Volgens mij wilde OKC geen 5 jaar geven (kan alleen bij maximum) en Harden wilde dat juist wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:56 schreef TheGOAT het volgende:
Ik denk dat de échte reden voor de trade niet het geld is. OKC had Harden 54 miljoen geboden, Harden wilde de max van 60. Die paar miljoen had hij ook via sponser etc. binnen kunnen halen. Harden wil een max, dat is hij ook wel waard (Als spelers als Marc Gasol eenzelfde contract krijg, of DeAndre Jordan 43 voor 4 jaar...), maar OKC wil hem dat niet geven. Dan is Presti heel gedecideerd.
En idd, het gaat hier waarschijnlijk niet om Martin, maar wel om Lamb. Uitstekend geschikt als 3e optie, niet nu misschien maar wel over een paar jaar. En die picks natuurlijk. Vraag is wel tot hoever ze protected zijn. Charlotte kun je misschien een top 5 pick verwachten, maar als hij top 5 protected is kan het je ook niets opleveren.
En de vraag is hoelang Durant en Westbrook willen wachten op het 'rebuilden', nu ze vorig jaar geproefd hebben van winning it all. Het wordt dus sowieso een interessant seizoen in OKC
Wizjes favoriet? Don't think so..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan we bijna, Wizards @ Cavs beginnen we mee. Mooie match lijkt me, met Wizjes als favoriet. Echter moet Cleveland winnen want Kyrie, Gee en Varejao heb ik in mijn fantasy team.
Dus toch wel, kreeg gister avond het mailtje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Geen gratis Leaguepass promo dus, voorgaande jaren wel het geval.
quote:If you do not cancel your subscription prior to the conclusion of the Free Trial period (ending Nov 7 at 11:59 PM ET), the payment method you provided will be billed on Nov 8 for ¤179.00. You may cancel at any time via My Account section
Opletten of 179 dollar kwijt zijn ;-)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef Fukjoeman het volgende:
Hier werkt leaguepass iig niet, en heb voor de rest vandaag geen tijd goddamnit
.
En ja, ik heb ook mn CC ingevuld. Is nodig voor authorisation denk ik. Was vorig jaar niet nee. Maar ja, als je gewoon goed oplet is er niks aan de hand.
Je moet je package cancelen voor 7 nov. Anders wordt inderdaad 179euro(!) afgeschreven. Ik heb een pre-paid CC dus voor mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef Rienks het volgende:
[..]
Opletten of 179 dollar kwijt zijn ;-)
Yup.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef DUK het volgende:
Echt gaar om Allen in een heat-jersey te zien..
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:08 schreef Reanimation het volgende:
Did not see this coming:
Stephen Curry has reportedly reached an agreement on a contract extension with the Golden Warriors.
The deal is for four years and $44 million. Curry is expected to sign tonight before the Warriors’ opener against the Phoenix Suns.
Anders ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef TheGOAT het volgende:
Ben benieuwd naar de Warriors - Suns game vanavond
Inderdaad, jammer dat Toronto net niet kon winnen!quote:
Je vraagt je af wat daar gebeurt. Het is niet zo alsof KG een echte Celtic is die daar vrijwillig rondloopt. Zou hij nou echt boos zijn omdat Allen bij de Heat loopt? Als fan kun je daar boos over zijn maar als speler lijkt me dat onzin.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:13 schreef emokid het volgende:
Die app ziet er heel goed uit. Al geprobeerd, maar nog niet met League Pass..
[ afbeelding ]
Hoopt vrijdag weer te kunnen spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Doler12 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Steve Nash? Zag hem het veld verlaten tijdens de eerste periode.
Waar blijf je met je recaps van de games van de Lakersquote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hoopt vrijdag weer te kunnen spelen
Blijkbaar zat ik foutquote:Op donderdag 1 november 2012 21:19 schreef Alovenac het volgende:
Whehehe Jay, ze zouden er toch staan aan het begin van het seizoen..
Lakers, ik zie het somber in voor ze.
Achja, sowieso denk ik dat de glorietijden van Lakers ver voorbij zijn..quote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Blijkbaar zat ik fout10-72 record en 1e pick in draft volgend jaar dan maar!
Hou jij t maar bij voetbal gap:pquote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Achja, sowieso denk ik dat de glorietijden van Lakers ver voorbij zijn..
Maar we zullen zien.
Hahaha not this shit againquote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef TheGOAT het volgende:
Lakers zijn al sinds 2009 hun tijd voorbij, 2010 hadden ze nooit gewonnen als Perkins niet geblesseerd geraakt was.
Vrees dat Brown het seizoen gewoon afmaakt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:01 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers![]()
Ik hoop toch echt dat daar verbetering in komt.
Ruimte genoeg voor verbetering in ieder geval.
Hoe lang gaat het nog duren, voordat ze coach Brown ontslaan...?
OKC, Parker erg nice.
Denk ook dat OKC het zeker gaat merken dat ze Harden kwijt zijn.
Wel heerlijk dat het seizoen is begonnen.
Steal van de draft van vorig jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef Sasman het volgende:
Jaja....Iedereen preekt hier maar Parker. Maar Kawhi Leonard vorige week assist voor Parker zijn game winning shot en nu maakt hij de steal op Durant. Beest!
Looooooooooooooool. Laat me dit eventjes op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Kobe moet eens naar Lebron kijken en zien dat hij het niet alleen kan en met het team moet gaan spelen. Leuk die 40pt, maar howard pakte maar 13 en dat was de hoogste. Als ze de playoffs uberhaupt willen halen mogen ze wel eens een team worden. Ook al duurt dat even, maar Kobe speelt blijkbaar liever alleen
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Looooooooooooooool. Laat me dit eventjes op een rijtje zetten.
1. Jij bent Miami-fan all the way, en ook je liefde voor LeBron is niet onopvallend.
2. Dit statement slaat nergens op, gebasseerd op 1 game
3. Kobe scoort 40 punten, Lakers verliezen met 10 punten
4. LeBron scoort 23 punten en verliest met 20 punten.
5. Ik doe nu precies hetzelfde, op 1 wedstrijd baseren om te laten zien hoe bizar statement je maakt
6. Kobe schiet 61% FG's de 1e 3 wedstrijden, 31 ppg. Aan ZIJN offense ligt het niet...
7. Dit is een 'argument' wat we al zo vaak gehoord hebben, dat Kobe teveel schiet, en niet genoeg passt en blabla. De man heeft 5 ringen, staat 5e op de all-time scoring list en is één van de beste spelers uit de geschiedenis. 2nd best SG achter MJ, probably top-10 player of all-time. Maar nee je hebt gelijk, Kobe kan het inderdaad niet alleen, en moet met het team gaan spelen. Eigenlijk is Kobe dus een poep-speler, je hebt gelijk
Serieus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Zullen we een GOAT fanclub oprichten?
HAHAHA!quote:Op zondag 4 november 2012 01:55 schreef emokid het volgende:
Rockets. Wat een team is dit. Ze zijn weer op dreef hoor.
Ik was bij deze wedstrijd. Harden probeerde in het 4e quarter alles zelf te doen en daar ging het gewoon mis. Lin wel erg goed.quote:Op zondag 4 november 2012 01:55 schreef emokid het volgende:
Rockets. Wat een team is dit. Ze zijn weer op dreef hoor.
Viel me ook op.quote:Op zondag 4 november 2012 18:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
De Knicks spelen echt goed, vooral verdedigend, ook Carmelo maakt verdedigend veel indruk op me.
Jammer dat je NBA 2K13 weg wil doen, veruit beste sportsgame dit momentquote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Liefhebbers van NBA 2k13?
[TK] Xbox games NBA 2k13, PES 2012 en CoD MW3
Om eerlijk te zijn vind ik 2K12 beter. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik die gewend ben.quote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je NBA 2K13 weg wil doen, veruit beste sportsgame dit moment
2K13 is wel wennen ja, vooral het dribbelen. Maar eindelijk blocken ze je niet als je vrij kan dunken.. Dat is voor mij al een top verbeteringquote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik 2K12 beter. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik die gewend ben.
Bij San Antonio had Neal met 17 de meeste punten, met 19 minuten(!) speeltijd.quote:
2013 kan niet, maar 2014 zou goed kunnen. Julius Randle en Jabari Parker zijn wel concurrenten in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Daaaamn. Kijken we naar een #1 Draft pick voor in 2013 of 2014?
Grootste deel van de fans hebben al vanaf het aantrekken van Brown al vraagtekens erbij gehad.. Zn rotations zuigen, hij weet niks van offense, defense zou zijn ding moeten zijn maar zelfs met Howard in de ploeg lijkt het nergens op. En de spelers hebben hem nooit echt serieus genomen..quote:Op donderdag 8 november 2012 10:26 schreef emokid het volgende:
De klassieke fout afschuiven op de coach. Ik vind het mooi dat Lakers fans er oprecht in geloven dat het team wonderbaarlijk goed gaat draaien zonder Mike Brown, zomaar plotseling.
Mwah 2004 was veel extremerquote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ik hoorde vandaag de vergelijking tussen de 2004 Lakers en deze lichting. Interne fricties maar wel kwaliteit, dat staat buiten kijf.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:16 schreef matthijst het volgende:
Genieten van die Lakers start dit seizoen. Prachtig om Kobe te zien pruilen en stampvoeten als een kleuter op de snoepafdeling van Appie Heyn.
http://espn.go.com/los-an(...)ke-brown-source-saysquote:Los Angeles Lakers coach Mike Brown has been fired after a 1-4 start to the season, a source tells ESPNLosAngeles.com's Ramona Shelburne.
It is not known yet who will take over for him, but a source indicated that one of assistant coaches Bernie Bickerstaff or Chuck Person will take over on an interim basis.
Earlier Friday, sources had told ESPN.com's Marc Stein that the team was using its upcoming six-game homestand to evaluate Brown, but after numerous discussion over the past 48 hours, Lakers management came to a unanimous decision that the team wasn't heading in the right direction.
The Lakers have had a healthy Steve Nash in the lineup for only 1½ of their five games so far thanks to a leg injury, while fellow newcomer Dwight Howard has acknowledged that he's still recovering from the back surgery that brought a premature end to his 2011-12 campaign and knocked him out of the London Olympics. Kobe Bryant has also been playing through a foot ailment.
The Lakers are off to the worst start in the Western Conference despite carrying the league's largest payroll at just over $100 million, which would trigger an estimated luxury-tax bill at season's end of nearly $30 million.
The team has also been trying to institute a form of the Princeton offense, a system that relies on reads and ball sharing in order to take some offensive load off Bryant. The results have been mixed so far.
Stan van Gundy.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zou graag willen dat Mike D'Antoni de coach wordt, vooral omdat ik niet genoeg krijg van de reacties van Laker-fans
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Jeff van Gundy hopeljik, wordt superawkward met Dwight dan
Dat interview van vorig jaar was zo verschrikkelijk pijnlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Jeff van Gundy hopeljik, wordt superawkward met Dwight dan
Ze waren al matig met Dwight, laat staan zonder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef Alovenac het volgende:
Net het eerste kwart van Magic - Nets zitten kijken.. Wat is Magic een matige ploeg zeg.
Dat is geweldigquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:16 schreef BDIL het volgende:
Je kan met je league pass NBA live in HD op je xbox kijken![]()
App downloaden en inloggen met je account
Alle highlites waren in HD te zienquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is geweldig
HD kwaliteit?
35eu per maand toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:16 schreef BDIL het volgende:
Je kan met je league pass NBA live in HD op je xbox kijken![]()
App downloaden en inloggen met je account
DM me effe hoequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad, of gratis op je iPhone of iPadje en dan streamen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad, of gratis op je iPhone of iPadje en dan streamen
quote:
Is dat niet teveel en extra werk?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef TheGOAT het volgende:
Maar wat is er zo speciaal aan dat je LP op je XBOX kan kijken, je kan het toch ook op je PC zien en dan HDMI kabel naar je tv-scherm?
Lol je plugt dan een HDMI in je laptop in en voilaquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat niet teveel en extra werk?
Plus die van je xbox is gemaakt voor je tv resolutie
Maar het is wel handig met een laptop op je schoot :p even andere dingen kijken, nog wat werk afmaken etc. Maar het is bij een ieder anders natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol je plugt dan een HDMI in je laptop in en voilaIs toch net zoveel werk als je xbox aanzetten, snap de toegevoegde waarde niet zo, maar misschien gaat het om de gadget ofzo, I don't know. Was niet aanvallend bedoelt maar meer als in; wat brengt het voor extra's
Jeff van Gundy ken ik van die commercials in de NBA bus enzo. Geniaal was dat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het was Stan van Gundy he jongens, niet Jeff van Gundy
Sinds wanneer volg jij zo actief NBA gap?quote:Op zondag 11 november 2012 04:00 schreef Alovenac het volgende:
Bobcats - Mavericks leuke game.
Bobcats stonden 4 punten achter met 28 seconde te gaan. Toen verschil na 2 punten gebracht, met een fout. Vrije worp gemist, in de kluts de bal gevangen. En 2.8 seconde voor het einde gelijk maken.
Sinds dit seizoen man. Heb mezelf voorgenomen aan het begin van dit seizoen, of actief volgen of niet. Steeds dat half/half en dan de play-offs weer wel. Schiet niet op..quote:Op zondag 11 november 2012 05:12 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Sinds wanneer volg jij zo actief NBA gap?
Ik vind dat soort opmerkingen altijd zo kortzichtig. Hij neemt zoveel FGs omdat het moet, wie gaat er anders scoren buiten Durant en nu mss Martin?quote:Op dinsdag 13 november 2012 03:09 schreef Reanimation het volgende:
De Thunder gaan echt nooit een ring pakken zolang ze Westbrook hebben.. Die gast schiet echt teveel, meer FGA dan Durant.
Dat is dan ook een probleempje van OKC, naar wie gaan ze in crunchtime buiten KD. Westbrook wordt niet helemaal vertrouwd en Harden is weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort opmerkingen altijd zo kortzichtig. Hij neemt zoveel FGs omdat het moet, wie gaat er anders scoren buiten Durant en nu mss Martin?
Beetje thuis in advanced statistics?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort opmerkingen altijd zo kortzichtig. Hij neemt zoveel FGs omdat het moet, wie gaat er anders scoren buiten Durant en nu mss Martin?
Dit seizoen is ook nog maar net begonnen, die paar games kan je geen speler op beoordelen. Ik zal zeker niet ontkennen dat zijn shot selection flink verbeterd kan worden maar als je op het veld aanvallende sterren als Perkins, Ibaka en Sefolosha om je heen hebt staan dan kan je niets anders dan zelf schieten of hem afgeven op Durant, wat ook niet altijd gaat werken als hij goed gedekt staat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:19 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Beetje thuis in advanced statistics?
Niets moet, als ze laat in de shotclock zijn, ja dan moeten ze. Anders is het team structureel 'broken' en gaan ze uberhaupt geen championship winnen
Russell Westbrook schiet dit seizoen 27-89 (0.303) buiten de 3 ft van de rim. Helaas schiet hij meer dan 60% van zijn schoten buiten dat gebied. Dat helpt je team nooit, het is ook niet voor niets dat Westbrook een negatieve invloed heeft voor zijn career en slightly positief de laatste paar jaar.
Het zal sowieso veel schelen als Kevin Martin de schoten die Westbrook nu neemt zal nemen. Gezien het feit dat Martin boven de .400 zit op schoten buiten de 3ft. Maar nu komt het mooie, zelfs Ibaka is effectiever met die schoten dan Westbrook is.
Kijk ernaar uit, vrees echter de eerste nederlaag dit seizoen.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:29 schreef matthijst het volgende:
Vanavond Spurs-Knicks.
Dat kan een mooie wedstrijd worden.
Minder bandwagon teams kiezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef Iwanius het volgende:
Wat is het toch de laatste tijd met mijn favoriete teams.
Eerst bakken de NY Yankees in de MLB er niks van tijdens de WS en in de NBA liggen de Lakers helemaal in puin en focust de media van ellende maar op onderstaande zaken aan de zijlijn.
[ afbeelding ]
Dit dus, Lakers & Yankees wat een combiquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Minder bandwagon teams kiezenZe kunnen niet altijd winnen.
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dit dus, Lakers & Yankees wat een combi
Batum hield Portland in de wedstrijd, verder gun ik het die Leonard heel erg. Refs waren matig, maar Lillardquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:17 schreef TheGOAT het volgende:
Damien Lillard is THE TRUTH! Ik zei het al voor het seizoenDeze man is zo rustig, 'composed', hij kent het spelletje nu al als geen ander. Heerlijke speler om naar te kijken
Clutch as hell, net als Irving vorig jaar
Wat had je verwacht?quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef Sasman het volgende:
Kings![]()
![]()
Je word er toch echt niet blij van als Kings fan zijnde.
Rare wedstrijd moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 05:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Was gisteren bij Bulls vs Chicago.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:16 schreef Multiply het volgende:
[..]
Rare wedstrijd moet dat geweest zijn.
Vrij kut idd die nieuwe sitequote:Op dinsdag 20 november 2012 09:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]haha! Ja, blazers obv
Wie vind de nieuwe NBA website trouwens WEL een improvement? Zo onoverzichtelijk als wat toch?
0 assistsquote:Op woensdag 21 november 2012 13:40 schreef Alovenac het volgende:
http://espn.go.com/mens-c(...)giate-scoring-record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |