SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Doctor
2. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
3. Peter Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
4. liesje1979 Profiel | History | Fotoboekadvocaat
5. DuTank Profiel | History | Fotoboek Townie
6. Fogel Profiel | History | Fotoboek Townie
7. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
8. Gomi Profiel | History | Fotoboek maffia
9. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
10. Rockfire Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
11. Bart Profiel | History | Fotoboek
12. DrNick Profiel | History | Fotoboek
13. Crutch Profiel | History | Fotoboek Busdriver/ Lover
14. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
15. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Zombie (modkill)
16. IJsdraakje Profiel | History |Fotoboek townie
17. Etcetera Profiel | History | Fotoboek bodyguard
18. Chuck-N0rr1s Profiel | History | FotoboekTownie
19. lynda Profiel | History | Fotoboek[/u townie
20. [s]PatriQue89 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/245528]Profiel | History | Fotoboek Maffia
21. Soempie Profiel | History | Fotoboek Sniper
22. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Lover
23. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Maffiahoer
24. Majo Profiel | History | Fotoboek townie
25. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
26. Disana Profiel | History | FotoboekTownie
27. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townelder
28. Tamashii Profiel | History | Fotoboek Maffia
Belangrijke linkjes:
nacht 1
nacht 2
nacht 3
nacht 4
nacht 5
[ Bericht 0% gewijzigd door tdrone op 28-10-2012 22:04:20 ]Wat doe ik hier?
en hoeveel cult?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er nu nog 4 maffialeden over zijn?
Ehh, omdat die straks een aantal bereiken waarmee ze winnen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de cult heb ik tot nu toe echt niet aan gedacht, doet die wel mee? En waarom precies is dat een bedreiging?
weet niet of die meedoen, amar is een bedreiging omdat die ook gewoon kan winnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh de cult heb ik tot nu toe echt niet aan gedacht, doet die wel mee? En waarom precies is dat een bedreiging?
Was in de eerste ronde ook...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, maar we weten niet of cult erin zit. Als cult er is zou er binnenkort toch wel iemand moeten sterven als cult, anders hebben ze wel heel veel geluk.
volgens mij vervalt je rol dan en word je gewoon blinde volgeling van de cultleiderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:48 schreef Soempie het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met je rol als je cult wordt? Vervalt die dan? En als je maffia bent én cult, wat dan? Dan heb je dubbel info?
Oke, dus als je eerst maffia was, dan kun je mooi alle namen doorspelen. En dan moet je dus ook nog de maffia voor de gek blijven houden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij vervalt je rol dan en wordt je gewoon blinde volgeling van de cultleider
Nee, je mag niet meer bij de nachtmeeting van de mafia aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dus als je eerst maffia was, dan kun je mooi alle namen doorspelen. En dan moet je dus ook nog de maffia voor de gek blijven houden.
hmm das dan idd wel een aparte situatie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dus als je eerst maffia was, dan kun je mooi alle namen doorspelen. En dan moet je dus ook nog de maffia voor de gek blijven houden.
Dan kun je toch ook niet voor de maffia verborgen houden dat je cult bent?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je mag niet meer bij de nachtmeeting van de mafia aanwezig zijn.
Klopt. Maar het heeft voor de mafia geen enkel nut om één cultje af te maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook niet voor de maffia verborgen houden dat je cult bent?
Wel als de cult te groot wordt...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klopt. Maar het heeft voor de mafia geen enkel nut om één cultje af te maken.
Ja, maar dat duurt best lang met zoveel spelers en dat is symptoombestrijding. Je moet op zoek naar de leader.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel als de cult te groot wordt...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Sorry, mijn eten ging voor.
ja, en als je pech hebt dan ben je al gecult en veroorzaak je de grootste massamoord in de geschiedenis omdat je gebusdrived bent. Ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt best lang met zoveel spelers en dat is symptoombestrijding. Je moet op zoek naar de leader.
Dat stukje was zeer smakelijk te volgen vanuit het dodenrijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, en als je pech hebt dan ben je al gecult en veroorzaak je de grootste massamoord in de geschiedenis omdat je gebusdrived bent. OfzoLeuke ronde was de vorige wat dat betreft
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
welkom in het land der doden
Je bent hiernamaals gebusdrived, met je sletterige karakterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en SL's, jullie zijn wel erg inconsequent met de hij/zij. In mijn dood wisselen zowel ik als de houthakker af en toe van geslacht.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent hiernamaals gebusdrived, met je sletterige karakter
En 35. Wat is dat met 35...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:12 schreef plopkweker het volgende:
Weer iets dat met hout te maken heeft in de kill...
Sowwyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Plop, de busdriver is al dood he.
"liesje1979 was wat in zijn tuin aan het rotzooien. Ze bleef maar nadenken over de nieuwe inrichting van zijn tuin maar kon niks verzinnen. “wat een rotwerk is dit toch ”dacht ze."quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent hiernamaals gebusdrived, met je sletterige karakter
Natuurlijk. Een killloze kill is nog steeds met hintsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Sowwy
Maar aan de SL's, staat er een hint in het stukje van liesje?
Dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Een killloze kill is nog steeds met hints
En je bent TS niet, dat helpt ook. Is er een blauwe redder in tha house?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit mobiel te lurken dus kan niet updaten
Je verwacht het misschien niet, maar ondanks de omvang refereerde ik met tha house niet aan jouquote:
Was dat niet ijsdraakje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kwam heel toevallig enkele minuten na de stemronde binnenwandelen.
Ik stond te kokenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heeft lynda eigenlijk niet gestemd? Ze was wel geregeld online vandaag toch?
Ook ijsdraakje. Lynda kwam eerst melden dat ze te laat was, en IJsdraakje weer 5 minuten later dat ze ook te laat was door avondeten.quote:
Nee hoor en ook al eens genoemd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef plopkweker het volgende:
Pohi van hara > 2 katten(zusjes) ( 3,5 jaar) zoeken (gratis) nieuw huis ivm verhuizing > 3,5 > komma weg 35... of is dat te ver gezocht?
Noteboekje staat zo mainstream.quote:
Kies dan potdorie je eigen PI, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Noteboekje staat zo mainstream.
Ho Ho Hoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kies dan potdorie je eigen PI, dat doe ik ook
Gewoon nu alvast graag, ik wil het risico niet lopen dat we te laat zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik twijfel nog even een dubbele lynch, maar ik kan niet beloven dat ik dat voor morgen 10 uur aankondig. Wordt waarsch net iets later, half 11, max 11 uur. Heeft men daar vrede mee, of willen jullie je per sé aan die 12 uur na de nacht post houden?
Als je het nu roept kan die uit. Win win.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef timmmmm het volgende:
De tyfuswekker staat al voor dit hoerenspel ja
Je bent er zeker van dat Hara dorp is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef lynda het volgende:
Oe gezellig dorpje killen
Of worden het er nog 2 ook?
Ik vind de hints naar Hara wel sterk eigenlijk, dus het worden sowieso geen 2 dorpelingen dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef lynda het volgende:
Geen flauwidee wat hara is, vraag het hara
Nou dan ga je voor 1-1 als hara maffia isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de hints naar Hara wel sterk eigenlijk, dus het worden sowieso geen 2 dorpelingen dan.
Kom eens met een sterkere optie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou dan ga je voor 1-1 als hara maffia is
Zeker als je mij blijft verdenken![]()
Voeg je hints dan even toe aan een up-to-date lijstje...quote:
Ik vind persoonlijk de hints tegen hara wel sterk, die tegen lynda redelijk...quote:
Geen zin in nu sorry..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Voeg je hints dan even toe aan een up-to-date lijstje...
Het is wel van belang dat we sowieso één maffialid proberen te killen, want dan mag de maffia nog maar één moord plegen (denk dat er momenteel nog drie leden zijn).quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de hints tegen hara wel sterk, die tegen lynda redelijk...
Ik wil het het voordeel van de twijfel wel geven.
Oke, ik wil de dubbelkill uitvoeren... Hoe gaat dat? een lijstje met:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel van belang dat we sowieso één maffialid proberen te killen, want dan mag de maffia nog maar één moord plegen (denk dat er momenteel nog drie leden zijn).
En ik zie het zo:
Hara is al langer verdacht en heeft vrij goede hints tegen zich, de andere moord heb ik hints naar Lynda gevonden (wmb hoofdverdachte van die moord). Dus dat is twee kansen om in ieder geval één maffialid om te leggen en zo de kansen voor het dorp aanzienlijk te vergroten. En met een beetje mazzel en geluk leggen we er twee om.
Lynda stemde de vorige ronde niet, was ze echt net een paar minuten te laat, of was ze bang voor de rechercheur?
De BM besluit uiteindelijk. Denk niet dat we het voor elkaar krijgen iedereen nog te laten stemmen, maar sowieso is liesje het er mee eens, en ik, en jij en timmmmm zelf twijfelde nog, dus ik zou het morgen even afwachten wat tim besluit en of ie überhaupt op tijd wakker word.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oke, ik wil de dubbelkill uitvoeren... Hoe gaat dat? een lijstje met:
Ja (1) Plopkweker
Nee (0)
oid?
Eigenlijk moeten we in Tim zijn computer zien te komen en dit opzetten:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De BM besluit uiteindelijk. Denk niet dat we het voor elkaar krijgen iedereen nog te laten stemmen, maar sowieso is liesje het er mee eens, en ik, en jij en timmmmm zelf twijfelde nog, dus ik zou het morgen even afwachten wat tim besluit en of ie überhaupt op tijd wakker word.
Nee, volgens de hints heb je de verkeerde proberen om te leggen en is dat misluktquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef lynda het volgende:
Hihi want de rechercheur kon natuurlijk niet vragen hoeveel maffialeden er niet gestemd hebben.
Ow wacht.. ik WIST natuurlijk wie de rechercheur was en heb hem omgelegd
Is goed hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, volgens de hints heb je de verkeerde proberen om te leggen en is dat mislukt.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef lynda het volgende:
Hihi want de rechercheur kon natuurlijk niet vragen hoeveel maffialeden er niet gestemd hebben.
Ow wacht.. ik WIST natuurlijk wie de rechercheur was en heb hem omgelegd
Na je dood gok ik dat dorp bijna gewonnen heeft dus makt dat ook niet meer zoveel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Is goed hoor
Gelukkig is het topic zooooooooooooo druk dat dit redelijk opvalt na mijn dood.
Alhoewel.. Zoveel actieve mensen zijn er nou ook weer niet
Onthoud dan maar dit stukje: ik ben dorp.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na je dood gok ik dat dorp bijna gewonnen heeft dus makt dat ook niet meer zoveel uit.
Dan hoop ik dat Hara maffia is, want dan kunnen we alsnog winnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef lynda het volgende:
Cool![]()
Ik zal het vast wel gelezen hebben in mijn studieboeken.. Of wacht ik heb niet gestudeerd deze week
[..]
Onthoud dan maar dit stukje: ik ben dorp.
Ik heb geen idee of die meedoet. En ls wel dan hebben ze geen enkele killkracht toch? En dus ook geen hints om te vinden dus weet je het nooit. Ik hoop trouwens dat ze niet meedoen, ik vind 2 kampen meer dan genoeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef plopkweker het volgende:
Moeten we ons niet druk gaan maken om de cult zoals al eerder gezegd is?
Een eerdere ronde gingen ik en een paar anderen ook voor haar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef BeamofLight het volgende:
Hara is mafia. Nu een paar hints. En straks ook al. Ga nog maar es na. Was ik de enige die voorhaar ging.vote# Hara
Hara (1) BoL
Neger plzquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De BM besluit uiteindelijk. Denk niet dat we het voor elkaar krijgen iedereen nog te laten stemmen, maar sowieso is liesje het er mee eens, en ik, en jij en timmmmm zelf twijfelde nog, dus ik zou het morgen even afwachten wat tim besluit en of ie überhaupt op tijd wakker word.
He, ik heb niet verzonnen dat je misschien te laat wakker zou wordenquote:
voordat ik de wekker zette ja. en ik ben denk ik sowieso een beetje van slag van de wintertijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat je misschien te laat wakker zou worden, dat was jij zelf.
Jij valt ook niet onder lieve dorpsbewoners, voor jou heb ik een heel andere benamingquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik blijf bij mijn verdenkingen. Ik vertrouw namelijk de combinatie niet van jou en Hara. Denk dat jullie elkaar de hand boven het hoofd houden. En ja dat is ook een gevoel, dus dat mag je constateren.
oh sinds wanneer was dat? Op wie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag niet twee keer op dezelfde persoon stemmen.
Oh daarom was dat dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, timmmmm als burgemeester heeft dubbele punten in de stemmen he.
Je gevoel en hints zitten er naast.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:04 schreef timmmmm het volgende:
omdat mijn gevoel wel eens schijnt te kloppen. ik raad mijn lieve dorpsbewoners aan op lynda, en ijsdraakje te stemmen opbasis van de hints. op basis van gevoel bart en ijsdraakje voor mij. maar lynda heeft sterkere hints, dus 1 rstioneel en 1 gevoelsmatig.
Je mag ook best op je gevoel stemmen, maar dan moet je niet gaan klagen als andere mensen dat feit constateren
ik stem niet eens op je, jankerquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gevoel en hints zitten er naast.
Verandert er niks aan dat je fout zit.quote:
Hoe weet je dan dat ik fout zit als ik lynda en Bart stem?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verandert er niks aan dat je fout zit.
Mij woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ik fout zit als ik lynda en Bart stem?
Really?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Hara (4) BoL, Tha_Erik, liesje, plopkweker
Lynda (6) timmmmm, Tha_Erik, DrNick, plopkweker, liesje
IJsdraakje (3) DrNick, timmmmm
Erik (2) lynda, IJsdraakje
timmmmm (1) IJsdraakje
Aan het eten, zoals ik toen ook zei.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Really?Stem anders ook liesje, dan weet je zeker dat je op iedereen stemt die al bewezen dorp is
Waar was jij toen Liesje en ik Patrique lynchten?
Er is niets verdachter dan mensen die meteen de vinger naar een ander wijzen, als ze zelf beschuldigd worden.
Dan ben je wel een dikzak, als je van de nachtpost tot de dagpost aan het eten wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het eten, zoals ik toen ook zei.
En /care
Ben ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je wel een dikzak, als je van de nachtpost tot de dagpost aan het eten was
Er zijn nog 2/3 mafia, ik ben er nog, ik heb nog een BG en van liesje en Erik weet ik zeker dat ze dorp zijn. Dat zijn er 7. En er zijn dan 4 cultleden. Dan zouden we met de lynches en de kills nu precies iedereen behalve ons en de cult gekillt hebben. Ik hou niet van toeval, dus daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarbij, bewezen dorp? Misschien ben je wel cult.
Zou kunnen. Maar het blijft zo dat die hints niet naar mij kúnnen wijzen, want dorp. En dat weet ik heel zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn nog 2/3 mafia, ik ben er nog, ik heb nog een BG en van liesje en Erik weet ik zeker dat ze dorp zijn. Dat zijn er 7. En er zijn dan 4 cultleden. Dan zouden we met de lynches en de kills nu precies iedereen behalve ons en de cult gekillt hebben. Ik hou niet van toeval, dus daar geloof ik niet in.
Cult zit er dus niet in deze ronde.
Ksst jij!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso verliezen we aan patrique ook geen hele actieve deelnemer.
Dan gaat er 1 met 8 stemmen dood, en degene die het eerst op de 4 stemmen zat. Wat er nu gebeurt als jij hara en IJsdrakje stemt weet ik niet, want dan zijn ze gelijk gekregenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef DrNick het volgende:
Maar stel is er 1 met 8 punten, en 2 met 4. Wat dan?
Have fun!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Anyway, ik ga eten en naar de film. xjes en tot ooit.
jaaaa timmmmm we weten nu wel dat je een leven hebt. Althans vanavond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Overigens genoeg terug te lezen, maak de dagpost én de nachtpost niet mee
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef timmmmm het volgende:
Hara (4) BoL, Tha_Erik, liesje, plopkweker
Lynda (6) timmmmm, Tha_Erik, DrNick, plopkweker, liesje
IJsdraakje (4) DrNick, timmmmm, harajuku.
Erik (2) lynda, IJsdraakje
timmmmm (1) IJsdraakje
BoL (1) harajuku.
PS: JE BENT ZELF BOL
welkomquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:37 schreef lynda het volgende:
Tjoekkkkkkkk tjoekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
uhu uhuquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Overigens genoeg terug te lezen, maak de dagpost én de nachtpost niet mee
quote:
mooi excuus, mij gebruiken en dan meteen de komende 2 posts gebruiken om mij verdacht te maken. ik dacht het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:03 schreef plopkweker het volgende:
Ik ga even het advies van tim opvolgen, wil iemand hara unvoten en ijsdraakje voten voor mij? Ik zit mobiel.
Gewoon morgen om 7 uurquote:
Stem in ieder geval eerst even voor je gaat jankenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Duurt nog zo lang
En het gaat toch niet meer veranderen.
Al gedaan, maar het was enkel aangepast in de quote.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem in ieder geval eerst even voor je gaat janken
Oké, oké.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Dan moeten er nog 3 mensen stemmen. Voor alle stemmen binnen zijn, komt de dagpost toch niet.
Da's toch logisch kul! Maar we hoeven alleen maar even de laatste mafia te vinden, en dan is het morgen over.quote:
Misschien zijn er wel meerderequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch logisch kul! Maar we hoeven alleen maar even de laatste mafia te vinden, en dan is het morgen over.
Ja, hara en nog een mobje. 2 nog. Anders waren er meer dan 6 totaal, en dat is achterlijk veel op 28 spelers. Heel misschien de spion,maar ik denk dat we er met nog 2 wel zullen zijn.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mooi excuus, mij gebruiken en dan meteen de komende 2 posts gebruiken om mij verdacht te maken. ik dacht het niet.
# hara, en vannacht ga jij er aan, dan is morgen het spel afgelopen. bitxh please
die bitch is niet voor jou maar voor die doorzichtoge pannenkoek, dat snap je toch wel haraschatje.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:48 schreef timmmmm het volgende:
Heel goed, je spreekt me met meneer aan.
tja.. voorspelbaar +1quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gok ik ben een keer een dagje weg en er gebeurt opeens vanalles![]()
.
Sorry Lynda!
Petrus was altijd al de nicht van het stelquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
RIP jij.
Ik chill 'm hard met Petrus.
Was ja, totdat hij zich bekeerde na per-ongeluk een maagdelijk borst van een engel aangeraakt te hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Petrus was altijd al de nicht van het stel.
omlegtquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:11 schreef MaJo het volgende:
Dit krijg je dus als de maffia de actieve spelers als eerste omlegd
precies. Echt onzin. Er valt op het einde gewoon niet veel meer te zeggen. ik weet alleen echt niet eie ik vannacht moet killen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
BullIk heb mijn best gedaan om een balans te vinden tussen actief nieuw en inactief.
How about yourself?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
precies. Echt onzin. Er valt op het einde gewoon niet veel meer te zeggen. ik weet alleen echt niet eie ik vannacht moet killen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef Bart het volgende:
Oh. Nou ja, ik zoek het liever zelf uit.
Modkillquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij heb ik al aangegeven dat ik mafia ben, hoor.
Mja, matige hint, maar ik heb het inderdaad gestudeerdquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef plopkweker het volgende:
Bartjuh, in je profiel staat opleiding: Elektrotechniek > in lichterlaaie
Ach, het is niet edit waardig in de hintlijst imoquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, matige hint, maar ik heb het inderdaad gestudeerd.
Je moet doen wat je niet laten kanquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ach, het is niet edit waardig in de hintlijst imo
Avondquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan.
Ik ga eten koken, zie straks het resultaat wel van onze lynch.
ik gok crohnluchterquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat hebben spastische darmen trouwens met een kroonluchter te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |