zitten ook een bunch aan carbs in, ik heb magnificent ook staan en 400ml water heb je wel nodig om het achterover te slaan, zitten ook nog een aantal gram amino's in, totaal 5 gram eiwitquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef SunTzu het volgende:
70 gram magnificent creatine = 1 serving, best veel ofniet? mixen met 400ml water.
Waarom wil je dat? Die dingen zijn onzin. Als je jouw natuurlijke test wil boosten druk dan gelijk die spuit in dem glutes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijkIemand enig idee welke T-boosters wel bewezen effect hebben?
he wants to be a sickkunt matequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Die dingen zijn onzin. Als je jouw natuurlijke test wil boosten druk dan gelijk die spuit in dem glutes.
Er zit een paar gram creatine in. Kijk maar eens naar de ingredienten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef SunTzu het volgende:
70 gram magnificent creatine = 1 serving, best veel ofniet? mixen met 400ml water.
Als je dat doet gaat je Natuurlijke test zeker weten achteruit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Die dingen zijn onzin. Als je jouw natuurlijke test wil boosten druk dan gelijk die spuit in dem glutes.
nsisquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je dat doet gaat je Natuurlijke test zeker weten achteruit.![]()
Bij mijn weten geen enkele, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Is bullshit ja, ik zit op 14% (max) ofzo en werd op 17% gezet. Dat instructeurtje maar volhouden dat het super nauwkeurig was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ja zo'n weegschaal zette mij op 22% BF. Ik heb het op het oog voor de spiegel gedaan maar ik schat dat 18% al ruim genomen is.
Het is een eeltlaagdikte meter, dat is het.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is bullshit ja, ik zit op 14% (max) ofzo en werd op 17% gezet. Dat instructeurtje maar volhouden dat het super nauwkeurig was.
Huidplooimeting gedaan? Schattingen met het blote oog vallen vaak lager uit dan de werkelijkheid..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is bullshit ja, ik zit op 14% (max) ofzo en werd op 17% gezet. Dat instructeurtje maar volhouden dat het super nauwkeurig was.
Geen, natuurlijk. Anders zou dat supplement nog veel populairder zijn dan creatine en iedereen hier het wel gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[..]
Nee man, was zo'n 'speciale' weegschaal. Onzin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Huidplooimeting gedaan? Schattingen met het blote oog vallen vaak lager uit dan de werkelijkheid..
Dit is geijkte apparatuur, hele dure apparaten. Nauwkeuriger dan huidplooimetingen, zei die. :")quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is een eeltlaagdikte meter, dat is het.
Wat een vent trouwens dan die instructeur![]()
![]()
Aanvulling m.b.t. BF meten:quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De twee elektrische weegschalen die ik heb gehad deden geen verschillen als ik er 2x achter elkaar op stond. Ik vermoed dat er een algoritme in zat dat wanneer je 2x binnen t seconden erop stond en het verschil zeer weinig was, dat het eerste getal dan nogmaals werd getoond.![]()
Anyway. Ik heb alleen maar goedkope weegschalen gehad. De eerste was een Soehnle Pino. Met rode LED-verlichting die ook in het donker af te lezen was, ideaal. Kostte 15-20 EUR.
[ afbeelding ]
Die heb ik (helaas) weggedaan omdat ik zonodig een weegschaal wilde hebben met elektrische impedantiemeting, welke ik nu nog steeds gebruik, een Exacta GBF 9200. Ook 15-20 EUR.
[ afbeelding ]
Elektrische impedantie is zo onnauwkeurig als fuck en bovendien vermoed ik dat ook hier een algoritme is gebruikt, aangezien je ook leeftijd, lengte, geslacht etc. moet invullen om je bf% uit de machine te krijgen. Voor bf% metingen kijk ik nu alleen naar mijn meetlint icm de US Navy Circumference Method.
Damn, weer zo'n lange post.
Kort advies: ik heb goede ervaringen met de goedkoopste digitale weegschalen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef CarbonC het volgende:
Vetmeting van onbetrouwbaar naar betrouwbaar:
- electronische meting met zo'n hand ding;
- electronische meting met een weegschaal;
- electronische meting met een weegschaal waarbij je ook elementen in je hand moet houden (bepaalde Tanita weegschalen hebben dit);
- knijper;
- onderdompelmethode.
Hoe weet je zelf dan dat je op 14% zit probeerde ik te zeggenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen, natuurlijk. Anders zou dat supplement nog veel populairder zijn dan creatine en iedereen hier het wel gebruiken.
[..]
Nee man, was zo'n 'speciale' weegschaal. Onzin.
[..]
Dit is geijkte apparatuur, hele dure apparaten. Nauwkeuriger dan huidplooimetingen, zei die. :")
Hun creatineproduct (Nos Ether) doet het wel lekker meot ik zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef CarbonC het volgende:
Testosteronbooster (als er al 1 zou werken is het ws. deze; wel duur):
http://www.xxlnutrition.nl/test-hardcore-new/get-diesel
400quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hoe hoog was je calorietekort?
[..]
Ben mijn vetten als iets aan het verhogen met geurleuze kokosnootolie.
[..]
Ben ook al wel een paar maanden bezig met regelmatig 800-1000 onder onderhoud (wel met refeeds).
[..]
Tribulus.
Calcium, zink en magnesium schijnen ook te werken maar hoe dat dan precies werkt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef Nic1 het volgende:
Er zijn wel studies die zeggen dat het kan. Zie bijv. Vitamine D en Phosphatidylserine
De vraag is meer of je er in de praktijk iets van merkt.
quote:Mineralen zoals calcium, zink en magnesium. Deze verhogen de concentratie Vrij Testosteron. Deze doen dat door de 'kleefkracht' van SHBG te verminderen met testosteron. De kans op prostaatkanker vergroot hierdoor wel. Waarschijnlijk omdat de 'kleefkracht' met oestrogeen ook verminderd.
Calciumsupplement verhoogt T-spiegel sporters (Biol Trace Elem Res. 2008 Dec 20. [Epub ahead of print].)
http://www.ergogenics.org/supplement147.html
Megadosis zink: veertig procent meer vrij testosteron (Neuro Endocrinol Lett. 2006 Feb-Apr;27(1-2):247-52.)
http://www.ergogenics.org/supplement184.html
Meer magnesium, meer vrij testosteron (doi:10.1016/j.jpba.2008.10.041)
http://www.ergogenics.org/voeding86.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |