Dat maakte voor mij niet veel uit aangezien ik voor Bestuursrecht koos. Ik kies voor Bestuursrecht om mij een beetje voor te bereiden op blok 3.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gelukkig op tijd opgestaan om me in te schrijven voor oefenrechtbank, 1 minuut na opening van de keuze voor een rechtsgebied voor de casus die je gaat krijgen (privaatrecht, bestuursrecht of strafrecht) waren er al 50 van de 74 plaatsen ingeschreven voor het rechtsgebied dat ik wil.
Dan kan je inderdaad rustig aan doen, strafrecht en privaatrecht zitten nu vol, bestuursrecht 12/74quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat maakte voor mij niet veel uit aangezien ik voor Bestuursrecht koos. Ik kies voor Bestuursrecht om mij een beetje voor te bereiden op blok 3.
Welk rechtsgebied heb jij gekozen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan kan je inderdaad rustig aan doen, strafrecht en privaatrecht zitten nu vol, bestuursrecht 12/74.
Men weet niet wat zij missen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad rustig aan doen, strafrecht en privaatrecht zitten nu vol, bestuursrecht 12/74.
Of juist wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het zo stelt lijkt het inderdaad wel mee te vallen. Ik ben benieuwd, ik heb er op de 1 of andere manier wel zin in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:22 schreef N0rah het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik begin altijd met leren op de maandag (dan ben ik vrij), dinsdag bespreken we nog de laatste leerdoelen en dan heb ik ook nog de hele dag om te leren, woensdag zal de helft van de hoorcolleges waarschijnlijk weer een terugblik zijn met de mogelijkheid om vragen te stellen en donderdag weer heel de dag vrij om te leren.En vrijdag is er ook nog tijd om te leren omdat het tentamen in de avond plaatsvindt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oefenrechtbankquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gelukkig op tijd opgestaan om me in te schrijven voor oefenrechtbank, 1 minuut na opening van de keuze voor een rechtsgebied voor de casus die je gaat krijgen (privaatrecht, bestuursrecht of strafrecht) waren er al 50 van de 74 plaatsen ingeschreven voor het rechtsgebied dat ik wil.
moet je zowel staats als bestuursrecht niet gehaald hebben tegenwoordig? om deel te mogen nemen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat maakte voor mij niet veel uit aangezien ik voor Bestuursrecht koos. Ik kies voor Bestuursrecht om mij een beetje voor te bereiden op blok 3.
Dan ga ik minimaal voor een 9.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:21 schreef sanasoufi het volgende:
oefenrechtbank ik had staats- en bestuursrecht gekozen, terwijl ik beide vakken nu 2 jaar later nog steeds niet heb gehaald Voor oefenrechtbank een 8! Iedereen krijgt daar voldoende voor en als je een leuke opening verzint dan geven ze extra punten zoals bij mij
Bestuursrecht zit in het derde blok van het derde jaar, oefenrechtbank kan je doen in het 2e of 3e blok van het derde jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
moet je zowel staats als bestuursrecht niet gehaald hebben tegenwoordig? om deel te mogen nemen?
bestuursrecht is makkelijk
dan moet je geen fouten maken. die arme ik had toen nog geen rijbewijs en wist niet dat ambtenaren niet 80 km/u mogen rijden binnen de bebouwde komquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan ga ik minimaal voor een 9.
ik ken de nieuwe regels niet....bij mij was het dat je alleen je B1 gehaald moet hebben om deel te mogen nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bestuursrecht zit in het derde blok van het derde jaar, oefenrechtbank kan je doen in het 2e of 3e blok van het derde jaar.
Wat denk je zelf?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:56 schreef Morera het volgende:
[..]
Als je het zo stelt lijkt het inderdaad wel mee te vallen. Ik ben benieuwd, ik heb er op de 1 of andere manier wel zin in.Oh fuck, kom er net achter dat 9 november volgende week vrijdag is.. dacht dat ik nog een extra week had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok, ja klinkt logisch. Ga je naar de inzage a.s. woensdag?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dan moet je geen fouten maken. die arme ik had toen nog geen rijbewijs en wist niet dat ambtenaren niet 80 km/u mogen rijden binnen de bebouwde komik wist niet eens wat binnen de bebouwde kom was
de twee rechters die ons beoordeelden moesten erom lachen
Ik heb er 5 minuten gekeken , van eh?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:21 schreef Snax het volgende:
Zit je nog bij constitutioneel recht yreal?Ik heb dat nog niet op blackboard staan, echt vaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |