe CV nodig, waarbij het maar de vraag is of Pieters die rol niet kan vervullen als hij terug is, en een betere rechtsback. Hutchinson bakt er niets van. Persoonlijk zou ik Manolev terugzetten op rechtsback en Hutchinson naar het middenveld verhuizen als Bommel of Stroot niet meedoet. Hutchinson kan een bal in de ploeg houden en doet geen gekke dingen, kan redelijk controleren. Met Bommel/Strootman en Hutchinson in een controlerende rol, kan Wijnaldum wat meer ruimte krijgen om postbode te spelen. Liever zie ik echter iemand anders op de 10. Bijvoorbeeld Depay.
Dat wil Dickie nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:55 schreef chololocos het volgende:
dan liever mertens op 10 en memphis op links
mooi filmpje wel, alleen dat landskampioen stukje bij het laatste vind ik niet echt passen. voor de 4e keer op rij kampioen en in totaal 21 keer en dan net dat sukje pakken waarbij ze doen alsof het onvoorstelbaar is dat PSV kampioen werd. Ik weet welk jaar dat was, maar had dan een ander gepakt. En dat harde schreeuwen was wat minder dat juist de oude beelden met epische muziek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Geen idee of hij hier ooit al is geplaatst, maar:![]()
Betancourt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt een hatrickje bij Jong PSV.
Ik had me al verbeterd voor je quote.quote:
Weet ik maar alsnogquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik had me al verbeterd voor je quote.
Je hebt een punt.quote:
Nee. Gewoon nee. Niet kopen. Niets kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik schuif even Djuricic naar voren?
Wanneer ze een speler als Matavz verkopen dan is er toch gewoon weer wat mogelijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Typisch het volgende:
Heel Nederland bezuinigd en hier zijn nog mensen die denken dat PSV wel effe nog een nummer 10 kan kopen.
Ik weet niet precies hoe de financiële situatie is, maar als ik de VI watcher een tijdje terug moet geloven dan konden ze weinig doen als ze geen CL halen. Net als Ajax en Feyenoord alleen verkopen en er dan niets of weinig voor terug kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ze een speler als Matavz verkopen dan is er toch gewoon weer wat mogelijk?
Hmm okequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de financiële situatie is, maar als ik de VI watcher een tijdje terug moet geloven dan konden ze weinig doen als ze geen CL halen. Net als Ajax en Feyenoord alleen verkopen en er dan niets of weinig voor terug kopen.
Ik snap het ook niet. En dan vragen ze zich af waarom heel Nederland een hekel aan PSV begint te krijgen en men het een zielloze koopclub noemt....quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Typisch het volgende:
Heel Nederland bezuinigd en hier zijn nog mensen die denken dat PSV wel effe nog een nummer 10 kan kopen.
die speler is al gehaald van geleend geld, zolang daar geen flinke winst op wordt gemaakt, zal dat niet lukkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ze een speler als Matavz verkopen dan is er toch gewoon weer wat mogelijk?
Ik vind het nog steeds lachwekkend waarmee de 'scouting' van PSV is komen aanzetten. Die Zanka is de enige die niet via Studio Sport is gescout.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En dan vragen ze zich af waarom heel Nederland een hekel aan PSV begint te krijgen en men het een zielloze koopclub noemt....
De selectie is sterk genoeg. Sure, er zijn problemen met de organisatie achtrin en de opbouw. Dat komt wel goed. En zo niet, dan volgend jaar.
Wilmsquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds lachwekkend waarmee de 'scouting' van PSV is komen aanzetten. Die Zanka is de enige die niet via Studio Sport is gescout.
Ohja, dat is wel redelijk gescout alleen is dat ook weer van Sparta af. Hier waren ze te laat om hem rechtstreeks uit de jeugd te jatten, dus moest er 500,000 eurootjes betaalt worden.quote:
Ozbozkurt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wie speelt er in de jeugd op dit moment eigenlijk op 10? Is dat Bakkali doorgaans?
Messi schijnt Spanje zat te zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat Cristiano Ronaldo niet tevreden is bij zijn huidige werkgever. Iets voor PSV?
Ik zie hier namelijk de Mahers om de oren vliegen, dus ik dacht..
Die wilde z'n carrière bij Barca afsluiten hoorde ik. Ik zou dan eerder voor Sneijder gaan, misschien heeft die wel interesse.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Messi schijnt Spanje zat te zijn
Misschien ook een optie?
Rodney was niet blij dat ie op de bank begon afgelopen weekend dus kan het altijd proberenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wilde z'n carrière bij Barca afsluiten hoorde ik. Ik zou dan eerder voor Sneijder gaan, misschien heeft die wel interesse.
hij en ramos voor strootman. geen geweldige deal, maar je mag niet te veel verwachten van brands natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat Cristiano Ronaldo niet tevreden is bij zijn huidige werkgever. Iets voor PSV?
Ja, of Wesley.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rodney was niet blij dat ie op de bank begon afgelopen weekend dus kan het altijd proberen
Die grap is al gemaakt. Verzin eens wat nieuws.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, zover ben ik niet teruggegaan. Sorry.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die grap is al gemaakt. Verzin eens wat nieuws.
Gaat naar Feyenoord, daar halen ze alle contractvrije spelers op.quote:
Ik zeg ook niet dat ik hem wil ofzo. Maar als PSV een nieuwe 10 halen dan is hij enige die ik kan bedenken die goedkoop is.quote:
maar dan krijg je gewoon een slechtere versie van toivonen. van wat ik van die overtoom zie, zie ik niet de spelverdeler die de aanvallers beter laat spelen. vandaar dat heracles ook zo graag met die armenteros speelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem wil ofzo. Maar als PSV een nieuwe 10 halen dan is hij enige die ik kan bedenken die goedkoop is.
Bij Jong PSV is dat Rik Schouw, die eerder in de jeugd van Ajax speelde. En in de A1 meestal Rai Vloet, dat is wel een jeugdinternational.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wie speelt er in de jeugd op dit moment eigenlijk op 10? Is dat Bakkali doorgaans?
Djuricic kan je straks gewoon voor een schijntje oppikken. En die speelt meteen Wijnaldum de tribune op. Problem solved.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Niet kopen. Niets kopen.
goede kans dat djuricic wel bij meer clubs op het lijstje staat, maar dat zou inderdaad een hele mooie zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Djuricic kan je straks gewoon voor een schijntje oppikken. En die speelt meteen Wijnaldum de tribune op. Problem solved.
dat is de zoon van wiliam he? hoor ik goede verhalen over, die rik schouw hebben ze niet voor niks laten gaan bij ajax.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij Jong PSV is dat Rik Schouw, die eerder in de jeugd van Ajax speelde. En in de A1 meestal Rai Vloet, dat is wel een jeugdinternational.
Inderdaad. Schouw werd zelfs bij Almere City te licht bevonden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:36 schreef Lemming22 het volgende:
Rik Schouw is opvulling voor het tweede, die komt nooit in het eerste terecht. Vloet is nog wel erg jong, dus moeten we het doen met Wijnaldum of een gekochte vervanger (alleen als Wijnaldum verkocht wordt wmb).
Ik denk dat jij het verkeerd ziet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:35 schreef chololocos het volgende:
[..]
Dat ziet dickie verkeerd dan , mertens zou perfect uit de voeten kunnen op 10 !
Ik weet het niet. Vraag me af of Mertens op die positie niet dezelfde fouten zou maken als Wijaldum. Mertens heeft ook niet het echte inzicht van een '10'. En op die positie kom je maar zelden in de gelegenheid tot afstandsschoten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:35 schreef chololocos het volgende:
[..]
Dat ziet dickie verkeerd dan , mertens zou perfect uit de voeten kunnen op 10 !
Die heeft al aangegeven van Heerenveen rechtstreeks naar het buitenland te willen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Djuricic kan je straks gewoon voor een schijntje oppikken. En die speelt meteen Wijnaldum de tribune op. Problem solved.
In de jeugd van RSC Anderlecht speelde hij vaak op 10,kan het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vraag me af of Mertens op die positie niet dezelfde fouten zou maken als Wijaldum. Mertens heeft ook niet het echte inzicht van een '10'. En op die positie kom je maar zelden in de gelegenheid tot afstandsschoten.
Kijk Bakkali is nu echt een vleugelspits ,en geen 10.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel raar dat we in het tweede geen fatsoenlijke speler hebben op de sleutelpositie '10'. Je zou toch denken dat een speler als Bakkali voor een dergelijke positie wordt klaargestoomd. Lijkt me daar een aantal eigenschappen voor te hebben en de rest moet je hem op trainen.
Het kan toch niet zo zijn dat je op die positie een afdankertje van Almere als vulling hebt lopen?
In de jeugd van PSV was Bouma spits.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
In de jeugd van RSC Anderlecht speelde hij vaak op 10,kan het wel.
Daarom was ie ook gevaarlijk als ie mee gaat met corners ,nu is hij beter om de bank warm te houden .quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de jeugd van PSV was Bouma spits.
En Issakson is in Zweden ook als veldspeler begonnen. Dat zegt inderdaad allemaal niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de jeugd van PSV was Bouma spits.
Maar waarom zou je een goeie 10 willen als je Mertens, Lens en Narsingh in de aanval kunt zetten. Het enige wat ik van de man verwacht , of dat nou een 10 is of niet, achter hen is dat hij een pass heeft om die jongens in stelling te brengen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En Issakson is in Zweden ook als veldspeler begonnen. Dat zegt inderdaad allemaal niks.
Juist in de jeugd kun je spelers nog omvormen. Ik snap niet waarom dan niet wordt gestuurd op een goede '10'.
Hutch, Manolev, Tamata. Lood om oud ijzer. Het is te hopen dat Brenet de stap snel weet te maken, zodat er niemand gekocht hoeft te worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:20 schreef J2T het volgende:
En als ik Brandts was zou ik Tamata gewoon terughalen. De Hutch is geen haar beter dan Manolev.
juist ja , brenet kans geven , anders eentje halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hutch, Manolev, Tamata. Lood om oud ijzer. Het is te hopen dat Brenet de stap snel weet te maken, zodat er niemand gekocht hoeft te worden.
inderdaad. Als Bommel weer fit is kunnen hij en Strootman prima aansluiten naar voren of je kan zelfs twee spitsen opstellen. Lens is een hele bewegelijke spits en daar zou iemand als MAtavz toch best naast kunnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap ook eigenlijk helemaal niet waarom PSV per se een 10 moet hebben. Met Narsingh en Mertens aan de zijkanten en Lens in de spits zit juist daar de creativiteit. Je hebt een speler nodig die hen op de juiste manier kan bedienen en vooralsnog vult met name van Bommel die taak perfect in.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:18 schreef J2T het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Depay zo weinig wordt ingezet door Dickie. Wat een baasje is dat.
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 11:41:42Enige basisspeler die #Advocaat prijs geeft is #depay. #futurestar die volgens zijn coach alles heeft, er ook komt maar nog veel moet leren reageer retweet
Hij is ook nog erg jong. Van pech kun je nog niet spreken, zijn tijd komt nog wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef chololocos het volgende:
memphis heeft pech dat mertens op zijn plek staat.
Tamata is weer geblesseerd en dus niet inzetbaar als je 'm terug zou halen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:20 schreef J2T het volgende:
En als ik Brandts was zou ik Tamata gewoon terughalen. De Hutch is geen haar beter dan Manolev.
quote:De 21-jarige Tamata, die in september nog een nieuw contract ondertekende in Eindhoven, viel zaterdag tijdens het competitieduel met NEC (0-0) uit. Volgens Dagblad De Limburger is de mediale band van de verdediger ingescheurd en zal hij pas in het nieuwe kalenderjaar weer in actie komen voor de ploeg van trainer Ruud Brood, die momenteel veertiende staat in de Eredivisie.
Gewoon de jeugd erin flikkeren. In verdedigend opzicht kan het allemaal nooit slechter met wat ik gezien en gehoord heb van onze jeugdige verdedigers.quote:
Probleem daarmee is dan wel dat je een miljoenenkapitaal op de bank/tribune zet waardoor hun waarde flink afneemt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gewoon de jeugd erin flikkeren. In verdedigend opzicht kan het allemaal nooit slechter met wat ik gezien en gehoord heb van onze jeugdige verdedigers.
Veel kapitaal zit er niet in onze verdediging hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem daarmee is dan wel dat je een miljoenenkapitaal op de bank/tribune zet waardoor hun waarde flink afneemt.
Denk dat hij dat zelf wel weet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:23 schreef aight1 het volgende:
Depay moet zelf toch ook wel inzien dat de kans groot is dat Mertens vertrekt na dit seizoen, en hij dan een grote kans op een basisplaats heeft.
daaromquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef chololocos het volgende:
[..]
Denk dat hij dat zelf wel weet.
Klopt, maar eenmaal kom je op een punt dat dat niet meer uit moet maken. Ze worden niet opeens niks meer waard, en zo lang ze blijven verzaken verdienen ze gewoon geen basisplek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem daarmee is dan wel dat je een miljoenenkapitaal op de bank/tribune zet waardoor hun waarde flink afneemt.
Door die idioot van nekquote:
ga lekker voor die paar euro naar het stadionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef chololocos het volgende:
psv wordt morgen niet uitgezonden , dikke fail.
Zeg dat. Zo'n kraker niet uitzenden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef chololocos het volgende:
Als je daarover moet janken kun je ook gewoon naar het stadion, kost bijna niets of je nu op ere noord zit of niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef chololocos het volgende:
Tegen wie moeten we eigenlijk? Iets van Achilles ofzo tog?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarover moet janken kun je ook gewoon naar het stadion, kost bijna niets of je nu op ere noord zit of niet.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tegen wie moeten we eigenlijk? Iets van Achilles ofzo tog?
No shit. Is ook wel wat anders natuurlijk dan ¤40,- voor een doordeweekse wedstrijd.quote:Massaal naar Emma HC
Ehc-logoMaar liefst 25.000 mensen komen af op een potje in het nationale bekertoernooi van PSV tegen de hoofdklassers van de Emma Hoensbroek Combinatie. In die klasse speelt EHC onder andere tegen Brabantia (2-1 verlies), Someren (2-0 winst), Nuenen (0-1 winst) en UNA (4-1 verlies). In een ver verleden was PSV ingedeeld in dezelfde klasse en troffen de teams elkaar in de competitie. Dat verschil is groot geworden en de ploeg, ooit getraind door Sef Vergoossen, komt voor een mooie woensdagavond naar Eindhoven. Spelen in het Philips Stadion, 1100 man met bussen mee vanuit Limburg, 25.000 mensen (ongetwijfeld veel kinderen met kaartjes van 5 en 7,50 euro) en als het even kan, met opgeheven hoofd terug naar Limburg.
Een fantasie-elfal van PSV, waarin alle reserves, vindt EHC tegenover zich. Tyton in het doel, Zanka, Bouma, Engelaar, Depay, Narsingh, Van Ooijen, Ritzmaier, Locadia, deze namen staan zeker in het elftal. Best een aardig groepje, maar ook zij kunnen rekenen op volle tegenstand van de hoofdklasser, die zich niet wil laten afslachten. Dat deze groep Dick Advocaat kan laten zien wat ze waard zijn, mislukte eerder grandioos tegen de amateurs van Achilles '29 waar PSV met 2-3 en de schrik in de benen vrij kwam. Maar, dat was in een uitwedstrijd en onze mannen hebben een uitcomplex........., wat dat ook mag zijn.
Dikke held is het.quote:
Wat een held is t toch ook hequote:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 21:17:58Tjongejonge. Eindhoven nu 6-1 (!!) achter bij #ADO'20. Durft John Lammers nog op de bank te zitten? #adoein reageer retweet
Volgens mij hebben ze per ongeluk het vijfde van de amateurs opgesteld bij Eindhoven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even iets anders van ons kleine broertje
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 21:17:58Tjongejonge. Eindhoven nu 6-1 (!!) achter bij #ADO'20. Durft John Lammers nog op de bank te zitten? #adoein reageer retweet
Meest trieste is nog wel dat het na 13 minuten al 5-0 stond voor ADO'20...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even iets anders van ons kleine broertje
19:00 is wel een vervelend tijdstip, niet iedereen heeft de mogelijkheid om dat te redden, staat los van de entree prijs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga lekker voor die paar euro naar het stadion
En laten we eerlijk zijn, meestal krijg je niet bepaald een stuk goed vermaak voorgeschoteld. En stiekem is dat toch waar het meestal om draait.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Precies, prijs van het kaartje is voor de meeste fans geen reden om niet te gaan.
Ik pak ook vrijwel nooit een wedstrijd, puur vanwege de kosten/tijdstip. Op zaterdagavond kan ik niet, dan ben ik met vrienden/vriendinnen op stap, op zondag lig ik graag op m'n bankje. Kaartje van 30e kan ik nog wel betalen, maar daar komt trein van 20e en eten/drinken bij en dat is toch wat veel van het goede voor een wedstrijdje van PSV. Laat staan die pakweg 3 uur reistijd van deur tot deur.
Klopt. Doet het toch wel aardig bij Jong PSV wat ik in de samenvattingen zie. Verrassender is misschien nog wel de basisplaats van Maria.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Toch verrassend die Schouw..
RKC - Zwolle is natuurlijk interessanterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Locadia, Van Ooijen, Depay, Ritzmaier, Maria, Koch, Schouw, Brenet![]()
Helaas niet live te zien.
Ja RKC - Zwollequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja, lekker herhaling van zwolle uitzenden op EL. Goed man
thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso belachelijk dat de titelhouder van de beker niet uit wordt gezonden.
Live radio stream vanaf 19:00: http://www.l1.nl/epg_nowon/popup/radio
Ze hebben vier zenders. Zend het allebei uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
RKC - Zwolle is natuurlijk interessanter
Wel jammer, had graag die jonge talenten zien spelen.
Raar idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze hebben vier zenders. Zend het allebei uit.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
RKC - Zwolle is natuurlijk interessanter
Wel jammer, had graag die jonge talenten zien spelen.
twitter:PSV twitterde op woensdag 31-10-2012 om 19:04:142e minuut; Matavz lijkt PSV al vroeg op voorsprong te koppen, maar het doelpunt wordt afgekeurd vanwege buitenspel. #psvehc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |