quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Nober het volgende:
Maar record was toch van Gerd Müller en niet van Pelé?
Dat lachje, het is zeker niet goed gemaaid daar ofzoquote:
Als ie toch al in Madrid zit , wie weetquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Sierd Real zou doen
Oh nee ze spelen uit op Mallorcaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie toch al in Madrid zit , wie weet
Dat begint als deze wedstrijd bijna af is volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie toch al in Madrid zit , wie weet
Die doet pascal kamperman al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Sierd Real zou doen
quote:
Reageer je op mij? Ik bedoelde dat Sierd even de tussenstand van Boca Juniors meenam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Ik blijf bij deze wedstrijd, wel leuk voetbal en mooie sfeer.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Reageer je op mij? Ik bedoelde dat Sierd even de tussenstand van Boca Juniors meenam.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 28-10-2012 om 20:48:37Kom je bij Tatto Bob en zeg je nou doe maar een stuk van de Bijbel genesis 2, tussen de enkel en de knie. Wie leest dat nou? reageer retweet
Zn vrouw vannachtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:SierdVos twitterde op zondag 28-10-2012 om 20:48:37Kom je bij Tatto Bob en zeg je nou doe maar een stuk van de Bijbel genesis 2, tussen de enkel en de knie. Wie leest dat nou? reageer retweet
Dat had iets met het oude stadion, dat van betonrot aan elkaar hangt te maken volgens Sierd.quote:
twitter:SierdVos twitterde op zondag 28-10-2012 om 20:58:45Toen plaste er iemand over de televisiekabel heen. dat heb je wel eens in dit stadion #AtmOsa reageer retweet
Slechts 3 verdedigers, kan dus nog leuk worden maar denk wel dat Barcelona wint.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:32 schreef Gillingham het volgende:
Goed dat Xavi, Iniesta én Fabregas starten.
Misschien pakt het zelfs gunstig uit. Sterker middenveld, zodat ze minder op hun verdediging hoeven te bouwen. Een verdediging die op dit moment sowieso niet optimaal is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts 3 verdedigers, kan dus nog leuk worden maar denk wel dat Barcelona wint.
Thuis kunnen ze tegen dit soort ploegen met 2 verdedigers wel af. Ik gok een nulletje of 5quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts 3 verdedigers, kan dus nog leuk worden maar denk wel dat Barcelona wint.
Was gisteren al bekend dat hij vandaag gewoon zal spelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja was toch niet zeker aangezien hij gisteren vader werd.
Zo enorm vaak heeft Atlético nou ook weer niet op doel geschoten hoor, vandaag. En dat kermen, heb ik niets van gezien vandaag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef TLC het volgende:
Wat een schijtploeg dat Valencia, 2 keer schieten op doel en 2 goals, om de 2 minuten kermend op het veld bij de lichtste aanraking
De tweede helft was het vaak overduidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef TLC het volgende:
Wat een schijtploeg dat Valencia, 2 keer schieten op doel en 2 goals, om de 2 minuten kermend op het veld bij de lichtste aanraking
Keeper niet gezien? 2x zelfs. Snap het wel om tijd te winnen. Maar kom op zeg!quote:Op zondag 4 november 2012 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo enorm vaak heeft Atlético nou ook weer niet op doel geschoten hoor, vandaag. En dat kermen, heb ik niets van gezien vandaag.
Diego Alves lag een paar keer op de grond ja, maar om dat direct aan de hele ploeg op te hangen?quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De tweede helft was het vaak overduidelijk inderdaad.
[..]
Keeper niet gezien? 2x zelfs. Snap het wel om tijd te winnen. Maar kom op zeg!
Niet de hele ploeg uiteraard, maar om de halve klap lag er 1 op de grond na een kopduel (van beide kanten overigens) maar Diego Alves was zich wel heel erg aan het aanstellen. Vind hem overigens een uitstekende keeper!.quote:Op zondag 4 november 2012 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Diego Alves lag een paar keer op de grond ja, maar om dat direct aan de hele ploeg op te hangen?
Wat betreft de tactiek: Atlético speelt heel goed dit seizoen en is in topvorm. Valencia heeft die vorm nog niet gevonden, en dan ga je natuurlijk niet vol op de aanval tegen Falcao en co. Dit zijn de wedstrijden waarin je dan moet overleven en er uit moet halen wat er in zit. Valencia stond verdedigend goed en dat telt ook.
Verder: Respect voor Atlético en vooral voor Simeone, voor wie het wegsturen van Pellegrino ook niet nodig was.
De tijd gaat dringen....quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
3 gols voor Messi aub, moet toch doorgaan met scoren voor het record.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI
X2quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
quote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de commentator? Is het Sierd?
Aan de keeper ligt het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
3 gols voor Messi aub, moet toch doorgaan met scoren voor het record.
quote:
Geniaal.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Sierd over de geboortegolf bij de Barca spelers: Behalve Busquets, die moet nog voorlichting krijgen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Sierd over de geboortegolf bij de Barca spelers: Behalve Busquets, die moet nog voorlichting krijgen![]()
![]()
De laatste 217 bij UPCquote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
Waar kijken jullie?
Dus welke sport1 kanaal.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 11-11-2012 om 18:29:54Insue heeft het hele jaar een soort kerstboom op zijn hoofd... Ook als het Pasen of Pinksteren reageer retweet
Ik heb Overmars beelden enzo.quote:
Dit is de debuutwedstrijd van Iniestaquote:
Zelfs Sierd was even in de war.quote:
Andersom dan, ben nog niet wakkerquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] Gaat nog wel scoren, doet hij altijd in de 2e helft.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik miste het even, hoeveel moet hij nu nog? 9 voor evenaring?quote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou daar gaan we weer... Müller's 85 doelpunten nog altijd veilig.
Die hadden vorig seizoen ook een wedstrijd op zo'n veld, ik dacht tegen Real Sociedad.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af wat Barca zou doen op zo'n veld. Daar valt niet op te tiki takka'en. Dan moeten ze wel een andere manier van spelen hanteren wat ze niet willen.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL Morata![]()
![]()
![]()
Je dacht toch niet echt dat Real Madrid punten zou verspelen bij Levante?quote:
In zo'n wedstrijd kan dat gewoon hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Real Madrid punten zou verspelen bij Levante?
Nee, niet bij Levantequote:Op zondag 11 november 2012 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In zo'n wedstrijd kan dat gewoon hoor.
Ja en theoretisch kunnen ze ook verliezen bij PEC Zwolle. Maar even serieus, Levante is niveau FC Twente, die kunnen echt geen punten pakken als Real Madrid op bezoek komt.quote:
Ja, maar Real Madrid is fors gegroeid sindsdien. Toen waren ze geen kampioen van de Primera Division, nu wel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar kon het wel.
Nee, normaal gaat ze dat waarschijnlijk ook niet lukken. Maar op een onbespeelbaar veld waar een bal niet kan rollen kan dat best gebeuren. De mogelijkheden waren er ook genoeg.quote:
Het jaar daarvoor overigens ook aldus de commentator van Sport1.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar kon het wel.
Dit jaar hebben ze toch ook tegen Getafe en Sevilla punten verspeeld. En vorig jaar zijn ze kampioen geworden.quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Real Madrid is fors gegroeid sindsdien. Toen waren ze geen kampioen van de Primera Division, nu wel.
Net zo vaak als die van Real, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou Barcalona spelers bij dit soort wedstrijden ook steeds op grond gaan liggen?
quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor overigens ook aldus de commentator van Sport1.
Ja die komen niet eens meer boven water .....quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef mrstylo het volgende:
Zou Barcalona spelers bij dit soort wedstrijden ook steeds op grond gaan liggen?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vorig jaar kon het wel.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Real Madrid punten zou verspelen bij Levante?
quote:
Levante - Real Madrid 1-2 FTquote:
Het blijkt dus juist niet zo te zijnquote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan nog blijkt het zo te zijn dat Real er punten kan verspelen. En zeker met zo'n veld.
Zag er vies uit.quote:
Thanksquote:
Dat had best gekund hoor. Gezien spelbeeld en kansen en verleden, maar het is inderdaad niet gebeurd.quote:Op zondag 11 november 2012 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijkt dus juist niet zo te zijn![]()
Wel je woorden goed kiezen hè
Dat was in het seizoen dat ze kampioen werden. Dat wordt dit jaar nog een hele kluif. Fors gegroeid lijkt me hoe dan ook overdreven.quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Real Madrid is fors gegroeid sindsdien. Toen waren ze geen kampioen van de Primera Division, nu wel.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ook, maar ik schat het zo in.
Hoe weet je dat ik op ze heb ingezetquote:
Dat wist ik niet. Zonde van je geld man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik op ze heb ingezet
annuladoquote:
quote:
Jaquote:
Lekker ingeschoten die pingelquote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Eppie_NL het volgende:
1-0 Falcao en rood voor Sevilla speler. Jammer voor de wedstrijd.
Dan zit winst er zeker niet meer in... Benieuwd naar de volgende match Azulgrana tegen Azulgranaquote:
3 x vandaag, moet kunnen tegen Ballesterosquote:
Iedere dag heen en weer naar zijn bezemkast.quote:Op zondag 25 november 2012 20:59 schreef chufi het volgende:
Sierd reist ook maar wat af in zo'n weekend
quote:Op zondag 25 november 2012 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere dag heen en weer naar zijn bezemkast.
Vroeger kon hij alle wedstrijden echt bezoeken, dat waren zijn gouden tijden denk ik.quote:Op zondag 25 november 2012 21:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Sierd zit denk ik zo'n 4x per jaar in spanje. Bij Real tegen Barca en Real tegen Atletico.
Lijkt me wel een topbaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |