Die dingen zijn onzinnig ja. Net als elke keer zo'n POP schrijvenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja lekker boeiend van die SMARTI-leerdoelen. Moet je er 3 verzinnen, ik heb er uberhaupt maar 2 op het moment.Lekker boeiend de helft van de professionaliseringstaak
quote:
quote:
Nighty night, don't let the bugs bite.quote:
POP?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dingen zijn onzinnig ja. Net als elke keer zo'n POP schrijven
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Nighty night, don't let the bugs bite.
Van 3 naar 2 toch? Of zit ik er weer naast?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef MissExpert het volgende:
Wanneer moet de klok nu verzet worden?
Ik dacht van 2 naar 3quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van 3 naar 2 toch? Of zit ik er weer naast?
Jup, om 3 uur is het ineens 2 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, idd van 3 naar 2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is de Zomertijd schat, we gaan nu naar de Wintertijd.quote:
Trustenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef MissExpert het volgende:
Ok. Thanks guys. Ik ga biertje opdrinken, even bellen en slaaapiie
Die hebben wij hier niet jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Persoonlijk Opleidings Plan, of iets in die trant.
Baard.quote:
Ja dat weet ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die hebben wij hier niet ja
Ik lach me rot in KPD. Alweer. Ik mag rellen van Yvonne.
Heul nietquote:
Vinnie, doe je mee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet
Ja ik lees hetPrachtig
[..]
Heul niet
Daarom!quote:
Serieus? Even checken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn wekker op m'n telefoon is cool, die rekent mee dat de klok een uur terug gaatdus alsnog 8 uur slaap heb
Wist je dat ik dit ook een paar maandjes heb gekund?quote:
Trouw met mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist je dat ik dit ook een paar maandjes heb gekund?![]()
Alleen dan was er nog meer show
JAquote:
Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog even aflevering van een serie kijken en dan ook op bed neerdalen
quote:
Zodra ik tijd heb en jij neit dronke nbent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun
[..]![]()
Wanneer gaan we drumline kijken?
Hehequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens, ik en jaloersZou mijn vent moeten horen, die lacht zich dood.
Ik heb heul niks op vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb en jij neit dronke nbent.
Ik niet, qua relaties in elk geval. Als mijn vriend een andere chick wil neuken, moet hij dat lekker zelf weten, als hij mij maar wel van tevoren laat weten en het veilig doet. Grote kans dat ik vraag mee te doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben wel vrij jaloers aangelegd volgens mij
Naaahhwwwquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb heul niks op vandaag![]()
En gisteren 4 baco's, die helemaal niet sterk waren
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet, qua relaties in elk geval. Als mijn vriend een andere chick wil neuken, moet hij dat lekker zelf weten, als hij mij maar wel van tevoren laat weten en het veilig doet. Grote kans dat ik vraag mee te doen.
Geld verspilling, ik zeg het je. Volgende keer neem ik wel zelf meequote:
Ik wel. Hij wil alleen niet, maar ik mag ook geen seks met anderen hebben, zelfs niet met vrouwen.quote:
Doen. Of gewoon bier supn.quote:[..]
Geld verspilling, ik zeg het je. Volgende keer neem ik wel zelf mee
HAHAHAHAHAHAquote:Het Latijnse woord voor borst is mamma
Dat is best kutquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel. Hij wil alleen niet, maar ik mag ook geen seks met anderen hebben, zelfs niet met vrouwen.Dan wil hij gelijk meedoen
![]()
Ik soep geen bierquote:[..]
Doen. Of gewoon bier supn.
ga bier soepn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is best kut
[..]
Ik soep geen bier
Nee, die standaard biertjes hou ik niet zo van. Speciaal bier moet ik nog eens even scoren.quote:
Dank jequote:
Omdat ik je niet gewappt heb.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die standaard biertjes hou ik niet zo van. Speciaal bier moet ik nog eens even scoren.
Tevens: waarom heb ik jou nog niet op WA?
Afschaffen iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wintertijd
Waarom hebben ze dat nou weer uitgevonden -_-
06-dwisgeilquote:
Vanavond om 6 uur al donkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wintertijd
Waarom hebben ze dat nou weer uitgevonden -_-
Doe mij eens wappenquote:
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond om 6 uur al donkerTaart al op?
[..]
Doe mij eens wappenNummer in uw dm
Nee, over een uur is het pas nuquote:
Ja.quote:
maar over een uur is het weer nuquote:
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond om 6 uur al donkerTaart al op?
Dat denk jijquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Nee, over een uur is het 3:06
Heb je hem wel helemaal zelf gemaakt en niet uit een pakje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel bijna halverwege...beetje misselijk ook!
Nee hoor, 3:07 is het danquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar stiekem is het dan 02:06
.
Oneindige loep?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar stiekem is het dan 02:06
.
Hij was uit een pakje want ben zelf totaal geen meesterchefquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je hem wel helemaal zelf gemaakt en niet uit een pakje?
Je bent al te laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen voor dat hele tijdverschuif gedoe plaatsvind. Spreek jullie morgen weer
.
Jij slaapt meer dan 24 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen voor dat hele tijdverschuif gedoe plaatsvind. Spreek jullie morgen weer
.
Nietquote:
Nee een uur of 8, maar nu 9quote:
Je bent wel te laat, de tijd is net een uur terug gegaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Nee een uur of 8, maar nu 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |