Op het pingelmomentje na floot hij zo slecht nog niet vond ik..quote:Over de scheidsrechter mogen we ook absoluut niet klagen. Had in de eerste helft al een penalty voor PEC kunnen geven en floot weinig tegen ons. De enige progressie die ik zie is dat we de slechte wedstrijden in de Eredivisie op het moment in ieder geval winnen op karakter (wat ik overigens mis vanaf minuut 1). Zorgelijker is dat dit vooral moet, omdat het op andere manieren niet lukt.
Dickie trekt zn eigen portemonnee open.quote:
Aah gossie toch, er is iemand gefrustreerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb Geert Wilders een brief geschreven met de vraag of hij kan regelen dat PSV vanaf volgens seizoen in de 2e bundesliga gaat spelen.
Wat een moffenclub is dat, ongelofeloos.
Wat is dezequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb Geert Wilders een brief geschreven met de vraag of hij kan regelen dat PSV vanaf volgens seizoen in de 2e bundesliga gaat spelen.
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ach snap hem wel. Als je steeds hoopt op puntverlies, maar wij pakken steeds de driepunter, dan weet iedereen waar we straks in mei staan.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Dat ligt er aan. Tegen de betere clubs krijgt Wijnaldum meer ruimte en dan komt hij wat beter tot zijn recht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.
Zonder Toivonen vind ik PSV echt 25% minder, dat kost nog wel punten.
Tegen de fysiek sterkere ploegen wordt het inderdaad lastig, wanneer het van die ploegen zijn die gewend zijn op puur arbeid te spelen. Maar tegen de beter voetballende ploegen heeft PSV het juist makkelijker. Wanneer het ruimte krijgt heeft PSV veel meer mogelijkheden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nouja, het is dat PSV tegen Zwolle moest vandaag, maar met dit matig voetballen als in deze week krijg je het nog ongelofelijk zwaar tegen de betere ploegen.
Zonder Toivonen vind ik PSV echt 25% minder, dat kost nog wel punten.
Weer derde?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
Ach snap hem wel. Als je steeds hoopt op puntverlies, maar wij pakken steeds de driepunter, dan weet iedereen waar we straks in mei staan.
Klopt, maar laten we vooral niet blij gaan doen over dit soort overwinningen... Nu valt het dubbeltje een paar keer goed, straks valt het weer een paar keer slecht....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef tja77 het volgende:
Niet zo negatief allemaal, dit is gewoon de 2e uitwedstrijd op rij die gewonnen wordt in de competitie.
Vorig seizoen had PSV deze wedstrijd gewoon verloren met dit soort voetbal. Nu weer 2 thuiswedstrijden, hopelijk met bommel. En dat zou gewoon 6 punten op moeten leveren.
beetje zielig manneke jij hequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef RonnieHansen het volgende:
Wat is daar erg aan? Je bent gewoon blij met de 3 punten. Zou lullig zjn als je straks 1 punt te kort komt voor het kampioenschap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef JaafkeGB het volgende:
pffff.. wat een drama weer. toch erg als je juichend op de bank staat als je van zwolle wint..
toch blijft het mijn club
Zal wel weer een middenvelder of aanvaller zijn dan die er gekocht gaat worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef stoeltafel het volgende:
PSV wil weer kopen kopen kopen http://psv.netwerk.to/nie(...)%20winterstop%27.php
Is er geld? En aanhaken tot de winterstop klinkt ook niet erg positief. Lijkt me met jullie programma dat je juist dik bovenaan moet staan.
Eerlijk is eerlijk, die jongen had zijn benen een stukje uit elkaar, dus dat was de beste optie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef Buitendam het volgende:
Maar zo'n willems illustreert toch perfect de mankementen bij dit elftal? Hij niet alleen maar gister spande hij de kroon. Een panna proberen, rand eigen 16 met 0 rugdekking. Hoe haal je het in je kop?
Van welk geld?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:38 schreef chololocos het volgende:
moten middenvelder halen , rechtsback en centrale verdediger ,simpel.
[ afbeelding ]
Geen PI, ik hoop op een grapje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die jongen had zijn benen een stukje uit elkaar, dus dat was de beste optie.
Ik had een huil lach smiley.quote:
Manolev gaat weg komt salaris vrij,wijnaldum verkopen ,engelaar weg, en er is altijd een potje achter de hand heeft brands gezegd.quote:
Tuurlijk. Kopen, kopen, kopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:38 schreef chololocos het volgende:
moten middenvelder halen , rechtsback en centrale verdediger ,simpel.
[ afbeelding ]
Oké man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:43 schreef chololocos het volgende:
[..]
Manolev gaat weg komt salaris vrij,wijnaldum verkopen ,engelaar weg, en er is altijd een potje achter de hand heeft brands gezegd.
Anders verkopen we wel weer wat haha
Zou in ieder geval pieters centraal neer gaan zetten.
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kopen, kopen, kopen.
Ben blij dat de pijlen gericht zijn op Maher, dan kunnen we weer een aantal miljoenen kwijt en dan hebben we eindelijk een creatief mannetje in de selectie. Naast Narsingh, Mertens en Wijnaldum, natuurlijk.
Kopen is goed voor de economie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.
En kopen is goed voor de Economie kerel.
waar ga je heen ? winkelen ? is goed voor de economie kerelquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kopen is goed voor de economie.
Ik ga gewoon weg. Ik wil dit niet.
juist wel als je ook ervaring koopt dan helpt dat zeker wel mannekequote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mentaliteitsprobleem van 16 spelers in een selectie los je niet op met het kopen van 1 of 2 spelers....
Uitermate domme en simplistische gedachtengang van iemand die duidelijk niets snapt van hoe het probleem van PSV er uitziet.
Nee. Ervaring genoeg in de selectie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:00 schreef chololocos het volgende:
[..]
juist wel als je ook ervaring koopt dan helpt dat zeker wel manneke
sorry hoor maar ga terug naar bed,zelf dick vind de selectie te jeugdig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ervaring genoeg in de selectie.
En jij was toch degene die Maher wilde kopen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:04 schreef chololocos het volgende:
[..]
sorry hoor maar ga terug naar bed,zelf dick vind de selectie te jeugdig.
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:46 schreef chololocos het volgende:
[..]
Maher zou perfect zijn ipv wijnaldum,die gast mot je verkopen wat een drama is die gast.
En kopen is goed voor de Economie kerel.
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En jij was toch degene die Maher wilde kopen?
PSV heeft genoeg 30+. Één meer gaat echt het mentaliteitsprobleem niet oplossen.
Jij snapt er echt heel weinig van hè?
Die zal er niet goedkoper op zijn geworden inderdaad. Maar daar heeft PSV doorgaans maling aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijn
heeft niet bijgetekend contract is alleen opgewaardeerd met salaris !quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft toch net bijgetekend bij AZ, dus die zal niet meer haalbaar zijn
Als PSV twee nieuwe centrale verdedigers, een rechtsback en Maher koopt worden ze zeker wel kampioen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.
maar in de verdediging heb je echte ervaren verdedigers nodig.
Dat is toch ook bijtekenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
heeft niet bijgetekend contract is alleen opgewaardeerd met salaris !
Er zijn nog zat kubieke meters lucht boven Eindhovenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef Bonkers. het volgende:
Van welk geld wil je in godsnaam spelers kopen als PSV zijnde?
Misschien heeft hij wel een clausule of transferafspraak er bij gekregen, weet jij veel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is toch ook bijtekenen.
Hij zal er desondanks niet goedkoper op zijn geworden.
Nogmaals, het mentaliteitsprobleem wordt niet opgelost met een ervaren speler in elke linie... Dat je dat denkt is al treurig genoeg, dat je het blijft verdedigen nog zieliger. Bovendien is Waterman ervaren, heeft Bouma genoeg ervaring en ook Hutchinson heeft al aardig wat meegemaakt. Laten nu net de ervaren spelers degene zijn die het laten afweten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef chololocos het volgende:
[..]
maher kan het middenveld versterken,middenveld ervaring zat met van bommel.
maar in de verdediging heb je echte ervaren verdedigers nodig.
jij ben wel negatief ingesteld he als supporter hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nogmaals, het mentaliteitsprobleem wordt niet opgelost met een ervaren speler in elke linie... Dat je dat denkt is al treurig genoeg, dat je het blijft verdedigen nog zieliger. Bovendien is Waterman ervaren, heeft Bouma genoeg ervaring en ook Hutchinson heeft al aardig wat meegemaakt. Laten nu net de ervaren spelers degene zijn die het laten afweten.
Oh wacht, jij wil natuurlijk een ervaren speler halen die ook qua spel iets toevoegt? Dream-on. Het is de eredivisie. Dat kan een Nederlandse club gewoon niet betalen.
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een clausule of transferafspraak er bij gekregen, weet jij veel.
Maher zou geweldig zijn als hij zou komen. Maar dan moet wel Toivonen verkocht worden en eigenlijk ook Wijnaldum in de zomer. Het heeft geen zin om die jongen nog een jaar als bankzitter te gebruiken.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef chololocos het volgende:
[..]
jij ben wel negatief ingesteld he als supporter he
Jawel ,geef alleen iets aan hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]kun je de discussie niet op inhoud winnen?
Precies. Dat gelul over meteen weer kopen, kopen, kopen. Met deze selectie kan PSV gewoon kampioen worden. En als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar maar als de jonkies wat verder zijn in hun ontwikkeling.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!
Als er iemand negatief is, dan ben jij het met je gezeur om nieuwe spelers.quote:
Op dit moment zit er geen 10 die (binnen een half jaar) basiswaardig is in de jeugd, dus ik weet niet precies op wie jij dan doelt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Er komen eindelijk eens wat jeugdspelers door in Eindhoven. Geef die jongens eens een keer de kans!
jeugd krijgt al een kans je heb ook ervaring nodig in de verdediging hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Dat gelul over meteen weer kopen, kopen, kopen. Met deze selectie kan PSV gewoon kampioen worden. En als het dit jaar niet lukt, dan volgend jaar maar als de jonkies wat verder zijn in hun ontwikkeling.
Hutchinson, Bouma, Derijk, Marcelo en Pieters hebben allemaal al het nodige meegemaakt hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef chololocos het volgende:
[..]
jeugd krijgt al een kans je heb ook ervaring nodig in de verdediging he
Hutchinson is 28. Derijck en Marcelo zijn 25, Bouma is 33, Waterman is 28. De enige jongeling in de verdediging is Willems. Wat lul je nou man?quote:
Prima het is misschien geen 10. Maar ik vind dat een speler als Depay veel meer uitstraalt dan Driesje Mertens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Op dit moment zit er geen 10 die (binnen een half jaar) basiswaardig is in de jeugd, dus ik weet niet precies op wie jij dan doelt.
Is hij blind of gewoon dom? Moet hij eens lezen op psv.netwerk.to hoe prima het gaat. Dan lijkt Zanka heel wat meer zelfkritiek te hebben alleen is die nog slechter...quote:Derijck baalt van kritiek: ‘Altijd wel iets op de verdedigers aan te merken’
Naast vaste waarde Marcelo lijkt ook Timothy Derijck zich bij PSV in het basiselftal van trainer Dick Advocaat te hebben gespeeld. De centrale verdediger was zondag belangrijk voor zijn ploeg door tegen PEC Zwolle (1-2 zege) de gelijkmaker binnen te koppen, alleen baalt hij van het commentaar dat er zijns inziens altijd is op de laatste linie van de Eindhovenaren.
“Ik sta nu met Marcelo achterin en dat gaat prima”, tekent het ANP op uit de mond van de 25-jarige Belg. “Maar er is altijd wel iets op de verdedigers aan te merken. Als we negentig minuten lang goed staan te spelen maar we geven één kans weg, wordt er altijd daar naar gekeken. Ik was er wel bang voor dat dat nu tegen PEC weer zou gebeuren.”
PSV ging er in Zwolle uiteindelijk echter toch nog met een overwinning vandoor, en volgens Derijck is dat na de Europa League-wedstrijd tegen het Zweedse AIK (1-1) een prestatie waar weinig mis mee is. “We hebben de laatste weken één keer gelijkgespeeld, voor de rest hebben we alles gewonnen. Als je onze resultaten ziet, doen we het gewoon goed. Uiteindelijk gaat het om een serie als deze.”
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hutchinson is 28. Derijck is 25, Bouma is 33, Waterman is 28. De enige jongeling in de verdediging is Willems. Wat lul je nou man?
Kijk je ooit wel naar PSV? Of ben je zo'n nep-supporter?
Je vindt ze dus niet goed genoeg. Dat is je volgende argument. Als je ene argument onderuit wordt gehaald, dan verzin je snel een nieuwe? Dat is lekker discussiëren....quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef chololocos het volgende:
[..]
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.
Wil spelers zien in de verdediging met ervaring op nivo gemixt met talent.
Dat is simpel. Puyol en Pepe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:26 schreef Bonkers. het volgende:
En wie wil je dan zoal zien komen? Kom eens met realistische namen gezien de financiële mogelijkheden bij PSV?
Stekeblind die ventquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is hij blind of gewoon dom? Moet hij eens lezen op psv.netwerk.to hoe prima het gaat. Dan lijkt Zanka heel wat meer zelfkritiek te hebben alleen is die nog slechter...
Ja, ook leuk.quote:
Het schijnt dat CR7 ook nog een nieuwe club zoekt. Kunnen we dan ook meteen ophalen voor 150 miljoen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan ook maar Gomes er bij nemen. Geld genoeg.
Hahaha, het aloude 'ik weet het wel, maar ik ga dat niet zeggen'-argument. Wat ben jij een zielige gast zeg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef chololocos het volgende:
Ga brands zijn werk niet doen he,denk dat dickie ook wel wat spelers in zijn hoofd heeft en die haalbaar zijn he.
Nee maar als supporter en voetballiefhebber heb je toch wel enig idee. Jij roept hier om versterkingen, wie heb je dan in gedachten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef chololocos het volgende:
Ga brands zijn werk niet doen he,denk dat dickie ook wel wat spelers in zijn hoofd heeft en die haalbaar zijn he.
Jij bent echt serieus he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef chololocos het volgende:
[..]
hutch is middenvelder en geen verdediger,derijck ervaring hoogste nivo (dacht het niet ) ,Bouma is over de top ,en waterman is de beste die we hebben,maar ook geen topper.
Wil spelers zien in de verdediging met ervaring op nivo gemixt met talent.
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hahaha, het aloude 'ik weet het wel, maar ik ga dat niet zeggen'-argument. Wat ben jij een zielige gast zeg.
Kortom, je roept maar wat. Goed om te weten, hoef ik daar mijn tijd niet meer aan te verspillen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.
Ben geen scout he,ben supporter.
strootman niet verkopen dit seizoen,te belangrijk hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Man U schijnt 15 miljoen pond te willen betalen voor Strootman. Daar mag dan een hele mooie strik omheen.
Ben je ook tonprater?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
nee ben een supporter van psv die zich zorgen maakt over de verdediging.
Ben geen scout he,ben supporter.
Voor 15 miljoen ga ik hem brengen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
strootman niet verkopen dit seizoen,te belangrijk he
roep niet zomaar wat he,en ja je verspil je tijd maar zoals jij dat wilt , boei me niks hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kortom, je roept maar wat. Goed om te weten, hoef ik daar mijn tijd niet meer aan te verspillen.
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
gast spoor jij wel ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voor 15 miljoen ga ik hem brengen.
Da's een keurig bedrag ja. Zijn er nog meer spelers 'hot' bij PSV?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Man U schijnt 15 miljoen pond te willen betalen voor Strootman. Daar mag dan een hele mooie strik omheen.
nog 1quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.
jeugd krijgt de kans wel he , memphis , locadia , ooijen , dus wat lul je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een keurig bedrag ja. Zijn er nog meer spelers 'hot' bij PSV?
En die chocolosGewoon lekker doorkopen joh, het daadwerkelijke probleem gewoon voor je uit blijven schuiven en over 5 jaar huilen dat je hele jeugd naar de tyfus is omdat er nooit spelers doorbreken en de echte talenten besluiten om het maar eens bij andere clubs te proberen. Lekker je hele selectie dichtsmeren met aankopen ja.
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.quote:
En over 2 seizoenen huilen dat je hem aan de straatstenen niet kwijtraakt als hij nog een 1-jarig contract heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:31 schreef chololocos het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
15 miljoen pond, dat is zo'n 18,5 miljoen euro. Brands zou gek zijn als hij het niet zou doen.
Toivonen had ook al voor 14 miljoen in Liverpool kunnen zitten toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.
Wat invalbeurtjes en een paar basisplekken noem ik nog geen doorbrekende jeugd. Face it, Affelay is de enige (!) jeugdspeler die door is gebroken de laatste 15 jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef chololocos het volgende:
[..]
jeugd krijgt de kans wel he , memphis , locadia , ooijen , dus wat lul je.
Zijn waarde kan blijven stijgen gast.verkoop liever engelaar , wijnaldum,manolev.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
15 miljoen pond is meer dan genoeg om een goed CV te halen, Maher en een vervanger voor Strootman. Dus ja, ik spoor. Stroot is goed, maar 18,5 miljoen euro ga je nooit meer voor hem krijgen.
Dat is nooit serieus geweest. En ik geloof 15 miljoen pond voor Stroot eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Toivonen had ook al voor 14 miljoen in Liverpool kunnen zitten toch?
juist en dat snappe sommige kuleke nie hequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.
Van Bommel is veel belangrijker en 18,5 miljoen is zo'n beetje wat je in de CL ophaaltquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi bedrag natuurlijk, maar dan kan je het kampioenschap wel meteen vergeten.
gast een jeugd speler speelt zich niet gelijk in de basis he , slaap verder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat invalbeurtjes en een paar basisplekken noem ik nog geen doorbrekende jeugd. Face it, Affelay is de enige (!) jeugdspeler die door is gebroken de laatste 15 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |