Die dingen zijn onzinnig ja. Net als elke keer zo'n POP schrijvenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja lekker boeiend van die SMARTI-leerdoelen. Moet je er 3 verzinnen, ik heb er uberhaupt maar 2 op het moment.Lekker boeiend de helft van de professionaliseringstaak
quote:
quote:
Nighty night, don't let the bugs bite.quote:
POP?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dingen zijn onzinnig ja. Net als elke keer zo'n POP schrijven
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nighty night, don't let the bugs bite.
Van 3 naar 2 toch? Of zit ik er weer naast?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef MissExpert het volgende:
Wanneer moet de klok nu verzet worden?
Ik dacht van 2 naar 3quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van 3 naar 2 toch? Of zit ik er weer naast?
Jup, om 3 uur is het ineens 2 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, idd van 3 naar 2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is de Zomertijd schat, we gaan nu naar de Wintertijd.quote:
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef MissExpert het volgende:
Ok. Thanks guys. Ik ga biertje opdrinken, even bellen en slaaapiie
Die hebben wij hier niet jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Persoonlijk Opleidings Plan, of iets in die trant.
Baard.quote:
Ja dat weet ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die hebben wij hier niet ja
Ik lach me rot in KPD. Alweer. Ik mag rellen van Yvonne.
Heul nietquote:
Vinnie, doe je mee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet
Ja ik lees hetPrachtig
[..]
Heul niet
Daarom!quote:
Serieus? Even checken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn wekker op m'n telefoon is cool, die rekent mee dat de klok een uur terug gaatdus alsnog 8 uur slaap heb
Wist je dat ik dit ook een paar maandjes heb gekund?quote:
Trouw met mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist je dat ik dit ook een paar maandjes heb gekund?![]()
Alleen dan was er nog meer show
JAquote:
Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog even aflevering van een serie kijken en dan ook op bed neerdalen
quote:
Zodra ik tijd heb en jij neit dronke nbent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun
[..]![]()
Wanneer gaan we drumline kijken?
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens, ik en jaloersZou mijn vent moeten horen, die lacht zich dood.
Ik heb heul niks op vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb en jij neit dronke nbent.
Ik niet, qua relaties in elk geval. Als mijn vriend een andere chick wil neuken, moet hij dat lekker zelf weten, als hij mij maar wel van tevoren laat weten en het veilig doet. Grote kans dat ik vraag mee te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben wel vrij jaloers aangelegd volgens mij
Naaahhwwwquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heul niks op vandaag![]()
En gisteren 4 baco's, die helemaal niet sterk waren
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, qua relaties in elk geval. Als mijn vriend een andere chick wil neuken, moet hij dat lekker zelf weten, als hij mij maar wel van tevoren laat weten en het veilig doet. Grote kans dat ik vraag mee te doen.
Geld verspilling, ik zeg het je. Volgende keer neem ik wel zelf meequote:
Ik wel. Hij wil alleen niet, maar ik mag ook geen seks met anderen hebben, zelfs niet met vrouwen.quote:
Doen. Of gewoon bier supn.quote:[..]
Geld verspilling, ik zeg het je. Volgende keer neem ik wel zelf mee
HAHAHAHAHAHAquote:Het Latijnse woord voor borst is mamma
Dat is best kutquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel. Hij wil alleen niet, maar ik mag ook geen seks met anderen hebben, zelfs niet met vrouwen.Dan wil hij gelijk meedoen
![]()
Ik soep geen bierquote:[..]
Doen. Of gewoon bier supn.
ga bier soepn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is best kut
[..]
Ik soep geen bier
Nee, die standaard biertjes hou ik niet zo van. Speciaal bier moet ik nog eens even scoren.quote:
Dank jequote:
Omdat ik je niet gewappt heb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die standaard biertjes hou ik niet zo van. Speciaal bier moet ik nog eens even scoren.
Tevens: waarom heb ik jou nog niet op WA?
Afschaffen iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wintertijd
Waarom hebben ze dat nou weer uitgevonden -_-
06-dwisgeilquote:
Vanavond om 6 uur al donkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wintertijd
Waarom hebben ze dat nou weer uitgevonden -_-
Doe mij eens wappenquote:
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond om 6 uur al donkerTaart al op?
[..]
Doe mij eens wappenNummer in uw dm
Nee, over een uur is het pas nuquote:
Ja.quote:
maar over een uur is het weer nuquote:
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond om 6 uur al donkerTaart al op?
Dat denk jijquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Nee, over een uur is het 3:06
Heb je hem wel helemaal zelf gemaakt en niet uit een pakje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!
Nee hoor, 3:07 is het danquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar stiekem is het dan 02:06
.
Oneindige loep?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar stiekem is het dan 02:06
.
Hij was uit een pakje want ben zelf totaal geen meesterchefquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je hem wel helemaal zelf gemaakt en niet uit een pakje?
Je bent al te laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen voor dat hele tijdverschuif gedoe plaatsvind. Spreek jullie morgen weer
.
Jij slaapt meer dan 24 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen voor dat hele tijdverschuif gedoe plaatsvind. Spreek jullie morgen weer
.
Nietquote:
Nee een uur of 8, maar nu 9quote:
Je bent wel te laat, de tijd is net een uur terug gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Nee een uur of 8, maar nu 9.
Heul niet.. De tijd gaat over 46 minuten pas terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent wel te laat, de tijd is net een uur terug gegaan
Het is al zondag, dus morgen is maandag. Dat duurt nog 21 uur en 47 minuten voordat het maandag is
Niet, dat is het net 14 minuten geleden gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heul niet.. De tijd gaat over 46 minuten pas terug.
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef DaMook het volgende:
Maar ik ben nu weg, of ik gelijk heb of niet
. Truste vriendjes en vriendinnetjes
![]()
![]()
.
Trusten DaMook!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef DaMook het volgende:
Maar ik ben nu weg, of ik gelijk heb of niet
. Truste vriendjes en vriendinnetjes
![]()
![]()
.
quote:
Dank julliequote:
Ik ook niet, ik heb om 11 uur een motorritjequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf niet lang meer. Moet maandag vroeg weer op
Veel plezierquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb om 11 uur een motorritje
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel plezier
Morgen ga ik een berg afwas doen, en boodschappen en dat soort zaken. En uiteraard weer verder met de zoektocht naar de ultieme medaille
Speel het vaak met Drizztquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, dat heb ik nog geen week geleden online gespeeld!
Ik durf alleen maar tegen botsquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speel het vaak met Drizzt
Hij en ik zijn samen onverslaanbaar
Wij zijn heersch!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speel het vaak met Drizzt
Hij en ik zijn samen onverslaanbaar
Wij ook, tegen 6 brutals tegelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik durf alleen maar tegen bots
Wij spelen ook tegen bots. 6 Brutalsquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik durf alleen maar tegen bots
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij ook, tegen 6 brutals tegelijk
O wreed!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij ook, tegen 6 brutals tegelijk
2 Normals?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O wreed!!
Ik speelde het ook met een vriend van me tegen bots. We speelden tegen 2 normale bots geloof ik, als opwarmertje
Maar we wonnen wel!
Kusjequote:
Ik heb dat spel nog maar 2 weken geleden geinstalleerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 Normals?![]()
Dat doe ik op halve kracht nog. En ik win. Gegarandeerd.
Ooh, dat magquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat spel nog maar 2 weken geleden geinstalleerd
Give me a break
Dit. Tegen normals spelen is een lachertjequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 Normals?![]()
Dat doe ik op halve kracht nog. En ik win. Gegarandeerd.
Ja inddquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Tegen normals spelen is een lachertje
Zonder kussen.quote:
En ik afgeslacht worden zekerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat mag
Wij moeten eens tegen elkaar
Mja, ik maak ook zelf maps. Veel leukerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik afgeslacht worden zeker
Ik speel alleen maar tegen bots trouwens
En als het kan, ga ik het spel ook nog een beetje modden
Ik ga me dan alleen maar vervelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja indd
Moeten we eens doen, voor de lol
Ze vielen wel vroeg aan, maar na de 1e golf was het snel afgelopen (we bouwden superwapens).quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Tegen normals spelen is een lachertje
Bij mij deed de mapeditor het geloof ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik maak ook zelf maps. Veel leuker
Hehehehe. Wacht, ik zoek even een screentje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze vielen wel vroeg aan, maar na de 1e golf was het snel afgelopen (we bouwden superwapens).
Ja, plaats een screeny!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe. Wacht, ik zoek even een screentje.
Met zonder haar.quote:
Bazige baas gaat een bazenscreen postenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe. Wacht, ik zoek even een screentje.
Hoe bedoel je de AI support?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gitaar, maak jij je maps dus ook met ai support?
Als je een multiplayermap maakt voor generals, dan moet je toch ook met waypoints enzo werken?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik tegen 6 brutals. Brutals in een team he.
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik tegen 6 brutals. Brutals in een team he.
[ afbeelding ]
Hij peert ze lekker op een centraal punt, schitterend om te artillery-enquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een multiplayermap maakt voor generals, dan moet je toch ook met waypoints enzo werken?
Of ben ik in de war met zero hour?
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een multiplayermap maakt voor generals, dan moet je toch ook met waypoints enzo werken?
Of ben ik in de war met zero hour?
Ja, kan ze ook rechtstreeks de basis inplempen, maar daar wordt het niet leuker vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij peert ze lekker op een centraal punt, schitterend om te artillery-en
Heb je je maps ergens ge-upload misschien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Die doe ik er ook bij ja.
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je je maps ergens ge-upload misschien?
Upload dan alle vette maps asjeblieftquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kan er wel een uploaden?
Mja, maar wat is een vette map? Ik bouw maps altijd voor 2 tegen 6, zeg maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Upload dan alle vette maps asjeblieft
In 1 grote bazige mappack!!
I-DE-AAL!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, maar wat is een vette map? Ik bouw maps altijd voor 2 tegen 6, zeg maar
Ik ga hem morgen uitproberen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doodeenvoudig, maar wat hebben we een uren lol gehad
liegert, je gaat fappen.quote:
quote:
Hier ook hoor; raam 10cm open en cvplaat op "niet bevriezen".quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar het is ook best fris op de slaapkamer (nooit een kachel aan) raam altijd op een kier voor de frisse lucht
Wisselen van plek?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook hoor; raam 10cm open en cvplaat op "niet bevriezen".
In de winter wisselen we ook altijd van plek, dan lig ik aan de raamkant
Helaas had mijn pyama modelletje adam een erg lage isolatiewaarde
Neh er bestaat ook nog zoiets als galant zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wisselen van plek?Geen rasechte FOK-autist
Moggequote:
Ik zou dat niet kunnen hoor, ik heb mijn eigen plekkie, mijn eigen kuiltjequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh er bestaat ook nog zoiets als galant zijn
Mogguh vinquote:
Heb matras meegewisseldquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen hoor, ik heb mijn eigen plekkie, mijn eigen kuiltje
[..]
Mogguh vin
ohja dat kan bij ons nietquote:
Waar gaat de rit heen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge mensen.
Het schijnt verrekte koud te zijn nu. Gelukkig hoef ik pas over 3 kwartier weg
Op een tweewielert zijn een hoop dunne laagjes en een goed isolerend buitenlaagje iig zeker aan te raden nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge mensen.
Het schijnt verrekte koud te zijn nu. Gelukkig hoef ik pas over 3 kwartier weg
Leuk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
Rit gaat van Apeldoorn richting Deventer, langs de IJssel op, naar Nunspeet en dan naar beneden via Hoog Soeren oid. Klopt fietsie, zo ook de wintervoering er maar even in doen.
Zodat ik je een ontbijtje kan komen brengen?quote:
Das niet kort!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
Rit gaat van Apeldoorn richting Deventer, langs de IJssel op, naar Nunspeet en dan naar beneden via Hoog Soeren oid. Klopt fietsie, zo ook de wintervoering er maar even in doen.
Lekker; wel blaadjes-route maar da's bijna nergens te voorkomen deze tijd van het jaar. En als je voor 12:00 gaat nog weinig last van "ik rijd 30 want ik denk dat ik een auto kan besturen EN rond kan kijken tegelijk mensen"quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
150km ongeveer, uurtje of 3. Misschien iets meer vanwege de kou. Eten nog in een pannenkoeken restaurant bij Wapenveld in de buurtquote:
Oh lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Zodat ik je een ontbijtje kan komen brengen?
Wel mooie omgeving zo. En het weer is best goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
150km ongeveer, uurtje of 3. Misschien iets meer vanwege de kou. Eten nog in een pannenkoeken restaurant bij Wapenveld in de buurt
Half 11 verzamelen. Zal sowieso niet zoveel volk zijn met deze temperaturen denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker; wel blaadjes-route maar da's bijna nergens te voorkomen deze tijd van het jaar. En als je voor 12:00 gaat nog weinig last van "ik rijd 30 want ik denk dat ik een auto kan besturen EN rond kan kijken tegelijk mensen"
neuh, ik lag alleen vannacht.quote:
Ik denk dat ik mijn zondag ga wijden aan het huishouden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Mistress_X het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Klopt, heb de route al eens met ander forum geredenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel mooie omgeving zo. En het weer is best goed
Neuh pas na een uur of 2 komen de notoire "ik moet op zondag buiten wandelen want dat is gezond" mensen van stalquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half 11 verzamelen. Zal sowieso niet zoveel volk zijn met deze temperaturen denk ik
Hopelijk zo mijn schoolwerk afkrijgen en dan een uurtje trainen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Mistress_X het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Same here; had beloofd de badkamer een grote beurt te geven omdat we later deze week logees krijgen (en eega vertrekt woensdag naar Barcelona, de dagen daarna voer ik -echt- niets uitquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn zondag ga wijden aan het huishouden..
Die staat hier ook op mijn lijstje.... Mag wel weer eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here; had beloofd de badkamer een grote beurt te geven omdat we later deze week logees krijgen (en eega vertrekt woensdag naar Barcelona, de dagen daarna voer ik -echt- niets uit)
Is't een grote groep? En vaste voor- en achterrijder, of continue de voorste laten stoppen en zo het rondje rijden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, heb de route al eens met ander forum gereden
Ik heb er gelukkig ook een "mannenklusje" bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die staat hier ook op mijn lijstje.... Mag wel weer eens
5 man. Ik moet hem voorrijden want de voorrijder had ineens afgezegdquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is't een grote groep? En vaste voor- en achterrijder, of continue de voorste laten stoppen en zo het rondje rijden?
Oow maar da's een lekker compact groepje... Laatste rondrit in groepsverband die ik deed was een "Oude Brikken Tour" van motorforum met 40+ deelnemers, door Zeelandquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 man. Ik moet hem voorrijden want de voorrijder had ineens afgezegd
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig ook een "mannenklusje" bij![]()
De metalen rand van de spiegel is aan het roesten; spiegel eruit, schoonmaken en even verfspuit erover dus
Schoonmaken met muziek aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]mannenklusjes
Mijn wederhelft gaat de deur uit met jongste zoontje.. dan loopt niemand me in de weg. Kan ik lekker muziek luisteren en mijn ding doen hier
Jup. Het waren er in eerste instantie 14, maar door kou/pekel rijd 2/3 dus niet meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow maar da's een lekker compact groepje... Laatste rondrit in groepsverband die ik deed was een "Oude Brikken Tour" van motorforum met 40+ deelnemers, door Zeeland
Veel plezier Vinniiee, en rij veiligquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, douchen enzo. Over half uurtje weg.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een mailtje kreeg met van Tamas. Het leek alsof ze eindelijk toegaf na veel gezeur van mij.
In het mailtje stonden 3 foto´s, waarvan er 2 volslagen onherkenbaar waren en de ander was een wazige foto waarin ze op haar knieën zat voor de spiegel.
Tot zo ver mijn avonturen.
Tevens ben ik gister weer 2 keer Leonard genoemd.
Ik lijk heul niet.
[ afbeelding ]
Ja, dank je.quote:
Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Veel plezier Vinniiee, en rij veilig
Heb je krasloten gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Als je me zoekt, in ben in het hoekje in de foetushouding aan het krassen.
Ik wou eigenlijk andere dingen doen. Ging uiteindelijk om half 5 oid slapen denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nog lang op was
Dan was half 10 wakker wel vroeg jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk andere dingen doen. Ging uiteindelijk om half 5 oid slapen denk ik
Hahahahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een mailtje kreeg met van Tamas. Het leek alsof ze eindelijk toegaf na veel gezeur van mij.
In het mailtje stonden 3 foto´s, waarvan er 2 volslagen onherkenbaar waren en de ander was een wazige foto waarin ze op haar knieën zat voor de spiegel.
Ik lijk heul niet.
[ afbeelding ]
Hallo ritme. Ik ben wel echt heel moequote:Op zondag 28 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan was half 10 wakker wel vroeg ja
Vanavond maar vroeg naar bedquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo ritme. Ik ben wel echt heel moe
Vanavond feestjequote:
Nerdsquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lijk heul niet.
[ afbeelding ]
ik denk steeds dat hij een broer heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein beginnen met een koptelefoon?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Prutzooikan ik niet eens muziek luisteren via de tv omdat de F1 opgenomen wordt ....
Ik moet echt iets van een geluidsinstallatie hebben
relatief goedkoop voor prima geluidquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klein beginnen met een koptelefoon?
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon lekker muziek om mij heen en niet (mij kennende) in de knoop zitten met draadjes en het strijkijzerquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klein beginnen met een koptelefoon?
Krulsnoer? Draadloos?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon lekker muziek om mij heen en niet (mij kennende) in de knoop zitten met draadjes en het strijkijzer
Je houdt je mond he?quote:
Het liefst wil ik een squeezebox dan komen die -tig gig aan mp3's ook eens van pasquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krulsnoer? Draadloos?
Maar ik begrijp je wel.
kijk jij niet mee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je houdt je mond he?
[..]
Het liefst wil ik een squeezebox dan komen die -tig gig aan mp3's ook eens van pas
Hmm, ging Logitech niet stoppen met die Squeezebox?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je houdt je mond he?
[..]
Het liefst wil ik een squeezebox dan komen die -tig gig aan mp3's ook eens van pas
Nee, volgens mij heb ik het nou wel 3 keer uitgelegd:quote:
Geen idee? Ik heb hem toen eens gezien en vond het wel handig...quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, ging Logitech niet stoppen met die Squeezebox?
My lips are sealedquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik het nou wel 3 keer uitgelegd:
We nemen het op zodat we savonds op ons gemak kunnen kijken.
[..]
Geen idee? Ik heb hem toen eens gezien en vond het wel handig...
Ik moet eens kijken wat handig is
vrouwquote:
Ik heb een mooie witte vlek in m'n pantalon van een zalfje, het is m'n enige schone pantalon en ik krijg het er niet uitquote:
Heb je het gewassen en het is er niet uitgegaan of zit het er net op en moet je perse deze pantalon aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een mooie witte vlek in m'n pantalon van een zalfje, het is m'n enige schone pantalon en ik krijg het er niet uit
Laatste.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het gewassen en het is er niet uitgegaan of zit het er net op en moet je perse deze pantalon aan
Ha Gier!quote:
Hoe was je feestje?quote:
Ja das zondequote:Op zondag 28 oktober 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste.
Maar geeb tijd meer het op te lossen..
Doekje met heet water helpt niet? Stof strak houden en goed boenen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste.
Maar geeb tijd meer het op te lossen..
moguhquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Doekje met heet water helpt niet? Stof strak houden en goed boenen.
ja was tofquote:
Wel ok. Ik moet mezelf nog uit bed trappen.quote:
Doet Kaneel dat niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel ok. Ik moet mezelf nog uit bed trappen.
Hey Aldo!quote:
Kaneel is werken.quote:
Boxen aansluitenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
AAAAAAAAAAIIIIIII LOOOOOOOFFFFFF ROCK AND ROLLL
Toch jammer dat mijn laptop niet harder kan
Hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op een zondag?
Sinds wanneer is hij priester?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op een zondag?
Sinds wanneer is hij priester?
whehhehee lekker lui dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel ok. Ik moet mezelf nog uit bed trappen.
quote:
Ik kon mezelf niet wakker houden en voelde me nogal kut. Gaat nu wel beter gelukkig.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
oeh noes...nu al last christmas van wham op den radio
Jou kende sta je mee te zingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
aah oke fijn dat het nu wat beter gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon mezelf niet wakker houden en voelde me nogal kut. Gaat nu wel beter gelukkig.
ah gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
nu alquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |