SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijk![]()
![]()
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de Rijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]Dank, voel ik me minder schuldig tov ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb Engels commentaarKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder Ron de Rijk was het nog steeds niet een leuke wedstrijd.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
PSV speelt geen leuke uitwedstrijden. Als die er zijn, is dat thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef RvLaak het volgende:
@PSV'ers hier... Vinden jullie de wedstrijd leuk? Ik kan er maar niet inkomen door die klote Ron de RijkIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wat? Hattrick Suarez?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk al die spoilers. Er schijnt een topic voor die wedstrijd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Maar hoe minder in een wedstrijd gebeurt hoe meer off topic mensen gaan.quote:
Je kan er bijna niets over zeggen of alleen dit soort comments:quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En nu ineens Arabisch commentaar
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een scquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe minder in een wedstrijd gebeurt hoe meer off topic mensen gaan.Je kan er bijna niets over zeggen of alleen dit soort comments:![]()
![]()
Gaat de foute kant op weer
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een sc![]()
![]()
Goeie pot weer.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
I know, maar je hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, en wil je het ergens anders over hebben is er een sc
Maar ff ontopic:
Locadia speelt best goed. Hij heeft nog geen doelpunt, maar is een fantastische aanspeelpunt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beetje de Pelle van PSV dus?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.
Maar ff ontopic:
Locadia speelt best goed. Hij heeft nog geen doelpunt, maar is een fantastische aanspeelpunt.![]()
Pelle maakte wel een hele mooie, maar die Immers denkt echt dat je ook punten kreeg als je de bal de 2e ring injaagt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef RvLaak het volgende:
Mooie aanval Zwolle... En heel mooi des Feyenoords afgemaaktOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
idd... De prutserquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pelle maakte wel een hele mooie, maar die Immers denkt echt dat je ook punten kreeg als je de bal de 2e ring injaagt.![]()
![]()
Alleen deze is beter en nog veel jonger ook. Volgens mij hebben ze even veel doelpunten.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Locadia heeft 1 wedstrijd nodig om het gemiddelde van pelle te bereikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle kan scoren, zo heeft iedere voetballen zo zijn kwaliteiten![]()
![]()
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen deze is beter en nog veel jonger ook. Volgens mij hebben ze even veel doelpunten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Lens en buitenspel![]()
![]()
![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij speelde vandaag best goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik.![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar dat Locadia beter is als je kijkt naar leeftijd etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Pelle wel goed, als een van de weinigen geloof ik."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet zozeer beter, maar meer potentiequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar dat Locadia beter is als je kijkt naar leeftijd etc.![]()
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zozeer beter, maar meer potentie
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
speciaal voor jou danquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig dit keer niet misbruikt als LB.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Compliment het volgende:
Ritzmaier is ook wel een goed spelertje hoor.![]()
Sarcasme is m'n ding wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als "net" definieert als "recht op de keeper schieten", dan heb je gelijk ja![]()
![]()
PSV weet dat Zwolle in de laatste minuten altijd goals tegenkrijgt.
helaas.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Misbruikt inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig dit keer niet misbruikt als LB.![]()
![]()
Willems idioot.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ook de Engelse commentator vond het een 100% penal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Daar kwam PSV goed wegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zwolle.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Zwollequote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
weer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef stoeltafel het volgende:
Jezus komt PSV gewoon weer goed weg hè.![]()
Willems is een sukkel eerste klas."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wtf Willems.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Werd Ritzmaier nou helemaal weggedold?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
T is al bijna rust
Everton LiverpoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Everton LiverpoolokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: