SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijk![]()
![]()
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]Dank, voel ik me minder schuldig tov ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Engels commentaarKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
PSV speelt geen leuke uitwedstrijden. Als die er zijn, is dat thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de RijkIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wat? Hattrick Suarez?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Maar hoe minder in een wedstrijd gebeurt hoe meer off topic mensen gaan.quote:
Je kan er bijna niets over zeggen of alleen dit soort comments:quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En nu ineens Arabisch commentaar
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een scquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe minder in een wedstrijd gebeurt hoe meer off topic mensen gaan.Je kan er bijna niets over zeggen of alleen dit soort comments:![]()
![]()
Gaat de foute kant op weer
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een sc![]()
![]()
Goeie pot weer.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een sc
Maar ff ontopic:
Locadia speelt best goed. Hij heeft nog geen doelpunt, maar is een fantastische aanspeelpunt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beetje de Pelle van PSV dus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
Maar ff ontopic:
Locadia speelt best goed. Hij heeft nog geen doelpunt, maar is een fantastische aanspeelpunt.![]()
Pelle maakte wel een hele mooie, maar die Immers denkt echt dat je ook punten kreeg als je de bal de 2e ring injaagt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef RvLaak het volgende:
Mooie aanval Zwolle... En heel mooi des Feyenoords afgemaaktOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
idd... De prutserquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakte wel een hele mooie, maar die Immers denkt echt dat je ook punten kreeg als je de bal de 2e ring injaagt.![]()
![]()
Alleen deze is beter en nog veel jonger ook. Volgens mij hebben ze even veel doelpunten.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Locadia heeft 1 wedstrijd nodig om het gemiddelde van pelle te bereikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle kan scoren, zo heeft iedere voetballen zo zijn kwaliteiten![]()
![]()
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen deze is beter en nog veel jonger ook. Volgens mij hebben ze even veel doelpunten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Lens en buitenspel![]()
![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij speelde vandaag best goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik.![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar dat Locadia beter is als je kijkt naar leeftijd etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet zozeer beter, maar meer potentiequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar dat Locadia beter is als je kijkt naar leeftijd etc.![]()
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zozeer beter, maar meer potentie
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
speciaal voor jou danquote:
hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig dit keer niet misbruikt als LB.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Compliment het volgende:
Ritzmaier is ook wel een goed spelertje hoor.![]()
Sarcasme is m'n ding wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als "net" definieert als "recht op de keeper schieten", dan heb je gelijk ja![]()
![]()
PSV weet dat Zwolle in de laatste minuten altijd goals tegenkrijgt.
helaas.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Misbruikt inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig dit keer niet misbruikt als LB.![]()
![]()
Willems idioot.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ook de Engelse commentator vond het een 100% penal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Daar kwam PSV goed wegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zwolle.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zwollequote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
weer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus komt PSV gewoon weer goed weg hè.![]()
Willems is een sukkel eerste klas."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wtf Willems.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Werd Ritzmaier nou helemaal weggedold?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
T is al bijna rust
Everton LiverpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Everton LiverpoolokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Stroot doet altijd zo, als ie ingetogen doet dan is er iets aan de hand met hemquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Strootman gaat voor een kaart voor klagen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Dat zit niet echt in zijn aard geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:15 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De Stroot doet altijd zo, als ie ingetogen doet dan is er iets aan de hand met hemOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Anders ga je even tijdrekkenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
KoffietijdOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alhoewel, was er net buiten volgens mij.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Eerlijk is eerlijk, dit is een zaadpot."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
't Is dan ook een spits.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij was vorige week Spits en is nu Linksvoor. Als je zo misbruikt wordt dan is het normaal.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Laatste 2 wedstrijden eigenlijk al. Is wachten tot we een pot verliezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef mrstylo het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is een zaadpot.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Denk dat 75% van het scheidsrechterscorps een pingel had gegeven. We mogen niet klagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Alhoewel, was er net buiten volgens mij.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Heracles uit, altijd lastigquote:
Typisch, ik moet ff schijten en Twente scoort
Neem even een laxeerpil plzquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch, ik moet ff schijten en Twente scoort![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch, ik moet ff schijten en Twente scoort
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Heel gek als Nederlander.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef sausagin het volgende:
Eredivisie kijken als er premier league isOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ff? Dat was 10 minuten geleden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch, ik moet ff schijten en Twente scoort![]()
Buitenlands voetbal kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef sausagin het volgende:
Eredivisie kijken als er premier league is![]()
![]()
Zwolle speelt goed, of speelt psv slecht?Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Beide.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zwolle speelt goed, of speelt psv slecht?![]()
Er gebeurt gewoon geen hol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zwolle speelt goed, of speelt psv slecht?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
PEC speelt het hele seizoen al goed, heeft alleen net zulke goede afmakers als Feyenoordquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zwolle speelt goed, of speelt psv slecht?![]()
![]()
Hij moet het nog wel even laten zien deze wedstrijd, mag onderhand weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Locadia staat gewoon in de basis zie ik net.
Afmakertje die Locadia.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Sterk aan de bal, alleen jammer dat hij vaak moet wisselen van positie met lensquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Locadia staat gewoon in de basis zie ik net.
Afmakertje die Locadia.![]()
Jij bent altijd na 5 min klaar?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Gaat moeilijk als je niet inde spits staatquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hij moet het nog wel even laten zien deze wedstrijd, mag onderhand weer![]()
![]()
Komt goed, ik voel het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je niet inde spits staatEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ron de Rijk gaat een anti Lens hyve oprichten heb ik zo het idee.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die goal van Gouriye.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
En een slechte keeperquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC speelt het hele seizoen al goed, heeft alleen net zulke goede afmakers als Feyenoordhet is wachten tot de eerste keeper weer terug komt.
Who's the black private dick
t was er buiteeeequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat? Dat is geen pingel?
TéringjantjesIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die staat er nu inquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
En een slechte keeperhet is wachten tot de eerste keeper weer terug komt.
![]()
![]()
Het IJsseldelta stadion ziet er echt duizend keer gezelliger en aangenamer uit met die extra tribunes. Waarom ze die niet laten staan is me een raadsel.![]()
Dikke mongool is het ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ron de Rijk gaat een anti Lens hyve oprichten heb ik zo het idee.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maar de scheids deed nietsquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Randje. Kon penalty of vrije trap.![]()
![]()
quote:ik dacht dat ie nog altijd geblesseerd was.
Nope, vorig weekend teruggekomenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik dacht dat ie nog altijd geblesseerd was.
![]()
Vorige week deed Boer weer meequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]ik dacht dat ie nog altijd geblesseerd was.
![]()
![]()
Komt omdat pec een warme club isquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
Het IJsseldelta stadion ziet er echt duizend keer gezelliger en aangenamer uit met die extra tribunes. Waarom ze die niet laten staan is me een raadsel.![]()
![]()
quote:moet eens wat beter gaan opletten
Zijn de Bardames er lekker dik? Want dik maakt gezellig en warmquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt omdat pec een warme club is![]()
Nouja, het stadion is niet bepaald het toppunt van gezelligheid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt omdat pec een warme club is![]()
Maar als je een penalty geeft vind ik rood dubbel straffen. Indien er buiten wel rood.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Nee, helemaal nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn de Bardames er lekker dik? Want dik maakt gezellig en warm![]()
![]()
De stroot.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Al zijn die blauwvingers wel gezellige mensenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, het stadion is niet bepaald het toppunt van gezelligheid.* RvLaak mompelt iets over regels die regels zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar als je een penalty geeft vind ik rood dubbel straffen. Indien er buiten wel rood.![]()
KUUUT LOCADIAIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die nieuwe tribune die dicht op het stadion staat blijft gewoon hoor. Dat is de Stentor tribune ism de De Stentor (de krant hier). Van wat ik begrepen heb staan de andere tribunes wat verder van het veld omdat ze zo makkelijk kunnen uitbreiden. Maar zo mooi vind ik de buitenkant iig nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
Het IJsseldelta stadion ziet er echt duizend keer gezelliger en aangenamer uit met die extra tribunes. Waarom ze die niet laten staan is me een raadsel.
Ja van achteren of schuin van achteren? De overtreding was nou niet dermate lomp dat je er meteen rood voor moet geven. Het is godverdomme geen vrouwenvoetbalquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Maar als je een penalty geeft vind ik rood dubbel straffen. Indien er buiten wel rood.
* RvLaak mompelt iets over regels die regels zijnCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
neequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wisten jullie dat Diederik Boer een vinger verloren is?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben geboren en getogen Zwollenaar, je hoeft mij niet uit te leggen wat de Stentor is hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die nieuwe tribune die dicht op het stadion staat blijft gewoon hoor. Dat is de Stentor tribune ism de De Stentor (de krant hier). Van wat ik begrepen heb staan de andere tribunes wat verder van het veld omdat ze zo makkelijk kunnen uitbreiden. Maar zo mooi vind ik de buitenkant iig niet![]()
![]()
Ik welquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wisten jullie dat Diederik Boer een vinger verloren is?![]()
![]()
Ik prijs me gelukkig dat ik ze nog alle tien heb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wisten jullie dat Diederik Boer een vinger verloren is?![]()
Kwijtgeraakt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wisten jullie dat Diederik Boer een vinger verloren is?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Eens, maar als je fluit moet je als scheids ook een kaart geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja van achteren of schuin van achteren? De overtreding was nou niet dermate lomp dat je er meteen rood voor moet geven. Het is godverdomme geen vrouwenvoetbal![]()
Hoe moet ik dat raden danquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Zwollenaar, je hoeft mij niet uit te leggen wat de Stentor is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat raden dan
Ondertitel was een hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
RKC - Twente is verder best wel een kutpot
quote:Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen. Hij bleef toen met zijn vinger aan de spijlen die aan het dak bevestigd waren hangen. Boer is daarmee de enige keeper in het Nederlands betaald voetbal met negen vingers.![]()
Ah, Heracles op 3-1
Ga dan EVE-LIV kijken. Topwedstrijdje. Miste net Sterling een téringgrote kansquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RKC - Twente is verder best wel een kutpot![]()
![]()
kunstgrasquote:
Derijck
Ga het vragen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af, heeft hij dan een handschoen met vier vingers of een prothese?![]()
Oh ik dacht aan een trek eens aan mijn vinger-grap gone wrong.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan een trek eens aan mijn vinger-grap gone wrong.![]()
![]()
![]()
kijk, daar zie je de amputatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eens gesproken maar toen is het me niet opgevallen.![]()
![]()
Het maakt allemaal niet zoveel uit, als ze maar consequent zijn. Wat mij betreft beginnen we eens met het praten met de scheids te verbieden en daar direct een gele kaart aan te verbinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar als je fluit moet je als scheids ook een kaart geven.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk 3x achter elkaar op achterstand. Willem II, AIK en Zwolle![]()
Kom op Zwolle en Rkc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Kan gebeuren in de hel van Zwolle.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Engelse commentatorKein gewalt! Wir sind das volk!
quote:
Omg dit kan echt het weekend van Twente worden!
Kijk alleen naar de 2e helft, maar 1ste zou best voor PSV geweest kunnen zijn, ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2x zoveel kansen, 65% balbezit. Maargoed.![]()
Slecht verdedigen = goals tegen krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2x zoveel kansen, 65% balbezit. Maargoed.![]()
Morgen doet hij de bingo met Harryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV liep de eerste helft constant tegen Boer opquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de 2e helft, maar 1ste zou best voor PSV geweest kunnen zijn, ja.![]()
![]()
![]()
Ik ben er nog niet zo zeker van dat dit voor Twente goed gaat aflopenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omg dit kan echt het weekend van Twente worden!![]()
Hutchinson![]()
Ik vrees alleen dat dit de 3e keer wordt dat zwolle een voorsprong gaat weggeven
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Aidspot.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vrees alleen dat dit de 3e keer wordt dat zwolle een voorsprong gaat weggeven![]()
![]()
PEC had ook al een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk alleen naar de 2e helft, maar 1ste zou best voor PSV geweest kunnen zijn, ja.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC had ook al een penalty moeten krijgen.Anonieme tievesclown![]()
Las ik al ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC had ook al een penalty moeten krijgen.
Dus gewoon terecht dit.![]()
En datquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PEC had ook al een penalty moeten krijgen.![]()
DERIJCK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een 100 % strafschop was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Haha Kutchinson. haha.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geschorstquote:
PSV mag wederom weer een achterstand proberen weg te poetsen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Hopen dat ze het wederom niet luktquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef ZaZoe het volgende:
PSV mag wederom weer een achterstand proberen weg te poetsen![]()
![]()
Virtuele stand EredivisieDikgedrukt heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.quote:1. FC Twente (10) 25
2. Vitesse (9) 21
3. PSV (10) 21
4. Ajax (10) 18
5. Feyenoord (10) 18
6. FC Utrecht (10) 18
7. Heracles Almelo (10) 14
8. ADO Den Haag (10) 14
9. NEC (10) 13
10. FC Groningen (10) 11
11. PEC Zwolle (10) 11
12. SC Heerenveen (10) 10
13. RKC Waalwijk (10) 10
14. AZ Alkmaar (9) 9
15. Roda JC (10) 9
16. NAC Breda (10) 8
17. Willem II (10) 6
18. VVV Venlo (10) 3Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Dit zou zo fijn zijn. Zo erg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Virtuele stand Eredivisie
[..]
Dikgedrukt heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.![]()
Bedankt man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch maar even streampje PEC - PSV zoeken
Tadic is wel een goeie speler.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor mijn part komt er niemand voor in de plaats. Opgerot met die kneusquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dikgedrukt heeft 1 wedstrijd minder gespeeld.
Ik mis eigenlijk wel mijn eredivisie op de TV. Lekker onderuitgezakt op bed voetbal kijken.Anonieme tievesclown![]()
Ronnie Reiniers. Top naam.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jammer dat Evert deze wedstrijd niet doet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldum hoor ik nu ook voor het eerst.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
aiaiaiaiaiiaiiiiiiIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Die dekselse Everton.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: