De tijd gaat dringen....quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
3 gols voor Messi aub, moet toch doorgaan met scoren voor het record.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI MESSI
X2quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
quote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de commentator? Is het Sierd?
Aan de keeper ligt het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
3 gols voor Messi aub, moet toch doorgaan met scoren voor het record.
quote:
Geniaal.quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Sierd over de geboortegolf bij de Barca spelers: Behalve Busquets, die moet nog voorlichting krijgen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Sierd over de geboortegolf bij de Barca spelers: Behalve Busquets, die moet nog voorlichting krijgen![]()
![]()
De laatste 217 bij UPCquote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
Waar kijken jullie?
Dus welke sport1 kanaal.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 11-11-2012 om 18:29:54Insue heeft het hele jaar een soort kerstboom op zijn hoofd... Ook als het Pasen of Pinksteren reageer retweet
Ik heb Overmars beelden enzo.quote:
Dit is de debuutwedstrijd van Iniestaquote:
Zelfs Sierd was even in de war.quote:
Andersom dan, ben nog niet wakkerquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] Gaat nog wel scoren, doet hij altijd in de 2e helft.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik miste het even, hoeveel moet hij nu nog? 9 voor evenaring?quote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou daar gaan we weer... Müller's 85 doelpunten nog altijd veilig.
Die hadden vorig seizoen ook een wedstrijd op zo'n veld, ik dacht tegen Real Sociedad.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af wat Barca zou doen op zo'n veld. Daar valt niet op te tiki takka'en. Dan moeten ze wel een andere manier van spelen hanteren wat ze niet willen.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLL Morata![]()
![]()
![]()
Je dacht toch niet echt dat Real Madrid punten zou verspelen bij Levante?quote:
In zo'n wedstrijd kan dat gewoon hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat Real Madrid punten zou verspelen bij Levante?
Nee, niet bij Levantequote:Op zondag 11 november 2012 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In zo'n wedstrijd kan dat gewoon hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |