Nou, dat 'ie in shock is geloof ik dan wel weer. Natuurlijk doodsbenauwd dat er straks ook iets over hem naar buiten komtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Boogerd is in shock door de verklaring van zijn boezemvriend... sure
Toch ging het op de trainingskampen bij mij op de club daar nooit over. Verklaart wel waarom onze prestaties ook niet zo bijzonder waren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef komrad het volgende:
wielrenners hebben genoeg training gehad in ontkennen, list en bedrog
Ik ben dan toch geneigd zo'n jongen te geloven hoor.quote:
Boogerd zat overal midden in maar hij is nooit gepakt, maar het net begint zich nu toch wel te sluitenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Boogerd is in shock door de verklaring van zijn boezemvriend... sure
hehe, deux vitessequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch ging het op de trainingskampen bij mij op de club daar nooit over. Verklaart wel waarom onze prestaties ook niet zo bijzonder waren.
Denk ik dus ook, hij is de enige uit de top 10 van 98 die nog clean zou zijn, no way. Zelfde geldt trouwens ook voor Erik Dekker die ineens wereldtop werd, daar roep ik ook al jaren van dat daar iets mee aan de hand was. Benieuwd of Dekker jr. dan ook een brief stuurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
Boogerd zat overal midden in maar hij is nooit gepakt, maar het net begint zich nu toch wel te sluiten
Dekker is ook gepakt. Het bandje zat te strak, was het verweer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk ik dus ook, hij is de enige uit de top 10 van 98 die nog clean zou zijn, no way. Zelfde geldt trouwens ook voor Erik Dekker die ineens wereldtop werd, daar roep ik ook al jaren van dat daar iets mee aan de hand was. Benieuwd of Dekker jr. dan ook een brief stuurt
Het beste lijkt mij om het toe te geven, valt een zware last van hem af en slaap je een stuk beter, denk eerder dat hij bang is voor de mensen die nu nog steeds in het wielrennen zitten, die met hem hebben samengewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef densmee het volgende:
[..]
Boogerd zat overal midden in maar hij is nooit gepakt, maar het net begint zich nu toch wel te sluiten
je mag helemaal niks gebruiken van wat op de dopinglijst staat, dus deze uitspraak geeft alweer aan dat er gebruikt werd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:14 schreef marcodej het volgende:
"Ploegleiders doen dat niet (doping verstrekken), die doen dat niet... Ik heb het iig nog nooit meegemaakt. Dat kan ik met de hand op mijn hart zeggen. Bij Rabobank waren er zelfs mensen die zeiden dat je bepaalde dingen beter niet kon gebruiken.", aldus Boogerd.
Ja de lat om alsnog te bekennen legt hij wel steeds hoger... gaat hem alleen maar meer sympathie kostenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft wel lef zeg om nog steeds dit soort uitspraken te doen.
of het ging bv over voedingssupplementen waar veel cafeïne in zat waardoor dit bv te hoog zou worden. En zo zullen er vast nog meers dingen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je mag helemaal niks gebruiken van wat op de dopinglijst staat, dus deze uitspraak geeft alweer aan dat er gebruikt werd.
Ja, en Ivonne van Gennip reed ook ineens heel hard.... Karin Enke ook. En Inge de Bruin kon geweldig hard zwemmen. Zo kunnen we nog wel even doorgaan maar waarom Romme wel en Kramer dan weer niet, en Timmer weer wel en al die Koreaantjes weer niet. Schei eens uit zeg. Maak het niet erger dan het al is. O ja, Bart Wellens had ook slechts 2 hele goede jaren terwijl hij daarvoor bekend stond als een renner met een te klein moteurke. Moet ik nog even doorgaan, welliswaar zonder bewijs, net als jij maar dan toch.........quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dopinggebruik in het schaatsen is voor mij wel altijd een groot raadsel geweest. Bijna nooit worden er schaatsers betrapt en het lijken er haast de mensen niet naar maar uiteindelijk hebben we het wel over een (grotendeels) duursport waarbij men ontzettend veel voordeel van EPO zou kunnen hebben en de records ook al jaren verbroken worden. Over Romme werd toentertijd wel gezegd dat hij flink aan de EPO zat. Van zo'n man als Kramer kan ik me dat dan weer niet voorstellen. Van zo'n Peter Mueller of Marianne Timmer trouwens wel.
je klinkt naief, maar ieder zijn mening, zoals hierboven werd genoemd, het is schijnbaar nog niet verjaard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
of het ging bv over voedingssupplementen waar veel cafeïne in zat waardoor dit bv te hoog zou worden. En zo zullen er vast nog meers dingen zijn.
En daarmee wil ik niet zeggen dat ik geloof in zijn onschuld
de tekst eronder niet gezien? Jij hebt je conclusie al getrokken zonder dat er in die tekst bewijs staat. Of je legt dingen uit zodat het in jouw vooringenomen mening past....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je klinkt naief, maar ieder zijn mening, zoals hierboven werd genoemd, het is schijnbaar nog niet verjaard.
het is geen rechtszaak dus er is geen bewijs nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de tekst eronder niet gezien? Jij hebt je conclusie al getrokken zonder dat er in die tekst bewijs staat. Of je legt dingen uit zodat het in jouw vooringenomen mening past....
Kun je uit die zin ook opmaken wat Boogerds favoriete kleur is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je mag helemaal niks gebruiken van wat op de dopinglijst staat, dus deze uitspraak geeft alweer aan dat er gebruikt werd.
nee,maar interpolatie en extrapolatie is toegestaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kun je uit die zin ook opmaken wat Boogerds favoriete kleur is?
Dat dus. Kijk maar naar het geval waar Gianni Bugno werd gepakt op een te hoge caffeine waarde terwijl hij naar eigen zeggen een espresso addict was. Dus niet direct alle uitleg negatief intepreteren svp.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
of het ging bv over voedingssupplementen waar veel cafeïne in zat waardoor dit bv te hoog zou worden. En zo zullen er vast nog meers dingen zijn.
En daarmee wil ik niet zeggen dat ik geloof in zijn onschuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |