Volgens mij wilde OKC geen 5 jaar geven (kan alleen bij maximum) en Harden wilde dat juist wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:56 schreef TheGOAT het volgende:
Ik denk dat de échte reden voor de trade niet het geld is. OKC had Harden 54 miljoen geboden, Harden wilde de max van 60. Die paar miljoen had hij ook via sponser etc. binnen kunnen halen. Harden wil een max, dat is hij ook wel waard (Als spelers als Marc Gasol eenzelfde contract krijg, of DeAndre Jordan 43 voor 4 jaar...), maar OKC wil hem dat niet geven. Dan is Presti heel gedecideerd.
En idd, het gaat hier waarschijnlijk niet om Martin, maar wel om Lamb. Uitstekend geschikt als 3e optie, niet nu misschien maar wel over een paar jaar. En die picks natuurlijk. Vraag is wel tot hoever ze protected zijn. Charlotte kun je misschien een top 5 pick verwachten, maar als hij top 5 protected is kan het je ook niets opleveren.
En de vraag is hoelang Durant en Westbrook willen wachten op het 'rebuilden', nu ze vorig jaar geproefd hebben van winning it all. Het wordt dus sowieso een interessant seizoen in OKC
Wizjes favoriet? Don't think so..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan we bijna, Wizards @ Cavs beginnen we mee. Mooie match lijkt me, met Wizjes als favoriet. Echter moet Cleveland winnen want Kyrie, Gee en Varejao heb ik in mijn fantasy team.
Dus toch wel, kreeg gister avond het mailtje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Geen gratis Leaguepass promo dus, voorgaande jaren wel het geval.
quote:If you do not cancel your subscription prior to the conclusion of the Free Trial period (ending Nov 7 at 11:59 PM ET), the payment method you provided will be billed on Nov 8 for ¤179.00. You may cancel at any time via My Account section
Opletten of 179 dollar kwijt zijn ;-)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef Fukjoeman het volgende:
Hier werkt leaguepass iig niet, en heb voor de rest vandaag geen tijd goddamnit
.
En ja, ik heb ook mn CC ingevuld. Is nodig voor authorisation denk ik. Was vorig jaar niet nee. Maar ja, als je gewoon goed oplet is er niks aan de hand.
Je moet je package cancelen voor 7 nov. Anders wordt inderdaad 179euro(!) afgeschreven. Ik heb een pre-paid CC dus voor mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef Rienks het volgende:
[..]
Opletten of 179 dollar kwijt zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |